TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביוטכנולוגיה מפרסמת שודנטרה מפתחת חיסון למלריה


כלל תעשיות ביוטכנולוגיה מתכבדת להודיע כי ודנטרה המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ-73%, הודיעה כי החל ניסוי בחיסון למלריה שמפתחת החברה.
הניסוי יבוצע על ידי מכון הבריאות הלאומי של ארה"ב (The National Institutes of Health, NIH) במסגרת שיתוף פעולה עם ודנטרה וימומן במלואו ממענקי מחקר שקיבלה ודנטרה.
במסגרת הניסוי תיבדק תגובת מערכת החיסון של קופים (Non Human Primates) למתן החיסון. החיסון מבוסס על טכנולוגיית ה-ICMV (lnterbilayer Crosslinked Multilamellar Vesicles)של ודנטרה, המאפשרת הובלה ישירה של מרכיבי החיסון למערכת הלימפה ועל ידי כך יצירה של תגובה חיסונית חזקה ועמידה יותר לאורך זמן. בפיתוח חיסונים למלריה, מקובל לבצע ניסוי בקופים כשלב אחרון ומכריע לפני תחילת ניסויים קליניים. זאת, בשל היותה של מערכת ניסויית בקופים קרובה ככל האפשר לבני אדם.
מלריה הינה מחלה זיהומית טרופית המהווה כיום את אחת מהסיבות העיקריות לתחלואה ומוות בעולם: מדי שנה חולים בה כ-200 מיליון בני אדם, וכ-500,000 איש מתים ממנה. לא קיים כיום בעולם חיסון מאושר למלריה.
ודנטרה מפתחת תרופות אימונותרפיות שבאמצעותן מוצגות למערכת החיסון מטרות על פני התאים הנגועים (בסרטן או במחלות זיהומיות), באופן שצפוי לאפשר למערכת החיסון לפעול באופן יעיל במיוחד ולאורך זמן כנגד גורמי המחלה. כתוצאה מכך, צפויה מערכת החיסון להילחם בגורמים אלה בהצלחה גדולה הרבה יותר מאשר בחיסון בשיטות המקובלות היום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il