TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בכנס לקוחות Prodware ישראל, שהתקיים במשרדי החברה בפארק התעשייה אפק


רובי איתן, Prodware ישראל: "ב- 1 למרץ 2016 נתחיל למכור Dynamics NAV 2016 עם לוקליזציה מקומית"

למעלה מ- 120 לקוחות, קיימים ופוטנציאלים, שותפים וחברים גדשו בשבוע שעבר את משרדי Prodware ישראל, בפארק התעשייה אפק, אשר ליד ראש העין. לקראת אירוע הלקוחות השנתי - Directions 2016 - לבשו המשרדים חג עם פינות הסבה, מגשים עמוסי מתוקים ומלוחים, עובדים לבושים בשחור ממלכתי ואווירה של ביזנס עם פלז'ר, בגובה העיניים.

"ב- 1 למרץ 2016 נתחיל למכור Dynamics NAV 2016עם לוקליזציה מקומית" הכריז רובי איתן, סמנכ"ל מכירות, Prodware ישראל, שיחד עם גיל דרמון, מנהל תחום לוקליזצית ERP בחברה, פתחו את מסלול ההרצאות שיוחד לנושא Dynamics Readiness. "הפיצ'רים החדשים הם בבחינת Game Changers והולכים לשנות את ההתנהלות של הארגונים. המערכת כולה בענן כולל הקליינט שלה, היא מתממשקת באופן מושלם עם office 365, יש לה ממשק מובנה למערכת ה- CRM, כלי בדיקות אוטומטים ופשטות אדירה בעיצוב מסמכים. המערכת נפתחת כדפדפן וניתן לעבוד עליה מכל מקום, ובאמצעות מחשב, טאבלט או סלולרי, עם ניהול מסמכים חזק, OCR ו- Work Flow משופר. במסגרת ההרחבות של הפתרון מיקרוסופט מאפשרת ללקוחות להוסיף פונקציונליות למערכת, כרצונם, מבלי לשנות את הקוד שלה. יכולת כזאת מחוללת מהפכה בכל עולם השדרוגים וה- Add – Ons."

עוז גלעד, המוביל המקצועי של תחום Dynamics CRM ב- Prodware ועמית סיוון, Solution Specialist CRM, מקבוצת הפתרונות העסקיים – Dynamics במיקרוסופט ישראל, הציגו את מערכת CRM 2016 החדשה. "Microsoft Dynamics CRM 2016 מספקת כלים רבים לניהול ומעקב אחר מסע וחווית הלקוח תוך שיפור חווית המשתמש, נוחות העבודה ויכולות המעקב והבקרה של הארגון. בנוסף, ע"י הרחבת סל היכולות המובנות בפתרון – יכול הארגון לצמצם את משך הפרויקט, להרחיב את היקף השימוש ולחסוך בעלויות ובמשאבי פיתוח."

מיכאל אסולין המוביל את תחום ה- BI  ב- Prodware הכריז על כניסת החברה  לתחום ה-BI באמצעות שיתופי פעולה עם מיקרוסופט ועם QlikView, אשר במסגרתם, תספק Prodware  פתרונות BI איכותיים ומובילים. "אנחנו מאמינים כי שילוב של התמחויות בפלטפורמות ה-Dynamics וה-BI יניב ערך מוסף ללקוחותינו ויאפשר להם להינות ממכלול של יכולות בעבודה מול ספק יחיד."

יונתן ווקס, אוונגליסט טכנולוגיה, Prodware ישראל, תאר, באמצעות סיפורי לקוח, תהליך של הכנסת פתרונות Mobility לארגון, והרווח  שנובע מכך לארגון, לעובדים וללקוחות. "אנו מבצעים תהליכי יישום של פרויקטי Enterprise Mobility בהתבסס על מודל Mobility Hub המאפשר לנו לפתח פתרונות Mobility על גבי מערכות ליבה, וכתשתית לאפליקציות לעובדי הארגון ולקוחותיו."

רון אהרוני, מנהל מוצר ב- Prodware ישראל, דיווח למשתתפים על ה- CRM AppStore שהקימה Prodware בשנת 2013 - חנות אפליקציות שפותחו על בסיס פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM. "בשנים האחרונות מערכת ה- CRM הפכה לפלטפורמה לפיתוח אפליקציות מגוונות, שאינן קשורות בהכרח לעולם ה- CRM המסורתי ומבוססות על לוגיקות עסקיות שונות. יש לנו כרגע קשרים עם כ- 60 שותפים מרחבי העולם, כ- 80 אפליקציות מצוינות המתאימות לעבודה עם שורה ארוכה של גרסאות Dynamics CRM. אפשר להוריד כל אפליקציה ל- 30 ימי התנסות חינם ולקבל החלטה האם מתאים לרכוש אותה."

