TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השותפות לרכישת הדלקים בשליטת GPM הוקמה וגייסה 70 מיליון דולר


הגיוס בהנפקה פרטית לפי שווי של 311.7 מיליון דולר.
השותפות אשר הוקמה ע"י GPM, התקשרה בהסכם עם חברת השקעות בארה"ב, באמצעות שתי קרנות שלה המתמחות המתמחות בהשקעות מסוג MLP בתחום האנרגיה והדלק, המנהלות נכסים בהיקף של למעלה מ-10 מיליארד דולר, והקצתה להן כ- 22.46% מהזכויות המוגבלות בשותפות וזאת בתמורה לסך של 70 מיליון דולר, לפי שווי של 311.7 מיליון דולר לשותפות.

יתרת הזכויות המוגבלות בשותפות (כ-77.54%) מוחזקות על ידיGPM במישרין ובאמצעות חברה בשליטתה המלאה וכן GPM מחזיקה ב-100% בשותף הכללי בשותפות.

מועד הקלוזינג של העסקה וההשקעה בוצעו ביום 12 בינואר 2016, מייד לאחר חתימת הצדדים על ההסכמים.

במועד הקלוזינג נחתם גם הסכם אשראי עם סינדיקציה של בנקים בארה"ב שיעמידו לשותפות קו אשראי בהיקף של עד 110 מיליון דולר שניתן להגדלה עד ל-220 מיליון דולר.

חברת GPM, אשר ארקו מחזיקה ב-75% מהזכויות בה, מפעילה תחנות דלק וחנויות נוחות וכן מספקת דלקים בסיטונאות ביותר מ-750 אתרים בחוף המזרחי של ארה"ב, בדרום מזרח ארה"ב ובמרכז ארה"ב, ובסה"כ ב-16 מדינות בארה"ב.

אריק קוטלר, יו"ר ומנכ"ל ארקו אחזקות אמר היום: ההנפקה הפרטית שבוצעה לקרנות המתמחות בתחום האנרגיה והדלק מצביעות על הבעת אמון בשותפות אותה הקימה GPM ועל פועלה ומיצובה של GPM בתחום הדלק בארה"ב. יצויין כי GPM תמשיך בפעילותה העסקית כפי שהיתה עובר למועד העסקה, הכוללת הפעלת תחנות דלק וחנויות נוחות וכן אספקת דלקים בסיטונאות, כאשר השינוי העיקרי יתבטא בכך ש-GPM תרכוש מהשותפות את הדלקים לצורך הפעלה ואספקה והשותפות תרכוש מספקיות הדלק את הדלקים שהיא תספק ל-GPM . יודגש כי הכספים שינבעו מהמהלך ישמשו את השותפות לאיתור הזדמנויות עיסקיות והשבחתה תוך מתן ערך מוסף לבעלי הענין בה.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il