TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בונוס ביוגרופ ניצחה ב- 2015 Red Herring 100 Global


100 חברות הטכנולוגיה החדשניות והמבטיחות בעולם
בונוס ביוגרופ הודיעה, כי חברת בונוס תרפואטיקה, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, זכתה ב- 2015 Red Herring 100 Global, בסיום האירוע בו הוכרזה בחירתן של 100 החברות החדשניות ביותר בכל רחבי העולם, המהוות הזדמנות עסקית גדולה ומבטיחה ביותר, בכל ענפי הטכנולוגיה, לשנת 2015.

צוות העורכים של Red Herring, חברה המבצעת סקירות אנליסטיות יומיות ותקופתיות על חברות טכנולוגיה בכל העולם, בחר את 100 חברות הטכנולוגיה, אשר למיטב שיפוטו, הן ההזדמנויות העסקיות הגדולות ביותר והמבטיחות ביותר, מבין אלפי חברות מכל רחבי העולם. החברות נבחנו באנליזה המורכבת מ- 20 אמות מידה, חלקן כמותיות וחלקן איכותיות, ביניהן: היתכנות טכנולוגית, חדשנות טכנולוגית, גודל השוק, האסטרטגיה העסקית, איכות ההנהלה, ביצועים פיננסיים ועוד.

בטקס הסיום של האירוע, בירך אלכס סרז' ויקס (Alex Serge Vieux), המוציא לאור והבעלים של Red Herring, את חברת בונוס על זכייתה, וציין כי הוא "גאה להעניק את הבחירה של 2015 Red Herring 100 Global לחברת בונוס, אשר תסייע למיליוני אנשים, בכל העולם. תודה לחברת בונוס על תרומתכם לאנושות, אתם מחוללים שינוי".

בשלב ראשון, נבחרו מבין אלפי חברות, 100 חברות מכל רחבי אסיה, 100 חברות אחרות מכל רחבי אירופה, וכן 100 חברות נוספות מכל רחבי צפון אמריקה, כחברות הטכנולוגיה החדשניות ביותר ביבשת שלהן, המהוות הזדמנות עסקית מבטיחה ביותר, לשנת 2015.

ביום 15 באפריל, 2015, נבחרה חברת בונוס, על ידי חברת Red Herring, להימנות על 100 החברות החדשניות והמבטיחות ביותר באירופה, בכל ענפי הטכנולוגיה, לשנת 2015.

בשלב השני, התמודדו כל החברות אשר קודם לכן זכו להכרה כחברות החדשניות והמבטיחות ביותר ביבשת שלהן, על הזכות להימנות על 100 החברות החדשניות והמבטיחות ביותר בכל העולם.

הבחירה בחברת בונוס להימנות על 100 החברות החדשניות ביותר בכל העולם, המהוות הזדמנות עסקית גדולה ומבטיחה ביותר, בכל ענפי הטכנולוגיה, לשנת 2015, משתלבת ומשתקפת בעניין שמגלים בחברה, גופים, בהם גופים זרים, חלקם רב לאומיים.

במשך השנים, בחרו מומחי Red Herring בחברות טכנולוגיה מבטיחות, אשר מאוחר יותר הגיעו למעמד מוביל בעולם בתחומי פעילותן, עליהן נמנות החברות:Google, Yahoo!, Facebook, Twitter, Skype, YouTube, eBay, Mobileye, Waze ואחרות.

באפריל 2014, החל הניסוי הקליני הראשון של בונוס ביוגרופ, אשר טרם הסתיים, להשלמת חסר בעצם הלסת העליונה או התחתונה בבני אדם, באמצעות שתל חי של עצם אנושית עצמית, מתוצרת החברה.

לאחרונה, הודיעה בונוס ביוגרופ, כי בחודש דצמבר, 2015, תקיים עם ה- FDA, פגישה מקדימה, לקראת הגשת בקשה לעריכת ניסוי קליני בארה"ב, להשלמת חסר בעצם מעצמות הגולגולת בבני אדם, באמצעות שתל חי של עצם אנושית עצמית, מתוצרת בונוס ביוגרופ.

בנוסף, נערכת בונוס ביוגרופ לעריכת ניסוי קליני בישראל, להשלמת חסר בעצם מעצמות הגפיים בבני אדם, באמצעות שתל חי של עצם אנושית עצמית, מתוצרת בונוס ביוגרופ.

כל אחד מהניסויים הקליניים של בונוס ביוגרופ, נועד לבדוק את בטיחות ואת יעילות השימוש בשתל חי של עצם אנושית מתוצרתה, במגוון של עצמות, ויחדיו, הם עשויים להגדיל את אפשרויות הטיפול במטופלים רבים יותר ובצרכים קליניים מורכבים יותר.

בכל ההשתלות שנערכו במסגרת הניסוי הקליני להשלמת חסר עצם בלסת, השתמשה בונוס ביוגרופ, לראשונה מעולם, בשתל חי של עצם אנושית בהזרקה, אשר פותח בחברה.

שתל עצם בהזרקה, הינו מוצר חדשני נוסף מתוצרת בונוס ביוגרופ, אשר הצליחה למזער, לרמה מיקרונית, שתל חי של עצם אנושית עצמית, הכולל מנשא. שתל עצם בהזרקה, מכיל כמות גדולה של שתלים חיים של עצם אנושית עצמית זעירה, בכמות הנדרשת למילוי חסר תחום בעצם של המטופל.

שתל עצם בהזרקה, נשלח כשהוא נתון במזרק, מוכן להזרקה, ממרכז הייצור של החברה אל המרכז הרפואי בו מתבצעת ההשתלה במטופל. המזרק וצינורית ההזרקה המשמשים להזרקת שתל עצם בהזרקה, הינם ייחודיים לבונוס ביוגרופ.

השתלת שתל עצם בהזרקה, הינה הליך כירורגי אשר לביצועו נדרשת כמות ורמה מופחתים הן של הפרוצדורות הקליניות, והן של הצוות הרפואי והמתקנים, ולפיכך, עשוי להקל על המערכת הרפואית, מחד, ולהחיש את השיקום של המטופל הנזקק להשלמת חסר עצם, מאידך.

בניסוי הקליני להשלמת חסר עצם בגולגולת, בכוונת החברה להשתמש בדור השני של שתל העצם בהזרקה, המיוצר בחברה בתוך פרק זמן קצר יותר, במעורבות מופחתת של כח אדם, בעלות מופחתת של הייצור והינו מותאם לייצור תעשייתי המוני (Mass Production), בהשוואה לדור הראשון של שתל העצם בהזרקה.

להערכת החברה, לשתל חי של עצם אנושית עצמית, תכונות עדיפות על פני כל שתל עצם אשר איננו חי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il