TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרובוט יבין אותך ויעזור


ווטסון של יבמ ישולב ברובוט של סופטבנק ליישומי סיוע במכירות ושירות
יבמ וסופטבנק רובוטיקס יציעו גירסה של רובוט Pepper ("פלפל") של סופטבנק שישתמש ביכולות הלמידה והניתוח האנליטי של מערכת ווטסון של יבמ, על מנת להפיק תובנות מהידע המצטבר בעולם האינטרנט של הדברים (IoT) ומנתוני וידיאו, תמונה, טקסט ופעילות ברשתות חברתיות. ווטסון של יבמ היא פלטפורמת המחשוב הקוגניטיבי הראשונה בעולם, ומייצגת עידן חדש של מחשוב שבו מערכות מבינות את הסביבה באותו אופן שבו תופסים אותה בני אדם: באמצעות חושים, למידה והתנסות.
הרובוט החדש המצוי בשלבי פיתוח יצוייד בערכת כלי הפיתוח (SDK) של ווטסון, המאפשרת למפתחים וללקוחות לבנות ולעצב חווייה אינטראקטיבית ההולמת את דרישותיהם. יבמ תאפשר ללקוחות אלה להשתמש בממשקי התכנות (API) של ווטסון, ותשלב ברובוט שורת אפליקציות מוגדרות מראש המיועדות למגוון צרכים אישיים ומקצועיים.
ביבמ מאמינים כי השילוב בין ווטסון ובין הרובוט של סופטבנק יאפשר להרחיב משמעותית את מספר המשתמשים הנחשפים ליכולות של ווטסון. שיבוץ יכולות קוגניטיביות אל תוך עולם הרובוטים צפוי להוליד שורת יישומים ושימושים חדשים.
בימים אלה מנהלת יבמ שורת פרוייקטים נסיוניים לשילוב רובוטים הנשענים על היכולות הקוגניטיביות של ווטסון במשימות בעולם שירותי ההארחה ובתעשיית קמעונאות מוצרי הצריכה. פתרונות המבוססים על Pepper יאפשרו ללקוחות להתנסות בחוויית מחשוב קוגניטיבית ויתווספו לאפשרויות הקיימות כיום בעולם השירות העצמי, הכוללות טבלטים ועמדות קיוסק בלבד. "רובוט שירות" יוכל לנהל עם הלקוחות שיחה בשפה טבעית, ולעקוב אחר תשובותיהם כמו גם אחר שפת הגוף והבעות ופנים, כדי להציע חוויית שירות משופרת.
מערכות רובוטיות משמשות כיום בתעשיות הייצור והרכב, ואף בדמותם של שואבי אבק רובוטיים בבתים פרטיים. עם זאת, מערכות אלו מוגבלות בהיקף הפונקציות הנתמכות, ברמת האינטראקציה עם המשתמש ומיועדות לבצע משימה אחת בלבד. שיתוף הפעולה בין יבמ ובין סופטבנק פונה אל עולם חדש ומגוון של אפשרויות פעילות רובוטית, החל מעזרה לתלמידים בכתה ועד לסיוע לטיפול בבעלי מוגבלויות.
במהלך השנה האחרונה שיתפו יבמ וסופטבנק פעולה בשיפור יכולות השפה של ווטסון בשפה היפאנית, ובהתאמת ממשקי התכנות והפלטפורמה של ווטסון לעבודה ביפאן.
דו"ח Business Insider הבוחן את שוק הרובוטיקה, קובע כי "הרובוטיקה, שנשלטה משך זמן ארוך על ידי שימושים תעשייתיים ולוגיסטיים, החלה להציג מעבר בכיוונם של יישומים חדשים בתחומי הצריכה והעבודה המשרדית". הדו"ח חוזה כי עד 2019 יצמח שוק הרובוטיקה הצרכנית והעסקית להיקף כולל של 1.5 מיליארד דולר.
_____________________________________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il