TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תושבי ר"ג הכי מרוצים בארץ מכמות השטחים הירוקים באזורי המגורים


75.2% מהתושבים ברמת גן ציינו כי הם מרוצים מכמות השטחים הירוקים, הגנים הציבוריים והפארקים באזורי המגורים
· הממוצע הארצי משביעות הרצון בשטחים ירוקים באזורי מגורים עומד על 54.9% בלבד

רמת גן ממוקמת במקום הראשון בקרב הערים בהם התושבים הכי מרוצים מכמות השטחים הירוקים, הגנים הציבוריים והפארקים באזורי המגורים. על פי נתוני הלמ"ס, 75.2% מתושבי רמת גן מרוצים ומרוצים מאוד מכמות השטחים הירוקים באזורי המגורים.

מנתוני הלמ"ס עולה כי הממוצע הארצי בקרב עומד על 54.9% מרוצים. אחת השכונות הירוקות ביותר ברמת גן היא קריניצי. שיעור השטחים הירוקים בשכונה, בדגש על שכונת קריניצי החדשה, הוא מבין הגבוהים בארץ. בשכונה יש 13.8 מ"ר של שטחים ירוקים לנפש. למעשה שכונת קריניצי החדשה ירוקה למעשה כמעט פי 3 מ"ר יותר מדרישות משרד הפנים בנושא.

לדברי רן בן אברהם, סמנכ"ל השיווק והייזום בחברת צמח המרמן, הבונה יחד עם אשדר ואזורים את פרויקט קרניצי החדשה, "סך כל היקף השטחים הציבוריים הפתוחים בקריניצי החדשה עומד על כ-44.7 דונם - הרבה מעבר לכל המלצה רשמית. רוכשי הדירות מחפשים כיום דירה על פי סביבת המגורים וככל שהשטחים הירוקים רבים סביב הפרויקט, כך גם הביקוש גדל. לכן בקריניצי החדשה שמנו דגש לא רק על השטחים הירוקים, אלא גם על הפיכת השטחים הירוקים, ל"ירוקים" במלוא מובן המילה, עם אלמנטים כמו חיסכון במים, צמחיה ארץ ישראלית חסכונית, ניהול מי נגר ובורות חלחול בשצ"פים".

פרויקט נוסף שנהנה מהיקף שטחים גבוה משמעותית לעומת הדרישות של משרד הפנים הוא "מגדל בפארק" של חברת מגדל טופ נדל"ן. הפרויקט במזרח רמת גן הוא מגדל בן 32 קומות וכולל 144 יח"ד. המגדל נמצא בצמוד לפארק הלאומי והספארי ומאפשר לדיירים ליהנות ממרחבים ירוקים ואיכות חיים ממש מרגע היציאה מלובי המגדל.

במקום השני, בקרב ערים המונות יותר מ-100 אלף תושבים, מדורגת ראשון לציון עם 73% מרוצים. חברת אחים דוניץ מקימה בראשל"צ את פרויקט "דוניץ בקריית האמנים". הפרויקט תוכנן על ידי אדריכל העל פייגלין. בהמשך, בלב מתחם המגורים, יוקם פארק ענק אשר יכלול מדשאות פינות ישיבה שבילי הליכה ומתקני משחקים. מדובר בפרויקט בינוי פינוי ענק הכולל 14 מגדלי מגורים מפוארים בני 19-31 קומות עם כ-1,400 יח"ד, חניונים תת קרקעיים, גינה מעוצבת, מועדון דיירים, לובי יוקרתי, שלוש מעליות חדישות וכיוצ"ב.

נתניה מדורגת במקום השלישי עם 66.9% מרוצים מהיקף השטחים הירוקים והגנים הציבורים באזור המגורים. הקומפלקס LAGOON של חברת דיזנגוף סחר, המוקם בשכונת נת-600 מצפון לשכונת האירוסים, נהנה משטחים ירוקים נרחבים. מדובר גם באחד מהפרויקטים האחרונים שייבנו בסמיכות של קו ראשון לקו החוף בנתניה. קומפלקס LAGOON כולל 2 מגדלי מגורים מפוארים בני 34 ו-37 קומות, שבהם 320 דירות, וכן מלון הכולל 300 חדרי אירוח.

במקום הרביעי התמקמה העיר חולון עם שיעור של 66.4% מרוצים ובמקום החמישי נמצאת אשדוד עם 65.8% מרוצים. תל אביב ניצבת במקום השישי עם 64.5% מהאוכלוסייה שהגדירה כי היא מרוצה מהיקף השטחים הירוקים באזור המגורים.

עוד עולה מהדירוג כי התושבים בירושלים הכי פחות מרוצים מכמות השטחים הירוקים, הגנים הציבוריים והפארקים באזורי המגורים. 68.8% מתושבי ירושלים הביעו חוסר שביעות רצון מהמצב הקיים. המצב זהה גם בעיר בני ברק שם 64.4% מהתושבים ציינו כי הם אינם מרוצים מהיקף השטחים הירוקים בעיר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il