TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוני בכר מונה לסמנכ"ל חטיבת טכנולוגיות סייבר בחברת אבטחת המידע, אבנת


אבנת אבטחת מידע, המתמחה בשירותי אבטחת מידע בשוק הישראלי ובשוקי חו"ל, הודיעה היום על שני מינויו של רוני בכר לסמנכ"ל חטיבת טכנולוגיות סייבר
רוני בכר, החזיק עד לאחרונה בתפקיד מנהל תחום תקיפה וסייבר, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי, לרוני בכר ניסיון רב של 16 שנים בתחום אבטחת מידע וסייבר, במהלך תפקידו הקודם בכר ניהל והוביל פרויקטים שונים ומגוונים בארץ ובחו"ל, כאשר לאחרונה היה אחראי על הרמת המייזם המשותף - מאמן הסייבר עם תע"א (פלטפורמה לאימוני צוותים אל מול מתקפות סייבר בזמן אמת).

בתפקידו החדש רוני בכר יהיה אמון על תחום תקיפה וסייבר, צוות המחקר, צוות ה – Incedent Responce של החברה ופיתוח מוצרים חדשים התומכים ביכולת לחזק את הארגונים להתמודדות עם מתקפות סייבר, כמו גם על שת"פ עם חברות סטארט-אפ במטרה לזהות שירותים אשר יעזרו לחברה להשלים את הפיתרון ההוליסטי בעולמות הסייבר ובשירותים אותם נותנת חברת אבנת ללקחותיה.

אודות אבנת אבטחת מידע
אבנת אבטחת מידע, מראשוני החברות בישראל שממוקדות בתחומי הסייבר ואבטחת המידע על נגזרותיה השונות. החברה פועלת בישראל וברחבי העולם ומשרתת למעלה מ-300 לקוחות מתחומי הביטחון, הפיננסים, התעשייה, התקשורת ועוד.

מטרתה העיקרית של אבנת, באמצעות צוותיה המקצועיים, בעלי סיווגים בטחונים מהגבוהים ביותר, היא לאפשר לארגונים השונים לנהל את פעילותם ועסקיהם ביעילות, ברציפות, תוך הגנה וביטחון מלא על נכסיהם.

בנוסף, החברה מעורבת בשלבי הפיתוח והבדיקות של מוצרים ופתרונות טכנולוגיים שונים, כך שיעמדו בכל התקנים והסטנדרטים האבטחתיים הגבוהים ביותר.

באבנת פועלת כבר 15 שנים מחלקה שכל יעודה הוא התמודדות עם אירועי סייבר. במחלקה צוות מקצועי של עשרות האקרים ומומחי סייבר המבצעים פעולות תקיפה והגנה רבות, להבטחת פעילותו הרצופה והבטוחה של הארגון.

צוות התקיפה והסייבר באבנת מדורג בקביעות במקומות הראשונים בהיכלי התהילה של גופי ענק דוגמת Google, Facebook, Twitter, Amazon, Dropbox, PayPal, EBay ICQ, Yahoo, Checkpoint, ועוד רבים אחרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il