TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Banque SYZ SA מצטרף לעשרים הבנקים הכי גדולים בשווייץ


חמישה חודשים אחרי רכישת חברת הבת השוויצרית של Royal Bank of Canada - ששמה החדש הוא Banque SYZ Suisse SA - המיזוג עם Banque SYZ SA הושלם עכשיו.
כתוצאה מהעסקה הזאת, חטיבת ניהול העושר של קבוצת SYZ הכפילה את הנכסים שלה ונמנית עכשיו עם עשרים הבנקים הפרטיים השוויצרים הגדולים ביותר. העסקה מומנה כולה באמצעות הון עצמי של Banque SYZ ותאפשר לו להרחיב את ההגעה שלו לשווקים חדשים.

השילוב של Banque SYZ Suisse SA - לשעבר Royal Bank of Canada (Suisse) SA - הושלם תוך חמישה חודשים הודות למחויבות של עובדיו להבטיח מיזוג מוצלח.

ללקוחות יש עכשיו גישה לארגון גדול יותר עם יותר משאבים ומומחיות שמשלב את היתרונות של בנק פרטי עצמאי ואיתן והנהלה מוכוונת ביצועים. המודל העסקי של Banque SYZ SA זכה להכרה בפרסי הבנקאות הפרטית הגלובלית 2015. זאת הפעם השנייה ברציפות שהבנק זכה בפרס בדירוג השנתי של PWM ו-The Banker, שני כתבי עת מקבוצת פייננשל טיימז.

הרכישה מגדילה את הנכסים של ניהול העושר של SYZ ל-24 מיליארד פר"ש ואת סך הנכסים המנוהלים של הקבוצה ל-40 מיליארד פר"ש. יתר על כן, היא מאפשרת ל-Banque SYZ להתפתח באזורים שמהם נעדר עד היום, ביניהם אמריקה הלטינית ואפריקה, הודות למומחיות המוכרת של הצוותים שפועלים בשווקים האלה.

בנוסף, הרכישה יצרה יתרונות לגודל כתוצאה מהגידול בנכסים המנוהלים והרווחיות של ההשקעות שדרושים כדי לעמוד בדרישות חדשות שמוטלות על ידי אמצעי בקרה רגולטוריים.

"המיזוג אפשר לנו להפוך למוסד בנקאי בין עשרים הגדולים. אני בטוח שההתחזקות הזאת תועיל ללקוחותינו ותעזור לחברה שלנו לעמוד באתגרים החדשים שניצבים בפני השוק הפיננסי בשווייץ", אמר אריק סיז, מנכ"ל הקבוצה.

הרכישה מומנה כולה באמצעות משאבים פנימיים, הוכחה לחוסן הפיננסי של החברה. ההון העצמי והנזילות של בעלי המניות ממשיכים לעלות בהרבה על אמות המידה השוויצריות שהן בין המחמירות ביותר בעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il