TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיטרוניקס מציגה ברבעון השלישי צמיחה בשיעור של 18.7% במכירות, וגידול בשיעור של 4.7% ברווח התפעולי


הגידול במכירות ברבעון השלישי, משקף המשך צמיחה מואצת בעיקר בארה"ב והשקה מאוד מוצלחת של קו המוצרים החדש
בתשעת החודשים הראשונים, הרווח תפעולי הסתכם ב- 88.1 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 8%

בנטרול השפעת מטבעות הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם ב- 10.3 מיליון ש"ח, קפיצה בשיעור של 57%

ה EBITDA לתשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ- 99 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 9.4%

יתרות המזומנים וההשקעות לזמן קצר מסתכמות לכ- 121 מיליון ש"ח

דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך 45 מיליון ש"ח בתוספת ל-15 מיליון ש"ח שכבר חולקו השנה

אייל טריבר, מנכ"ל מיטרוניקס: "התוצאות מתחילת השנה משקפות צמיחה חזקה בארה"ב ובאירופה המתבססות על עונת בריכות ארוכה, לקיחת נתחי שוק מהמתחרים כתוצאה מההשקה המאוד מוצלחת של קו המוצרים החדש שזוכה לביקוש משמעותי, הן בשל חדשנות המוצרים וערכם הנתפס על ידי הצרכנים, איכותם והן בשל הטמעה מאוד מוצלחת של אסטרטגיית מוצר והפצה שאפשרה לנו להרחיב את העסקים לשווקים ולסגמנטים חדשים. שערי החליפין השפיעו מהותית על הרווחיות, אך עדיין הבקרה על ההוצאות והמנוף התפעולי בפעילות החברה תורם לגידול ברווח התפעולי.

במבט קדימה, בטריטוריות בחצי הכדור הדרומי, ניתן לצפות לתגובת לקוחות דומה לקו הרובוטים החדש שכבר נבדק שם מספר חודשים. אנחנו רואים התאוששות בשוק בארגנטינה בין השאר כתוצאה משינוי השלטון שהציפייה היא שיוביל לסביבה עסקית נוחה יותר.

תוצאות הפעילות בתשעת חודשים של שנת 2015 -
גידול של 18.4% במכירות שהסתכמו בכ- 417.5 מיליון ש"ח, לעומת כ- 352.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות החברה ממכירות הרובוטים לבריכות פרטיות הסתכמו ב- 334.4 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 22.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מכירות החברה במגזר הבריכות הציבוריות הסתכמו בכ- 43 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של כ-.5.5%. העלייה בסגמנט זה נובעת בעיקרה מהתמקצעות בתשתיות ההפצה בחברות הבת ובקרב מפיצי החברה שתרמו לגידול במכירות שחלקו קוזז כתוצאה מהשפעות שערי החליפין.

הכנסות ממוצרי בטיחות ומוצרים נלווים לבריכות הסתכמו בכ- 40 מיליון ש"ח, גידול קל בשיעור של 2.4%. העלייה במכירות רובוטים לבריכות פרטיות נובעת מהמשך צמיחה בטריטוריות בהן פועלת החברה ובעיקר בארה"ב ואירופה, וכן מקיץ חם השנה וממכירות קו הרובוטים החדש שהושק. וזאת למרות ירידת שערי חליפין שהקטינו את מכירות החברה בכ- 6 מיליון ש"ח בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, כך שהצמיחה הריאלית במכירות במונחי מטבע מקומי הגיע ל- 26%.

הרווח הגולמי הסתכם ב- 178.3 מיליון ש"ח, גידול של כ- 8.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ירד לרמה של 42.7% לעומת 46.6% בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בשיעור הרווחיות נובעת בעיקר מירידה של כ- 8% שער החליפין של האירו, ירידה של כ- 7.5% בדולר האוסטרלי, עלייה בהוצאות עבודה וחרושת בעקבות ייצור ומכירה לראשונה של קו הרובוטים החדש ועלייה מאסיבית בייצור, ושינוי בתמהיל מכירות הרובוטים

הוצאות מחקר ופיתוח והסתכמו בכ- 6.2 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 1.9%.

