TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המ-לט רוכשת את חברת Jiangsu Xinghe Valve הסינית בכ-15 מיליון דולר כחלק מיישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה


רכישת 100% מהון מניות Jiangsu Xinghe Valveתרחיב באופן משמעותי את נוכחות המ-לט בשווקי אסיה ותחזק מאד את מעמדה התחרותי
המ-לט, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מחברים, שסתומים ומערכות לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות והאולטרה נקיות, דיווחה היום על חתימה על הסכם לרכישת 100% ממניות חברת Jiangsu Xinghe Valve Co. Ltd., חברת מחברים ושסתומים הממוקמת במחוז Jiangsu בסין, תמורת כ-15 מיליון דולר. תשלום נוסף בגובה של עד ל-3.35 מיליון דולר ישולם למוכרים בהתאם לביצועי Xinghe Valve במהלך השנים הבאות.

Xinghe Valve מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון רחב שסתומים ומחברים לחברות סיניות גדולות בתחומי התעשייה, לרבות תחנות כוח גרעיניות, תחום הרכבות המהירות, תעשיית הפטרוכימיה הנפט והגז, וחברות לבקרת תהליכים אחרות, באמצעות חוזים ארוכי טווח. הפעילות של Xinghe Valveדומה לפעילות המאפיינת את עסקי הליבה של המ-לט. היכולות הדומות של שתי החברות יאפשרו להמ-לט להרחיב באופן משמעותי את דריסת הרגל של החברה בשווקי אסיה ותהווה חלק משמעותי מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, וכן תחזק את מעמדה התחרותי בעולם על בסיס אופטימיזציה של יכולת הייצור.

"אנו שמחים לאחד כוחות עם Xinghe Valve ולהרחיב את פעילותנו הגלובלית ואת יכולות הייצור שלנו לסין ולשווקים אחרים באסיה, ובעולם בכלל", אמר אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט. "ל- Xinghe Valveרקורד מוכח של יכולות ייחודיות בייצור שסתומים ומחברים לתעשייה ולתחום האנרגיה הגרעינית. הרכישה תאפשר לנו לחדור לתעשיות מתפתחות נוספות בסין כמו האנרגיה הסולארית, ותעשיית המוליכים למחצה הצומחת במהירות, תוך שימוש בפלטפורמת הייצור של Xinghe Valve".

ב-2014, Xinghe Valve דיווחה על הכנסות של כ-19 מיליון דולר, עם EBITDA של כ-3 מיליון דולר ורווח נקי של כ-1.6 מיליון דולר. החברה ממוקמת בJiangsu-, סין, ולה 222 עובדים. Xinghe Valve Co. Ltd. פועלת כחברה בת של Xinghe Group Co, Ltd. והיא בשליטתו של מר Juang Xihe, יו"ר קבוצת Xinghe, Baird Capital Partners Asia (BCPA), ו-Investor Growth Capital Asia (IGCA).

המ-לט, הנשלטת בידי קרן פימי ומנוהלת בידי המנכ"ל אמיר וידמן, צפויה להשלים את העסקה עד ה-30 באפריל, 2016. המ-לט תשלם את תמורת העסקה ממקורות אשראי בנקאי זמינים.

במהלך השנים האחרונות הרחיבה המ-לט את עסקיה למספר שווקים בעולם, בין היתר באמצעות הרכישה של Cambridge Fluid Systems בבריטניה ו- ASTAVA בהולנד.

תמונה מפעל חברת Jiangsu Xinghe Valve בסין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il