TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מבצע ביקורת של רשות המסים לבדיקת רישום הכנסות בנצרת והסביבה


בעל מסעדה שמוכר גם שמן זית " אנחנו לא רושמים הכנסות ממכירת שמן, זוהי מסעדה"
במסעדה בריינה אליה הגיעו מבקרי הרשות נמצאו הכנסות לא רשומות בגין מכירה של כ- 20 ליטר שמן זית. בעל המסעדה טען "אנחנו לא רושמים הכנסות ממכירת שמן, זוהי מסעדה". הביקורת נערכה במסגרת מבצע רישום הכנסות כדין בנצרת וביישובים סמוכים, ביניהם, סכנין, שפרעם, דיר חנא, עארבה, טמרה, שפרעם ,אעבלין נצרת, נצרת עלית, כפר יפיע, כפר כנא, כפר טורעאן. במסגרת המבצע נערכו 96 ביקורות בעסקים בתחומים רבים, מהן עולה כי כ- 12% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

אצל בעל מכולת בכפר מנדא, העוסק גם בחלפנות וניכיון כספים, נמצאו תשעה צ'קים בסכום כולל של
כ-17,000 ₪, שלא נרשמו בספרי החשבונות. בעל המקום הסביר "זה לא קשור למכולת, אני לפעמים מחליף כספים ונותן ללקוחות כסף במקום צ'קים, זה שירות שאני נותן". בבית בד בכפר איכסאל בו נערכה ביקורת ניהול ספרים, נמצאו צ'קים לא רשומים בסך 2,000 ₪. בעל העסק טען "אימא שלי קיבלה היום את הצ'קים, אני הלכתי להתפלל ורציתי לרשום אותם מאוחר יותר ".

במינימרקט בנצרת עילית נמצא צ'ק לא רשום שהתקבל מלקוח בסך 1,150 ₪. בתגובה הסביר בעל המקום "הלקוח ביקש לקנות באשראי ומשך סחורה בסך 1,118 ₪, כשהוא יגיע לסכום השיק, אני אדפיס אותו בקופה". בחנות הלבשה בשפרעם נמצאו על ידי המבקרים הכנסות לא רשומות בעקבות קניית ביקורת שנערכה במקום. בעלת העסק "אני לא זוכרת מה שהיה, ואני יודעת שאסור לי לעשות מה שעשיתי - שלא רשמתי".

כמו כן, לאחרונה נערכו באזור מספר פעילויות לגביית חובות מס של אזרחים, בין השאר ע"י היחידה לאכיפת הגבייה ברשות, שהניבו הסדרת חובות של כ-14,000,000 ₪. למשל, בבית מלון בנצרת, החייב כ- 1,000,000 ₪ לרשות עוקלו ציוד כמו מקררים וכסאות, זאת עד להסדרת החוב.

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il