TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מידרוג מודיעה על הותרת דירוג החוב הבכיר של חברת דלק ואבנר ל Aa2 באופק יציב


יכולת ההפקה השעתית המקסימאלית של מאגר תמר היא של כ- 1.2 BCF/D, וצפויה לתת מענה לביקושים במשק בטווח הבינוני.
דוח ישן: " יכולת ההפקה השעתית המקסימאלית של מאגר תמר היא של 1.2 BCF/D (כ-12 BCM ) בשנה, וצפויה לתת מענה לביקושים במשק בטווח הבינוני."

מידרוג מודיעה על הותרת דירוג החוב הבכיר של חברת דלק ואבנר (תמר בונד) בע"מ (להלן: "תמר בונד" או "החברה"), על כנו, בדירוג Aa2.il, באופק יציב. הדירוג מבוסס על נתונים שנמסרו למידרוג עד לתאריך 10.01.2016, ועל סדרה של הנחות יסוד, כפי שבאים לידי ביטוי במודל הפיננסי ומסמכים שונים, שהועברו למידרוג על ידי מזמין הדירוג בכל הקשור למאגר תמר (להלן: "הפרויקט"). הנחות אלו וסבירותן לא נבחנו ע"י מידרוג ויש להתייחס אליהן בהתאם. בתנאים מסוימים, המפורטים בהסכם המימון, יכולה החברה לגייס חוב בכיר נוסף בסך של עד 500 מ' דולר שפירעונו במהלך תקופת החוב הבכיר וללא הגבלת היקף גיוס נוסף לאחר מועד פירעון החוב הבכיר וזאת בהתאם להתניות מוגדרות, לרבות אי-הורדת דירוג הפרויקט הבינלאומי נכון למועד הגיוס כתוצאה של הגיוס. השפעה של גיוס חוב נוסף על איגרות חוב אלה תבחן אם וככל שתתבצע.
להלן תקציר מנהלים של הדוח:

· מתווה הגז:

להערכתם של ישי טריגר (ראש צוות בכיר) ויובל סקורניק (ראש תחום), "מתווה הגז מוביל הן ליציבות רגולטורית והן ליציבות ביקושים בקשר עם תחזיות החברה. כמו כן, הישארותה של נובל כמפעילה ובעלת זכויות מוסיפה ליציבות התפעולית בפרויקט, על אף הפחתת זכויותיה כבעלים. בד בבד, שינוי במבנה ההחזקות של מאגר תמר, מכירת מלוא האחזקות של דלק קידוחים ואבנר חיפושי נפט לגורם שלישי, תגרור לפירעון מלא של החוב הבכיר. מידרוג אינה רואה בשינוי שכזה פגיעה בדירוג הפרויקט."
· היקף מכירות הגז הטבעי צפוי לגדול בטווח הקצר-בינוני:

"היקף המכירות מפרויקט תמר צפוי לגדול בטווח הקצר- בינוני הן בשל גידול בכמות הנצרכת ע"י השוק המקומי, בין היתר, לאור ההפעלה המסחרית של תחנות הכוח דליה אנרגיות בע"מ, רמת נגב אנרגיה בע"מ ואשדוד אנרגיה בע"מ) והן בשל הסכמי הייצוא לירדן אל מול חברת NBL Eastern Mediterranean Marketing Limited ולמצרים אל מול חברת Dolphinus Holdings Limited. יש לציין כי אספקת הגז הטבעי למצרים מושתת על הסכם ההולכה בין חברת דולפינוס ובין EMG, אשר נכון למועד זה טרם נחתם."
· מימוש חלקי של אופציית חח"י:

"בשל חלקה הארי של חח"י מסך הכמויות הנרכשות ממאגר תמר, מעל 50%, מימוש חלקי של האופציה משמעותי ליציבות תזרים הפרויקט. עם זאת, הביקושים במשק המקומי ומספר החוזים הנוספים שנחתמו לייצוא הגז הטבעי, ממתנים את הסיכון בנוגע ליציבות תזרים המזומנים של הפרויקט בטווח הארוך."
· הפחתת תעריף החשמל בשנת 2015:

" על אף ההפחתה המשמעותית בתעריף החשמל בשנת 2015, ההשפעה על פרויקט תמר הינה חלקית בלבד וזאת לאור שחשיפת פרויקט תמר לתעריף החשמל הינה קטומה. למעשה, קיומו של מנגנון "מחיר רצפה" מאפשר יציבות בתחזית תזרים המזומנים של הפרויקט."
· החלטת שר האנרגיה בקשר עם הפחתת שימוש בפחם

"לאור החלטה זו, הביקוש לגז טבעי במשק צפוי לעלות וזאת כתוצאה מייצור חשמל באמצעות תחנות כוח המבוססות גז טבעי. כמו כן, צוין בהחלטה כי בשל שינוי תמהיל הדלקים תבחן רשות החשמל את עדכון תעריף הייצור אשר לפי הערכות צפוי לעלות בלפחות בכ- 1.5%."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il