TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ זכתה במענק IARPA לקידום המחקר לקראת יצור מחשב קוואנטי אוניברסאלי


המדענים של יבמ יתמקדו בבניית הביט הקוואנטי לוגי הראשון
יבמ הכריזה שהתוכנית לפעילות מחקר מתקדמת של המודיעין האמריקאי (IARPA) תעניק מענק מחקר למספר שנים למדענים של יבמ כדי לקדם את אבני הבניין של מחשב קוואנטי אוניברסאלי.
במחשב קוואנטי אוניברסאלי נעשה שימוש במכאניקת הקוואנטים כדי לעבד כמויות עצומות של נתונים, וכדי לבצע חישובים בדרכים חדשות ומתקדמות במיוחד, שאינן אפשריות באמצעות המחשבים הרגילים של ימינו. סוג זה של קפיצת דרך בתחום המחשוב עשוי לקצר באופן משמעותי את משך הזמן הדרוש כדי לגלות תרופות מצילות חיים למחלת הסרטן, לגלות היבטים חדשים של תחום האינטליגנציה המלאכותית באמצעות האצה ניכרת של יכולות הלמידה של מחשבים, או כדי להפוך מערכות מחשוב בענן לעמידות בפני התקפות סייבר.

מוקדם יותר השנה, הציגו המדענים של יבמ פריצות דרך מהותיות באיתור טעויות קוואנטיות, על ידי שילוב ביטים קוואנטים (קיוביטים) עם מוליכות על בשריגים על שבבי מחשב, ואשר תכנון המעגל הקוואנטי שלהם הוא הארכיטקטורה הפיזית היחידה אותה ניתן להגדיל לממדים גדולים יותר.
המענק הוא חלק מתוכנית הקיוביטים הלוגיים (LogiQ) של IARPA שמטרתה להתגבר על המגבלות של המערכות הקוואנטיות הנוכחיות על ידי בניית קיוביט לוגי ממספר קיוביטים פיזיים לא מושלמים. במסגרת תוכנית LogiQ, ימשיך צוות המחקר של יבמ לחפש את הגישה המתאימה לבניית מחשב קוואנטי אוניברסאלי באמצעות קיוביטים בעלי מוליכות על. על ידי קידוד הקיוביטים בעלי מוליכות העל לקיוביטים לוגיים, ניתן לבצע חישובים קוואנטיים אמיתיים.
הכוח המניע של המחשב הקוואנטי הוא הביט הקוואנטי. מדענים רבים מתמודדים עם האתגר של בניית קיוביטים, אבל מידע קוואנטי הינו שברירי במיוחד, והוא מצריך טכניות מיוחדות לשמר את המצב הקוואנטי. המשוכות העיקריות כוללות יצירת קיוביטים באיכות גבוהה, ואריזתם יחדיו, באופן שיאפשר הרכבת מבנים גדולים יותר שיוכלו לבצע חישובים מסובכים תוך שיתוף פעולה הדדי זה עם זה – מה שיגביל את הטעויות העלולות לנבוע מחום ומקרינה אלקטרומגנטית.
לדעת LogiQ הצלחת התוכנית תצריך גישה שתשלב מספר דיסציפלינות, כדי להגות פתרונות טכניים חדשים שיתמודדו בצורה מוצלחת יותר עם השבריריות של המידע הקוואנטי הנובעת מבעיות בשלמות המערכת, מטעויות ומפגמים סביבתיים.
יבמ אינה חושפת פרטים נוספים על המענק, מאחר והם כפופים להשלמת המו"מ בין הצדדים.
______________________________________________





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il