TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורטינט ופרטנר זכו בפרויקט הטמעת פתרונות אבטחה במסלול האקדמי המכללה למינהל


משך הפרויקט הוא ארבע שנים והיקפו נאמד בכמה מיליוני ש"ח.
חברת פרטנר זכתה בפרויקט ליישום והטמעת מערך תשתיות התקשורת במסלול האקדמי המכללה למינהל, המבוסס על פתרונות אבטחת המידע של פורטינט, המובילה העולמית בפתרונות אבטחת סייבר בעלי ביצועים גבוהים.

פרויקט זה יאפשר למסלול האקדמי המכללה למנהל התייעלות משמעותית בתחום אבטחת המידע, היות והוא יספק הגנה טובה יותר על הדאטה-סנטר ועל כ-12,000 משתמשים ויגדיל משמעותית את ביצועי הרשת. בעקבות הטמעת פתרונות האבטחה החדשים של פורטינט, ניתן יהיה להתמודד עם התקפות מתקדמות בצורה טובה ויעילה יותר ולהגן על הרשת בצורה חכמה יותר, ללא פגיעה בביצועים הגבוהים. המערכות של פורטינט עובדות בצורה אינטגרטיבית ומהוות פתרוןOne Stop Shop.

במסגרת הפרוייקט ישולבו FortiGate 3000D – מערכת הגנה לסביבת האינטרנט והדאטה-סנטר של הלקוח, המספקת שירותי סינון תוכן, IPS, חסימת אפליקציות, אנטי וירוס ועוד; FortiDDoS – מערכת הגנה מפני התקפות DDoS (מתקפות מניעת שירות), מתקפות סייבר, מתקפות עם נפח תעבורה גבוה והגנה על כלל שירותי הרשת ושרתי הארגון; FortiWAN – מערכת לחלוקה ואיזון עומסים לקווי האינטרנט/ה-WAN של הלקוח; FortiSwitch – גישת את'רנט ומתגים למרכזי נתונים.

פתרון ה- FortiGate 3000Dהוא שידרוג הפיירוול של פורטינט, אשר הוטמע במכללה בעבר. הפתרונות החדשים יסייעו למסלול האקדמי המכללה למינהל להתמודד עם איומי אבטחה מתקדמים. הבחירה בפורטינט מהווה את המשך שיתוף הפעולה הפורה בין החברה לבין המכללה למינהל, אשר הינה אחת מלקוחותיה הותיקים.

לירון טרן, סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות של המכללה למינהל, אמר כי: "הפתרונות של פורטינט יספקו מענה לצרכי אבטחת המידע, מתקפות מתקדמות ומענה לסיכונים חדשים, אשר נובעים, בין היתר, מן השימוש הגובר בקרב אלפי הסטודנטים שלנו במכשירים ניידים, קישוריות לרשת המכללה מרחוק ולאפשרויות הלמידה והעבודה מרחוק, תוך הסתכלות עסקית, טכנולוגית ואקדמית לשנים הבאות".

טרן הוסיף: "המסלול האקדמי המכללה למינהל מיישם פתרונות של חברת פורטינט כבר שנים רבות עם שביעות רצון גבוהה. פורטינט מספקת מוצרים אמינים, שדרוגי תוכנה ושרידות מצוינים ומעניקה לנו שירות ללא פשרות".

קובי בן רפאל, מנהל לקוחות למגזר הפיננסי בפורטינט ישראל, אמר כי: "פורטינט ממשיכה להוביל את עולמות האקדמיה בישראל ולספק את הפתרונות המתקדמים והמובילים בשוק, אשר עונים על הצרכים העסקיים והטכנולוגיים של המכללה ושל הסטודנטים והמרצים בפרט. על ידי המשך שיתוף הפעולה עם פורטינט, המכללה למינהל מתאימה את עצמה לנוף האיומים המתפתח ללא הרף ובוחרת להגן על המשתמשים בצורה יעילה וחכמה".

לי אורון, מנהלת אגף לקוחות אסטרטגיים בפרטנר, אמרה: "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת פורטינט, חברה מובילה בתחום אספקת פתרונות אבטחת מידע מתקדמים. הצוות המקצועי של שתי החברות עבד בתיאום מלא, תוך מחויבות וקבלת החלטות משותפת, תנאי שאפשר לפרטנר להתאים את מערך פתרונות התקשורת בכלל, ולהטמיע את פתרונות האבטחה האופטימליים בפרט, בהתאם לצרכי המסלול האקדמי המכללה למינהל".


בתמונה: מימין – אור יצהר –קבוצת גטר, קובי בן רפאל –פורטינט ישראל, אבי בית הלחמי –המסלול האקדמי המכללה למינהל, לירון טרן –המסלול האקדמי המכללה למינהל, לי אורון – פרטנר, סיגל שניר אורנשטיין –המסלול האקדמי המכללה למינהל, אלון קמאי – פרטנר.
צילום: סיון פרג'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il