TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרידנזון קבלה את המשאית הראשונה בישראל המונעת בגז טבעי של חברת איווקו


השר להגנת הסביבה, מר אבי גבאי הגיע אתמול לטקס מסירת המשאית הראשונה בישראל המונעת בגז טבעי של חברת איווקו שהתקיים במתחם המסירה של קבוצת סמל"ת באשקלון.
במסגרת הטקס אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, מסר את המשאית הראשונה המונעת בגז טבעי בישראל מסוג Stralis CNG IVECO לידי דוד פרידנזון, מנכ"ל חברת פרידנזון שהיתה הראשונה לרכוש את משאית.

במהלך טקס המסירה, השר גבאי הדגיש את המשמעות הרבה בנושא התחבורה בגז טבעי ובמוטיבציה להמשיך ולהוביל נושא זה במדינת ישראל.

השר להגנת הסביבה, מר אבי גבאי אמר: "המשאית הזו היא סנונית ראשונה ואנחנו משקיעים את כל מאמצינו כדי להקל על הבירוקרטיה ולהגביר את השימוש בגז בישראל במקום בדלקים מזהמים, כדי לצמצם את זיהום האוויר ולשפר את הבריאות שלנו".

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת אמר: "כחלק מזיכרון הדברים שנחתם בין מדינת ישראל לקבוצת פיאט העולמית, אנחנו גאים להוביל ולהיות הראשונים להטמיע את השימוש בגז טבעי בתחום התחבורה בישראל.
אנחנו מחויבים לטכנולוגיה זו, שהיא גם ירוקה וגם חסכונית, ומשוכנעים שהמשאית של "פרידנזון" תהיה הראשונה מיני רבות בעתיד הקרוב".

דויד פרידנזון, מנכ"ל ובעלי קבוצת פרידנזון, מסר:"פרידנזון הינה חברה עם תפיסה חדשנית , אנו מנצלים הזדמנויות ליישום בפועל לשיפור תחום איכות הסביבה. אחת הדוגמות הבולטות בפעילות זו היא בתחום האופניים הירוקים בתל אביב , מיזם חלוצי בארץ אשר בהחלט תורם משמעותית לשיפור איכות הסביבה. חברתנו מצפה לשיתוף פעולה פורה עם "איווקו" בתחום הרכב מבוסס אנרגיית גז טבעי, ואנו כחלוצים בתחום צופים שהתמורה מהשימוש ברכבים מסוג זה יהיו אפקטיביים דיים כדי שנוכל להרחיב את הצי ברכבי גז"




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il