ג'ימי שוורצקוף מנכ"ל ובעלים STKI, הוביל ביחד עם עינת שמעוני, סמנכ"ל ואנליסטית בכירה ב- STKI, את המסלול מגמות וטרנדים. "הכוכב הארגוני של העידן הזה הוא ללא ספק מנהל השיווק, התפקיד שלו התרחב מאד.  כעת הוא נדרש לבנות חווית לקוח, לטפח תחושה שלengagement  על ידי יצירת מסעות לקוח ולדאוג שהאפליקציות יגיבו בדיוק ברגע הנכון, עם המסר המתאים לכל לקוח ולקוח, על מנת ליצור את ה- Magic Moment האישי עבור כל אחד" אמרה שמעוני.

הדס בשן ואילן אלתר, יועצים בכירים והבעלים של חברת Nexstep הרצו על הדרך בה עולם ה- IoT יכול לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את הכנסות הארגון. "החברות הגדולות ובהן מיקרוסופט מספקות פלטפורמות ענן עשירות הכוללות מרכזי נתונים, כלי BI ו- Big Data, כלי אנליטיקה מתקדמים ועוד, לניתוח המידע הרב שנאסף וליצירת אינטגרציה עם שירותים חכמים כמו Machine Learning. יכולות אלה מאפשרות לבנות מערך אינטגרטיבי בין האפליקציות הארגוניות, העצמים הפיסיים וכלי הניתוח ולמנף את המידע הנאסף באמצעות החיישנים."

"ל- Prodware, כשחקן מוביל ביישום המערכות, יש תפקיד בעיני לסייע לארגון למנף את התשתית הקיימת או לבנות תשתית שתהווה את הפלטפורמה לחדשנות. כחברה שהקימה את ה- CRM AppStore , פיתחה פתרונות משלימים ל- Dynamics וכמיישמת של כלי ה- AZURE עליה לעודד את יחידות ה- IT ויחידות הביזנס למנף את הפלטפורמות הללו ואת הידע הרב שנצבר, ליצירת יתרון עסקי עבור הלקוחות" הוסיפה בשן.

לסיכום האירוע אמר יוסי חיימוב, מנכ"ל Prodware ישראל: "השקענו מאמצים רבים בהרמת הכנס הזה ונדמה לי שקלענו לטעם הקהל. ארחנו 120 לקוחות, וותיקים וחדשים, שעברו מהרצאה להרצאה וממומחה למומחה. קיבלנו פידבקים מצוינים במהלך האירוע ולאחריו, האווירה היתה נעימה ובגובה העיניים כמו שאנחנו אוהבים. אני מודה לאורחים הרבים וכמובן לצוות העובדים שלנו שעשו ימים כלילות להצלחת האירוע."

בד בבד, לכל אורך האירוע, ישבו מומחי Prodware ישראל ויועצים בכירים מן החוץ, עם האורחים לפגישות התייעצות אישיות 1:1 והקהל ניצל את הפלטפורמה הזאת בהמוניו. בין היועצים החיצוניים שחברו ל- Prodware בסדרת פגישות זו השתתפו גם תמי זיתן מ- IT Solutions, צביקה פיין מאלטרנטיבה, אבי עסיס מ- WideLink והדס בשן מ- Nexstep. בין המומחים המקומיים פגשו האורחים את בועז ניסימוב, מנהל חטיבת ה- ERP, אנטון צ'רניקובסקי, מנהל חטיבת ה- CRM, גיל דרמון, מנהל תחום לוקליזציית ERP, שמרית סנפיר, ראש צוות פיתוח AX, רון אהרוני, מנהל מוצר CRM AppStore, אורי רייביץ, מנהל תחום ייצור ERP ועוד רבים וטובים.


אודות Prodware
Prodware הינה חברת ציבורית בינלאומית (Euronext: ALPRO) המתמחה ביישום והטמעת מערכות מידע מבוססות ERP ו- CRM ממשפחת מוצרי Dynamics של חברת מיקרוסופט. ל- Prodware ניסיון רב אשר נצבר באמצעות למעלה מ- 1,250 פרויקטים ברחבי העולם. Prodware הינה שותף ה- Dynamics הגדול של מיקרוסופט ב EMEA, וחברה קבועה בעשר השנים האחרונות במועדון ה- Inner Circle  היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופטDynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. ל- Prodware  מעמד ייחודי של GSI) Global System Integrator) מטעם מיקרוסופט.

Prodware ישראל היא שותף ה- Dynamics הגדול ביותר של מיקרוסופט בשוק הישראלי ומפיצה בלעדית של מערכות ERP של מיקרוסופט המותאמות לשוק הישראלי. Prodware מעסיקה בישראל למעלה מ- 150 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות מידע, ניהול קשרי לקוחות, ERP, SharePoint, Enterprise mobility, תשתיות ענן ואבטחת מידע. Prodware מנוהלת בישראל על ידי יוסי חיימוב. בין לקוחות Prodware שיישמו מערכות ERP: דוראד, ISS ישראל, 888 , H&M, הולמס פלייס, פוינטר, פקר פלדה, חד אסף, סודקסו, דליה אנרגיה, בקרה גבע, סופלקס, א.ר.י כפר חרוב ועוד. לקוחות Prodware שיישמו מערכות CRM: איקאה, טבע, אלדן, נ.ת.ע, כתר, להבות, מאיר, אקסלנס, בינת, המשרד לקליטת עלייה, עיריית תל אביב ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il