TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלדור מרחיבה משמעותית את פעילותה במגרש של מחשוב הענן, רוכשת את XGlobe


בהיקף עסקה המוערך בכ-25 מליון ש"ח
נתי אברהמי מנכ"ל קבוצת טלדור: "אנו ממוקדים בחדשנות ובהרחבת סל הפתרונות ללקוחות, פועלים לחיזוק מרכזי התמחות קיימים וליצירת מרכזי צמיחה חדשים בחברה. נושא מחשוב הענן והאירוח הגלובלי הינם אחד התחומים המובילים וה"חמים" בעולם ה-IT כיום והרכישה משלימה את יכולותיה של טלדור תקשורת-גלאסהאוס בתחום. אנו צופים גידול משמעותי בשוק שירותי מחשוב הענן בשנים הקרובות, וסבורים כי הרכישה הנוכחית תסייע לטלדור תקשורת להפוך למובילת-שוק בתחום"

חברת טלדור, הודיעה היום על רכישת חברת XGlobe הישראלית, המתמחה בפתרונות מחשוב ענן ואירוח שרתים, לפי שווי המוערך בכ-25 מיליון ₪. בכך טלדור תקשורת גלאסהאוס מחזקת את מעמדה כמובילת שוק בתחום שירותי הענן.

XGlobe, שבבעלות אלדר רטר, אופיר צביק ודניאל אנגלמן, הוקמה בשנת 2002. החברה מציעה פתרונות ענן ואירוח גלובאליים (hosting), בחוות שרתים הפרוסות בשבעה אתרים בעולם - אירופה, צפון אמריקה, המזרח הרחוק וישראל. השירותים של XGlobe כוללים שירותי ענן, מערכות מחשוב ענן , אירוח שרתים ייעודי, שרתים וירטואליים בענני המחשוב (VPS\VDS), אירוח בחוות "ציבוריות" של Microsoft Azure ,Google וAmazon -, שירותי ניהול לציודי system וציודי רשת במספר חוות שרתים ושירותי רשת שיתופיים.

רכישת XGlobe משתלבת בפעילות טלדור תקשורת כחברה הנותנת פתרון מקצה לקצה ללקוח. רכישה זו הופכת את טלדור תקשורת לאינטגרטור ייחודי שמספק פתרונות מחשוב והכל בבית אחד. עיבוי יכולותיה של טלדור תקשורת , המייחד אותה בעולם האינטגרציה , מאפשר לה לספק ללקוחותיה מנוף צמיחה עיסקי באמצעות הטמעת פתרונות ענן פרטי (private cloud) ו/או שירותי ענן, או לחילופין ענן היברידי, שהינו שילוב של ענן פרטי עם ענן ציבורי/גלובלי.

בעקבות חתימת ההסכם אמר היום מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס - טירן לוי, "טלדור תקשורת גלאסהאוס מתאימה את עצמה לקדמה הטכנולוגית ולדרישות העסקיות של לקוחותיה. כחברה מובילה בשוק הישראלי בעולמות הענן הפרטי והציבורי, פעילות XGlobe תצטרף לפעילות הקיימת של טלדור תקשורת בתחומי ענן הטלפוניה. טלדור תקשורת גלאסהאוס מצטרפת לשאר השחקנים המובילים בארץ ובעולם בתחום של מחשוב הענן, כדוגמת Microsoft Azure, Google, Amazon והופכת לאינטגרטור מוביל ויחיד בישראל המעניק ללקוחותיו סל פתרונות רחב הכולל פתרונות ענן. מעתה - לקוחות טלדור המעוניינים בשרותי ענן ייהנו מפתרון אחוד המותאם לצרכיהם, הכולל שירות לאורך זמן ומחויבות לאיכות וביצועים תחת SLA מוגדר"

עוד מוסיף טירן, ומדגיש כי: "מעבר לאפשרות להציע ללקוח שירותי ענן , טלדור מביאה ערך מוסף בליווי צמוד של מומחים כשהלקוח נמצא בתהליכי Cloud On-Boarding. החל משלבי הזיהוי והבחינה של "צווארי הבקבוק" בארגון, דרך בחינת היתרונות של פתרונות הענן, וכלה במיגרציה והטמעה של שירותי ה-IT לענן היברידי" .
אלדר רטר, מבעלי XGlobe "XGlobe משמשת כסיירת ומספקת את הפתרונות המורכבים ביותר בכל זמן ומקום נדרש. בשילוב הכוחות עם קבוצת טלדור, נביא את הניסיון הנצבר להרחבת הפעילות בעולם ה – Enterprise".

חברת טלדור היא ספקית של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ. ברבעון השלישי של 2015 דיווחה החברה על רווח מצטבר של כ- 17.6 מיליון ₪ בתשעת החודשים הראשונים של השנה, זינוק של 73% בהשוואה לרווח לתקופה המקבילה אשתקד. החברה מעסיקה 2800 עובדים ונמצאת בשליטת DBSI.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il