TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן נוי משקיעה 240 מיליון שקל בפרויקט להקמת המתקן הגדול מסוגו באנגליה להפקת אנרגיה מפסולת


עלות הקמת הפרויקט כ-1.2 מיליארד שקל
בשנה האחרונה השקיעה הקרן כחצי מיליארד שקל בפרויקטים בתחום ייצור אנרגיה מאשפה באנגליה

קרן נוי, קרן ההשקעות הפרטית בתשתיות ואנרגיה, בניהולם של פיני כהן, גיל-עד בושביץ ורן שלח, יחד עם מספר משקיעים מרכזיים בקרן, בהם מנורה, אלטשולר שחם, מיטב דש והפניקס, תשקיע כ- 40 מיליון פאונד (כ- 240 מיליון שקל) בהקמת המתקן הגדול מסוגו באנגליה להפקת אנרגיה מפסולת ביתית ומסחרית בטכנולוגיה של גזיפיקציה. עלותו הכוללת של הפרויקט מוערכת בכ-1.2 מיליארד שקל.
הפרויקט, Energy Works, מוקם בעיר הנמל Hull בהספק נטו של 25 MW, אשר צפוי לספק חשמל ל- 43,000 בתים ולטפל ב-240,000 טון פסולת בשנה (RDF). הפרויקט גדול משמעותית מפרויקטים דומים בתעשייה וחוזקו טמון, בין היתר, במיקומו האסטרטגי ליד נמל הסחורות השני בגודלו באנגליה המייצא למעלה ממיליון טון חומר גלם אשפה מסוגRDF בשנה לאירופה. תקופת ההקמה של הפרויקט מוערכת בכשנתיים וצפויה להסתיים בתחילת שנת 2018, המועד בו המתקן צפוי להתחיל להזרים חשמל לרשת. הפרויקט קיבל מענק הקמה של 20 מיליון פאונד מה- EU (האיחוד האירופי) והיה הראשון בבריטניה לזכות במכרז ממשלתי לתמיכה באנרגיות מתחדשות על פי רגולציית המכרזים החדשה (CFD’s).
בפרויקט לוקחות חלק חברות גדולות ומובילות מרחבי העולם: השותפים בפרויקט הם קבוצת "ביג" (Bioenergy Infrastructure Group) הבריטית, בה המשקיעה העיקרית היא קרן Infra Capital השייכת ל-Prudential וקבוצת הביטוח האמריקאית "ג'ון הנקוק" (John Hancock); היזם בפרויקט הוא חברת הנדסה מקומית (Spencer Group) שממשיכה לנהל את הפעילות השוטפת; קבלן ההקמה הוא M+W הגרמנית; קבלן התפעול מקבוצת GDF Suez וספק הטכנולוגיה של הפרויקט הינו חברת Outotec הסקנדינבית.
עבור קרן נוי, אשר רק בתחילת השנה השלימה גיוס קרן שניה בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל, מדובר בהשקעה שלישית השנה בפרויקטים בתחום ייצור אנרגיה מאשפה באנגליה. בסך הכל הקרן התחייבה להשקיע כחצי מיליארד שקל בפרויקטים, יחד עם שותפיה בעסקאות Co-investment.

מקרן נוי נמסר כי "הקרן סימנה לעצמה את ההשקעה בתחום זה כיעד מרכזי וגאה להיות אחת מהחלוצות הבינלאומיות בהשקעה בתחום זה באנגליה. הקרן בטוחה שהמיומנות הרבה שצבר הצוות הניהולי בתחום ישמש אותה להרחבת הפעילות בתחום גם לאזורים אחרים, לרבות בישראל".
קרן נוי הינה קרן ההשקעות בתשתיות הגדולה בישראל, אשר מנהלת כ-4.5 מיליארד שקל. הקרן משקיעה ומנהלת את הפרויקטים הבולטים בארץ בתחום התשתיות, בהם: כביש 6, עיר הבה"דים, פרויקטים רבים בתחום הפוטו-וולטאי, פרויקט "מגלים" באשלים אשר בנגב, פרויקט הסעת ההמונים "המטרונית" באזור חיפה ועוד.

תמונה של מנהלי קרן נוי, מימין לשמאל: פיני כהן, גיל-עד בושביץ ורן שלח.
קרדיט צילום: סיון פרג'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il