TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Callbox תאפשר לעסקים בישראל למדוד במדויק אפקטיביות פרסום


חברת הסטארט אפ הישראלית Way2CU משיקה בישראל ובאירופה את Callbox, מערכת למדידה מדויקת של אפקטיביות פרסום ולייעול קמפיינים.
תוכנת Callbox מעדכנת את מנהלי השיווק, מובילי הקמפיין ומקבלי הפניות מי התקשר כתוצאה מכל פרסום ומכל מדיה, איך הוא מצא את המפרסם, מהם דפוסי זמני ההתקשרות והמיקומים של הפונה, מהן מילות המפתח שהובילו לפנייה ואלו עמודי נחיתה או תכני קריאייטיב הובילו לפנייה

תוכנת Callbox, אשר פועלת בענן במתכונת תוכנה כשירות (SaaS – Software as a Service), מאפשרת ניטור ומקסום של החזר ההשקעה המגיע מכל ערוץ מדיה פרסומי, קמפיין, לקוח ושיחה עם לקוח, ומייעלת אפקטיביות של קמפיינים פרסומיים בשיעור ממוצע של עשרות אחוזים. הפתרון שמשיקה Way2CU מבוסס על פיתוח ושדרוג טכנולוגיה של חברת CallTrackingMetrics האמריקנית, המספקת כלי תוכנה למעקב ולאופטימיזציה של שיחות טלפון מכירתיות. הסטארט אפ הישראלי אף מספק ללקוחות המקומיים תמיכה מלאה במערכת.

תוכנת Callbox מעדכנת את מנהלי השיווק, מובילי הקמפיין ומקבלי הפניות מי התקשר כתוצאה מכל פרסום ומכל מדיה, איך הוא מצא את המפרסם, מהם דפוסי זמני ההתקשרות והמיקומים של הפונה, מהן מילות המפתח שהובילו לפנייה ואלו עמודי נחיתה או תכני קריאייטיב הובילו לפנייה. ביכולתה של Callbox לספק דוח שמפרט את ההחזר על ההשקעה (ROI) בפרסום עבור כל אחד מהקמפיינים. המידע אודות הלקוח המתקשר מופיע בזמן אמת על המסך של Callbox מרגע הישמע צלצול הטלפון והוא מסייע לספק למתקשר מענה רלבנטי ולבצע מהלך מכירתי אפקטיבי.

המעקב מתבצע על בסיס מספרי טלפון המוצמדים לערוצי פרסום באינטרנט, בדפוס, בטלוויזיה או ברדיו. כמו כן, Callbox כוללת תפריט קולי עם יכולות IVR מלאות, הקלטה ושמירה של כל השיחות וכל הקלט המוזן למערכת ואפשרות לענות לשיחות מתוך התוכנה. התוכנה מאפשרת ניהול מלא של נתוני הלקוחות ומתאימה למגוון חברות החל ממוקדי מכירות טלפוניים (Call Centers) ועד לחברות לשיווק אונליין.

היכולת להקליט שיחות ולהאזין להן בכל עת מאפשרת למשתמש בתוכנת Callbox לנטר, לאמן ולהעריך ביצועים של צוותי מכירות וכן לאמוד את ערך הלידים המגיעים מלקוחות. קובצי הקול המתעדים שיחות יכולים להשלח מייד עם סיומה של כל שיחה וניתן להאזין לשיחות בכל מקום וזמן. המערכת אף מאפשרת לאבחן דפוסים ומגמות בכמות השיחות על פי ערוצי פרסום וכן דפוסי מכירות ושירות על פי נציגים ספציפיים. Callbox כוללת פונקציה של "לחישות", אשר משמיעה למתקשרים תמלילים ניתנים לעריכה במטרה להצהיר על הקלטת השיחה או לספק תפריט קולי, וכן משמיעה למקבלי השיחה הודעות המכריזות על מקור השיחה.

השימוש ב-Callbox אינו כפוף להגבלה כלשהי על מספר המשתמשים. ניתן לצרף למערכת את צוות החברה ולקוחותיה תוך שימוש במגוון סוגי הרשאות, כאשר בחבילות מסויימות ניתן ליצור תת חשבון לכל לקוח כך שיוכל לצפות רק במידע הרלוונטי אליו. Callbox מתממשקת באופן חלק עם כל הכלים הטכנולוגיים הרלבנטיים, החל ממערכות פרסום ואנליטיקה דוגמת Google Adwords ו-Google Analytics, דרך מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) דוגמת ZOHO CRM ועד לפלטפורמות לבניית אתרי אינטרנט דוגמת Wordpress.

"כמו בעולם, גם מנהלי שיווק ומקבלי החלטות בישראל חייבים למדוד את האפקטיביות של הפרסום שהם מבצעים ולוודא שכל שקל שמושקע בפרסום מניב את התוצאות הטובות ביותר", אמר חנן אב-צוק, סמנכ"ל השיווק של Way2CU. "כשנכנסנו לתחום זה, נתקלנו במציאות כאובה שבה כ-60% מהשיחות מלקוחות המתעניינים ברכישת מוצרים ושירותים מגיעות ליעד שבו אין מענה. גם במידה והשיחות נענות, אין דרך מספיק טובה לקבל מידע על המתקשר, לקשור אותו לערוץ הפרסומי שממנו הוא הגיע ולייעל הן את הטיפול בכל פניה והן את הקמפיינים הקיימים והעתידיים".

אב-צוק המשיך: "בכדי לפתור בעיה זו, איתרנו את הטכנולוגיה העולמית שמספקת לכך את המענה הטוב ביותר והשקענו זמן ומאמצים רבים בכדי לפתח אותה כך שתתאים למשתמשים הישראלים. כתוצאה מכך, Callbox בעברית, אותה אנו משיקים היום, היא המערכת הטובה ביותר בישראל למדידת אפקיטיביות פרסום ולייעול של קמפיינים שיווקיים. אנו מחויבים להביא את הבשורה של ייעול השיווק והפרסום ליותר ויותר חברות בישראל, תוך שאנו ממשיכים לשדרג את Callbox ולתמוך בה באופן מלא".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il