TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז' על פרוטרום: לאור קצב רכישות גבוה מהצפי ועדכון יעדי המכירה, מעלים מחיר יעד והמלצה


מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז' מתייחסת לרכישת החברה האוסטרית
רכישה 13 לפרוטרום ב-2015
· פרוטרום הודיעה על רכישה מהותית בסך של כ-130 מ' דולר, של חברת הטעמים האוסטרית SAGEMA GmbH, בעלת פעילות גלובלית בתחום הטעמים, בעיקר בתחום ה-SAVORY, טעמים שאינם מתוקים. הרכישה מומנה מהלוואות בנקאיות קצרות טווח בריבית של 0.95%-1.2%, כאשר החברה פועלת להחלפת המימון בהלוואה לטווח ארוך. הרכישה כפופה לאישורים רגולטוריים באוסטריה, וצפויה להתחיל לתרום לפעילות החל מתחילת 2016.
· רכישה זו מצטרפת ל-12 רכישות קודמות במהלך 2015, בסכום של כ-210 מ' דולר!
· רכישות במכפילים נמוכים ובריביות תומכות - הרכישה הנוכחית נעשתה לפי מכפילEV/EBITDA של כ-6.8 (הערכה שלנו), מכפיל נמוך משמעותית ביחס לזה שבו פרוטרום נסחרת ל-2016 (13.5).
· בשל הרכישה ופרסום מצגת מעודכנת החברה תנהל היום שיחת ועידה למשקיעים בשעה 12:30.

בעקבות קצב הרכישות החברה מעלה את היעד!
· בעקבות קצב רכישות גבוה מהצפי, פרוטרום מעלה את יעד המכירות שלה ל-2020, מכ-1.5 מיליארד דולר לכ-2 מיליארד דולר! החברה משאירה את יעד הרווחיות – הגעה לשיעור EBITDA בעסקי הליבה (טעמים וחו"ג) של מעל ל-22% ב-2020.

· בשורה התחתונה:
לאור קצב רכישות גבוה מהצפי, ובמחירים נוחים, לאחר עדכון המודל אנו מעלים את המלצתנו למניית פרוטרום למחיר 200 ₪ (ביחס למחיר קודם של 190) בהמלצת קנייה.
להערכתנו פרוטרום הינה חברה מצויינת, אשר מפתיעה אותנו כל פעם מחדש לטובה, עם רכישות איכותיות במכפילים נוחים. אנו סבורים כי הרכישות של החברה והצמיחה האורגנית ימשיכו לתמוך בצמיחה מואצת ושיפור ברווחיות בזכות סינרגיות הנובעות מ-CROSS-SELLING והתייעלות תפעולית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il