הוצאות מכירה ושיווק עלו בשיעור של 10% כתוצאה מגידול בהוצאות פרסום וגרפיקה בהשקת קו הרובוטים החדש, עליית שער הדולר ועלייה בהוצאות מכירה משתנות. למרות הגידול בהוצאות שיעורן ירד לרמה של כ- 10.7% מהמכירות לעומת 11.5% בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות הנהלה וכלליות הסתכמו לסך של כ- 39.3 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 9.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. העלייה נובעת בעיקרה מעלויות בגין מערכות מידע, פיתוח עסקי ועלייה בהוצאות שכר ונלוות.
הרווח התפעולי הסתכם לסך של כ- 88.1 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 8%. שיעור הרווח התפעולי מהמכירות הגיע ל- 21.1% לעומת 23.1% אשתקד. בנטרול השפעת מטבעות הרווח התפעולי הגיע לכ- 101 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 23.6%, ושיעור רווח תפעולי של 23.8%.
הרווח הנקי הסתכם ב- 73.3 מיליון ש"ח לעומת 72.2 מיליון ש"ח אשתקד. הרווח הנקי הושפע מירידה בהכנסות המימון ועלייה בהוצאות המס הנובעת בעיקר מעלייה ברווחי חברת הבת בארה"ב ואוסטרליה שהובילו לעלייה בשיעור המס האפקטיבי לרמה של 17.8% לעומת 14.5%.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ- 44.7 מיליון ש"ח לעומת 87.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נובעת בעיקרה מ –
1. עלייה של 42.5 מיליון ש"ח ביתרות המלאי הנובעים מ –
§ קידום החומרים לייצור ברבעון 4 (שיטוח) לרבעון השלישי, וזאת על מנת לעמוד בביקושים בעונה בשנת 2016
§ עלייה במלאי המוצרים הגמורים של חברות הבת ובעיקר חברת הבת בארה"ב- שנועדו לספק בטריטוריה זו את הביקושים
§ עלייה במלאי חומרי גלם בשל הוספת קו רובוטים חדש
§ העלייה בפעילות ועלייה של כ- 10% בשער הדולר האמריקאי
2. גידול ביתרת הלקוחות של כ- 18.4 מיליון ש"ח הנובע מעליית המכירות.
3. עלייה של 5.4 מיליון ש"ח ביתרת החייבים


תוצאות הפעילות ברבעון השלישי 2015 -

גידול של 18.7% במכירות שהסתכמו בכ- 96 מיליון ש"ח, לעומת כ- 81 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה ממכירות הרובוטים לבריכות פרטיות הסתכמו ב- 71 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 29% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

מכירות החברה במגזר הבריכות הציבוריות הסתכמו בכ- 12.5 מיליון ש"ח, ירידה בשיעור של כ- 6%.

ירידה הנובעת מתנאי השוק הציבורי והשפעות שערי חליפין. בסך הכל מתחילת השנה, הסגמנט הציבורי צמח בכ- 5.5% כפי שצויין לעיל.

ההכנסות ממוצרי בטיחות ומוצרים נלווים לבריכות הסתכמו בכ- 12.4 מיליון ש"ח, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי הסתכם ב- 34.6 מיליון ש"ח, גידול של 11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הגיע לרמה של 36% לעומת 38.5% ברבעון המקביל. הירידה בשיעור הרווחיות הגולמית נובעת משני גורמים עיקריים: ירידה של כ-8% בממוצע בשער החליפין של האירו וכ- 14% של הדולר האוסטרלי, ושינוי בתמהיל מכירות הרובוטים. השפעות אלה מותנו כתוצאה מתרומת הגידול במחזורים לכיסוי ההוצאות הקבועות ושיפור ברווחיות מגזר מוצרי הבטיחות והמוצרים הנלווים.

הוצאות מחקר ופיתוח הסתכמו בכ- 1.7 מיליון ש"ח, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

הוצאות מכירה ושיווק הסתכמו בכ-14.5 מיליון ש"ח עליה בשיעור של כ- 14%. שיעורן מהמכירות ירד לרמה של 15.1% לעומת 15.8% מהמכירות ברבעון המקביל.

הוצאות הנהלה וכלליות עלו בכ- 14.7% והסתכמו לסך של כ- 11.5 מיליון ש"ח. הגידול נובע בין השאר מהשפעה חד פעמית הקשורה בהוצאות שכר ונלוות מהחלפת מנכ"ל, ומעלייה בשכר עבודה ומעלויות בגין מערכות מידע.
הרווח התפעולי עלה בשיעור של 4.7% והסתכם לסך של כ- 6.9 מיליון ש"ח, המהווים 7.2% לעומת 8.1% ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול השפעת מטבעות, הגידול ברווח התפעולי מגיע לשיעור של 57%, ושיעורו מהמכירות מגיע ל- 10.4%.

מיטרוניקס מסיימת את הרבעון השלישי ברווח נקי של כ- 7.9 מיליון ש"ח, לעומת רווח בסך כ- 8.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הושפע מירידה בהכנסות המימון בעיקר עקב רישום הפסד מתיקי ניירות ערך לעומת רווח בתקופה המקבילה אשר קוזז בחלקו המכריע כתוצאה מירידה עקב ירידה בחבות המס בארה"ב ובישראל.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il