TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיכום חודשי של תשואות תעשיית קרנות הנאמנות


הירידות ברוב מדדי המניות והאג"ח המקומיים, הובילו את תעשיית קרנות הנאמנות לרשום תשואה שלילית ממוצעת של 0.2% בסיכום חודש נובמבר
בסיכום חודש נובמבר כל הקטגוריות של קרנות אג"ח ומניות בארץ רשמו תשואות שליליות למעט קרנות אג"ח חברות שהניבו למשקיעים תשואה חיובית קלה בהובלת קרנות HIGH YIELD.

קרנות מניות בחו"ל הן קבוצת הקרנות שהניבה למשקיעים את התשואה הגבוהה ביותר בחודש נובמבר הנאמדת ב-0.45%.

חודש נובמבר
הקרן שרשמה את התשואה הגבוהה ביותר בחודש נובמבר היא הקרן "מגדל 4A גרמניה מגודרת מט"ח" שזינקה ב-5.5%. בצד השני, הקרן שהשיגה למשקיעים את התשואה הגרועה ביותר החודש היא: "מיטב D5 זהב" לאחר שירדה ב-8.3%.

⦁ קרנות אג"ח כללי ללא חשיפה מנייתית הניבו למשקיעים החודש תשואה שלילית ממוצעת של 0.1%. חשיפה של עד ל-10% מניות הביאה לתשואה ממוצעת שלילית מעט גבוהה יותר.

⦁ קרנות אג"ח קונצרני רשמו החודש תשואה חיובית ממוצעת זעירה של 0.1%. קרנות ה-HIGH YIELD הניבו למשקיעים תשואה גבוהה יותר העומדת על 0.25%. קרנות אג"ח קונצרני ללא מניות רשמו תשואה חיובית של 0.15%.

⦁ אגרות החוב הממשלתיות רשמו החודש ירידות שערים: מדד אג"ח ממשלתי כללי רשם החודש תשואה שלילית של כ-0.8%. קרנות אג"ח מדינה ללא חשיפה מנייתית רשמו תשואה שלילית ממוצעת של 0.4%.

⦁ קרנות אג"ח חו"ל סבלו מירידה בשערי אגרות החוב בחו"ל ומהתחזקות השקל כלפי הדולר, ובמיוחד כלפי היורו, ורשמו החודש תשואה שלילית של 0.3%, בהובלת אג"ח הצמוד ליורו שהתממש ב-3.2%.

⦁ קרנות מניות בחו"ל סיכמו את החודש עם תשואה של 0.45% בהובלת קרנות מניות באסיה שזינקו ב-3.2% וקרנות מניות באירופה שעלו ב-2.5%.

תשואות קרנות הנאמנות - מתחילת 2015 ועד סוף נובמבר

התשואה הממוצעת בתעשיית קרנות הנאמנות מתחילת 2015 עומדת על 1.7%

⦁ קרנות המתמחות במניות בישראל רשמו מתחילת השנה עליות של 8.9% בהובלת קרנות מניות נדל"ן וקרנות מניות יתר שזינקו ב-21.5% וב-15.4% בהתאמה.

⦁ קרנות המתמחות במניות בחו"ל רשמו השנה תשואה חיובית של 2.5%. מחד, הקרנות שהניבו למשקיעים תשואה חיובית היו קרנות מניות אירופה שעלו ב-10.7%. מנגד, הקרנות שהניבו למשקיעים את התשואה השלילית ביותר הן קרנות מניות אסיה שהתממשו מתחילת השנה ב-9.5%.

⦁ קרנות אג"ח כללי הניבו למשקיעים את התשואה הגבוהה ביותר השנה מבין קרנות האג"ח, שהסתכמה ב-2%, כאשר קרנות אג"ח כללי ללא חשיפה למניות הניבו למשקיעים תשואה של 1.5%. משקיעים שהלכו צעד קדימה והשקיעו בקרנות אג"ח כללי עם חשיפה של עד כ-10% מניות, עלו ב-2%. קרנות עם חשיפה של עד ל-30% הניבו למשקיעים תשואה גבוהה יותר העומדת על 2.2%.

⦁ קרנות הנאמנות הקונצרניות ללא מניות עלו השנה ב-2.5%. קרנות אג"ח קונצרני עם חשיפה של עד 10% למניות, הניבו למשקיעים תשואה ממוצעת העומדת על 3.9% וקרנות ה-HIGH YIELD רשמו מתחילת השנה תשואה נאה של 5.1%.

⦁ עליות מתונות מאוד באגרות החוב הממשלתיות - קרנות אג"ח מדינה עלו השנה ב-0.5% בהובלת קרנות אג"ח מדינה כללי שעלו ב-0.9%, כאשר קרנות אג"ח מדינה עם חשיפה של עד כ-10% הניבו למשקיעים תשואה של 0.8%.


מיקי סבטליץ, מנהל קשרי יועצים


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il