TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תדיראן מובילה מהפיכה בעולם המזגנים ושמה סוף למגדלי קירור והתקנת יחידות המיזוג בחזית בניינים


תדיראן גרופ משיקה את ה-Ducted Wind
מערכת מיזוג ייחודית עם פריצת דרך טכנולוגית ובלעדית המאפשרת התקנת מזגנים בבנייני מגורים ומגדלים מסחריים ללא פגיעה בחזית המבנים וללא הצבת מגדלי קירור על הגג ומעניקה חיסכון כספי ליזם הנדל"ן ולצרכן

מערכת ה-Ducted Wind, אשר פותחה במפעל המזגנים של תדיראן בעפולה, נותנת מענה לשלושה ערוצים מרכזיים:
· מגדלים בהם מערכת המיזוג כולה מוטמנת בפיר פנימי נסתר בבניין וכך נשמרת חזות בניין נקייה במקום ונחסך שטח נדל"ני יקר ונוצר רווח משמעותי ליזם ולדיירים
· חזית מבנים לשימור ו/או חזית מסחרית נקייה לחלוטין ממדחסי המזגנים
· חניונים/גגות בהם הצללית הנמוכה מאפשרת התקנה נסתרת חסכונית ויעילה בהתאם לתכנון האדריכלי

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן גרופ: "במענה למגמות השוק ובקשות הלקוחות, אנו גאים ונרגשים להשיק היום מערכת מיזוג עם טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך ברמה עולמית שפותחה על ידי מהנדסי החברה במפעל שלנו בעפולה. תדיראן חרטה על דגלה להביא חדשנות וטכנולוגיות ייחודיות בכל התחומים בהם היא עוסקת ובזה אנו מתמקדים. מערכת המיזוג החדשה של תדיראן, מבטלת את הצורך במגדלי קירור במגדלים או מרפסות שירות בבניה רוויה המערכת תוביל מהפיכה אמיתית בשוק המזגנים בישראל ובעולם."

תדיראן מובילה מהפיכה בעולם המזגנים ומשיקה את ה-Ducted Wind: מערכת מיזוג ייחודית עם פריצת דרך טכנולוגית ובלעדית המאפשרת התקנת מזגנים בבנייני מגורים ומגדלים מסחריים ללא פגיעה בחזות האדריכלית של מבנים וללא צורך להציב מגדלי קירור על הגג ומעניקה חיסכון כספי ליזם הנדל"ן ולצרכן.

מערכת ה-Ducted Wind, אשר פותחה במפעל המזגנים של תדיראן בעפולה, נותנת מענה לשלושה ערוצים מרכזיים:
· מגדלים בהם מערכת המיזוג כולה מוטמנת בפיר פנימי נסתר בבניין וכך נשמרת חזות הבניין נקייה וכך נחסך שטח נדל"ני יקר המייצר רווח משמעותי ליזם ולדיירים.
· חזית מבנים לשימור ו/או חזית מסחרית נקייה לחלוטין ממדחסי המזגנים.
· חניונים/גגות בהם הצללית הנמוכה מאפשרת התקנה נסתרת חסכונית ויעילה בהתאם לתכנון האדריכלי.

מערכת המיזוג החדשנית של תדיראן מאפשרת לאדריכלים, קבלנים ויזמים פתרון חסכוני, נוח וחכם למגדלי מגורים בעיצוב המשתלב עם המבנה באופן שאינו פוגע במראהו החיצוני של המגדל וחוסך שטח נדל"ני יקר עבורם.

בנוסף, המערכת של תדיראן מורכבת ממעבה ויחידה חיצונית בעלת צללית נמוכה ולכן היא ניתנת להתקנה במקומות נסתרים כמו גגות ומסתורי כביסה על ידי שימוש בתעלות אוויר ובכך לחסוך בשטחי המבנה ולשמור על חזות אחידה ואסתטית של הבניין.

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן גרופ: "במענה למגמות השוק ובקשות הלקוחות, אנו גאים ונרגשים להשיק היום מערכת מיזוג עם טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך ברמה עולמית שפותחה על ידי מהנדסי החברה במפעל שלנו בעפולה. תדיראן חרטה על דגלה להביא חדשנות וטכנולוגיות ייחודיות בכל התחומים בהם היא עוסקת ובזה אנו מתמקדים. מערכת המיזוג החדשה של תדיראן, שלמעשה מבטלת את הצורך במגדלי קירור או מרפסות מעבים ומזגנים חיצונים, תוביל מהפיכה אמתית בשוק המזגנים בישראל ובעולם."

מערכת ה-Ducted Wind של תדיראן בעלת פעולה שקטה וידידותית לסביבה הודות לחיבור תעלות אוויר למעבה אשר מפחיתות את רמת הרעש באופן ניכר. בנוסף, המערכת עושה שימוש במדחסים מתקדמים ובמנועי DC יעילים במיוחד המעניקים אפשרות לשילוב מערכת לחימום מים לקבלת חיסכון ניכר בהוצאות החשמל.

מערכת המיזוג של תדיראן מאפשר מגוון אופציות לבקרות מתקדמות: שימוש בטכנולוגיית האינוורטר, בקרת בית חכם ומבנה, שליטה אלחוטית מתקדמת בטכנולוגיית ה-WIFI, אופציה לבקרת חדרים חכמה המאפשרת ויסות אופטימאלי בכל חדר, פאנל חכם להפעלה כפולה הכולל פונקציית שבת באישור המכון מדעי-טכנולוגי להלכה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il