TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת נעם פינקו, אנליסט בכיר מחלקת מחקר Sell Side בפסגות לדוחות אשטרום


המלצת קניה, העלאת מחיר היעד
נמשכת מגמת צמיחה קלה, נסחרת במכפילים הנמוכים בענף

NOI– ה-NOI עלה בכ-2 מיליון ₪ (צמיחה של 5%) לעומת הרבעון המקביל ובכ-1.7 מש"ח₪ לעומת הרבעון הקודם. העלייה מהרבעון המקביל נובעת בעיקר מהשלמת השיפוץ בקניון בת ים ונכס שנרכש באשלד וחוזה חדש שנחתם בנכס בגרמניה וזאת על אף הירידה בשער היורו. העליה מהרבעון הקודם הינה בעיקר בגין הנבה מלאה של אכלוס נכס בדורטמונד שבעבר היה ריק.

שערוכים – בוצע שערוך לנכס בדורטמונד שקוזז עם השקעות שוטפות בנכסים אחרים.

V TOWER בבניין V TOWER נמכרו כמעט כל שטחי המשרדים והרבעון לא נרשם רווח מהפעילות.

חברות כלולות– גידול ברווחיות חברות כלולות (הכולל מספר נכסים בגרמניה, מגדלי הוד השרון ואחזקות נוספות) נובע מרכישת נכס בגרמניה וכן שערוך שנרשם בנכס זה.

הון עצמי – ירידת שער היורו הקטינה את הון החברה מתחילת השנה בכ-17 מש"ח, בשל החשיפה לגרמניה. בעוד שברבעון השלישי דווקא עלה שער היורו, מתחילת הרבעון הרביעי היורו ירד בשיעור של כ-7%, מה שעשוי להוריד מהון החברה קרוב ל- 30 מש"ח, במידה ושער היורו ישאר ברמה דומה גם בסוף השנה.

רכישות – לקראת סוף הרבעון רכשה החברה (יחד עם שותף – 45%) נכס נוסף בפרנקפורט המושכר במלואו לחברת הרכבות של גרמניה ולסופר גדול. עלות הנכס (100%) הינה 14.1 מ' יורו. רכיב ההון העצמי עמד על 6.2 מ' יורו (חלק החברה- 2.8 מ' יורו) החברה פועלת לרכישת נכסים נוספים, אך בשל הריבית הנמוכה מתקשה למצוא, לפחות בישראל, נכסים טובים במחירים סבירים (כמו גם מרבית החברות האחרות בשוק). כן היא מנסה לקדם את פעילויות הייזום בישראל (לצד הייזום הקיים כיום במגדלי הוד השרון).

בשורה התחתונה: החברה מציגה כהרגלה תוצאות תפעוליות טובות עם צמיחה קלה, חלקה מנכסים זהים וחלקה מרכישות. אנו סבורים כי החברה תמשיך להציג תוצאות תפעוליות טובות עם צמיחה קלה מרכישות וייזום , אם כי ירידת שער היורו עשויה לפגוע במידה מסוימת בצמיחה.
עדכון המודל גוזר העלאת מחיר יעד מ-12.17 ₪ ל12.3 ₪, גבוה בכ-22% ממחיר המניה. החברה נסחרת במכפיל הון 0.82 ובמכפיל FFO חזוי של פחות מ-9. מכפילים אלו נמוכים משמעותית ממכפילי שאר החברות בסקטור ולכן אנו ממשיכים ואומרים כי המניה הינה הזולה בסקטור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il