TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כן-פייט מודיעה כי חברת הבת אופטליקס השלימה את גיוס החולים למחקר שלב II בגלאוקומה בתרופת ה- CF101


CF101 היא אחת התרופות הבודדות הניתנות בטבליה שפותחו עבור שוק הגלאוקומה המוערך ב- 3 מילארד דולר ב- 2023
כן פייט ביופארמה (ת"א: כנפב, NYSE MKT: CANF), חברה ביוטכנולוגית עם צנרת תרופות ייחודיות בשלבי פיתוח מתקדמים המיועדות למחלות דלקתיות, סרטניות ובעיות בתפקוד מיני, מודיעה היום שחברת הבת, אופטליקס (OTCQB:OPLI), השלימה את גיוס החולים למחקר שלב II לטיפול בגלאוקמה עם תרופת ה- CF101.
שוק התרופות העולמי לגלאוקומה נאמד ב-2.3 מיליארד דולר ב-2013 וצפוי לגדול לכ-3 מיליארד דולר בשנת 2023. רוב התרופות לגלאוקומה הנמצאות בשוק כיום הינן טיפות עיניים גנריות. היתרון העיקרי לתרופת ה- CF101 הוא בכך שהתרופה נלקחת במתן פומי והיא בעלת פרופיל בטיחותי מצוין.
מחקר שלבII התבצע בישראל ובאירופה והשלימו בו את הטיפול 88 חולים. תוצאות המחקר צפויות להתפרסם במחצית 2016. המחקר התבצע בשני שלבים. בשלב הראשון החולים טופלו ב-1 מ"ג CF101 ובפלסבו. תוצאות סמויות של השלב הראשון הראו שלתרופה פרופיל בטיחותי מצוין. בשלב השני, המינון הועלה, והחולים קיבלו 2 מ"ג CF101 ופלסבו תואם, בטבליות, פעמיים ביום למשך 16 שבועות.
מנגנון הפעולה של התרופה תואר בפירוט במאמר שפורסם לאחרונה במגזין על ידי חוקרת מובילה מאוניברסיטת University College London בבריטניה, פרופ' פרנצ'סקה קורדירו, אשר הראתה כי לאגוניסט לרצפטור לאדנוזין מסוג A3 (A3AR) יש השפעה חיובית המגנה על המערכת העצבית דרך עיכוב אפופטוזיס של תאי גנגליון בעין, המובילה לירידה בלחץ התוך-עיני.
פרופ' פנינה פישמן אמרה: "במחקרים קליניים קודמים בבני אדם, ראינו שה-CF101 הורידה את הלחץ התוך עיני (IOP), אשר מהווה את גורם הסיכון החשוב ביותר והיחיד אותו ניתן לשפר בגלאוקומה. לגלאוקומה שוק עולמי ניכר אשר צפוי לצמוח בעשרות אחוזים בשנים הקרובות. ה- CF101היא אחת ממספר תרופות בודדות הנמצאות כיום בפיתוח וניתנות בטבלייה. תרופות הניתנות בדרך זו, כמו CF101, עשוית להגדיל את היענות החולים ללקיחת התרופה עקב משטר הטיפול והנוחות"
תרופת ה-CF101 רשומה כפטנט בארה"ב להורדת לחץ תוך עיני אשר יספק הגנה עד שנת 2030. מספר יישומים דומים ממתינים לאישור בשווקים עולמיים גדולים. אופטליקס רכשה את הזכויות הבלעדיות מכן-פייט לשימוש ופיתוח CF101 במחלות עיניים.
אודות CF101 :
CF101, אגוניסט לרצפטור לאדנוזין מסוג A3 (A3AR), היא תרופה חדשנית מהמעלה הראשונה, מולקולה קטנה הניתנת בבליעה הנקשרת באפיניות גבוהה ובאופן סלקטיבי ל A3AR, ומבוטאת ביתר בתאים דלקתיים. התרופה נותנת גם הגנה עצבית ומונעת מוות של תאי גנגליון הנמצאים בעין.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il