TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם השקעה אסטרטגי שני בתוך כחצי שנה בקבוצת ביולייט


קרנות זרות הובילו השקעה בהיקף של כ-7.2 מיליון דולר בחברת איי-אופטימה מקבוצת ביולייט המשווקת מערכת ייחודית מבוססת לייזר לניתוחי גלאוקומה
ההשקעה משקפת לחברה הבת שווי של כ-21 מיליון דולר
קרנות ההון סיכון מסין וטייוואן תחזקנה בכ-29% מהון המניות של איי-אופטימה

סוזנה נחום זילברברג, מנכ"לית ביולייט:"ההסכם משקף את הפוטנציאל העסקי של מערכת איי-אופטימה ויאיץ את שיווקה בשווקים הגלובאליים כמו גם את תהליך אישורה לשיווק בארה"ב"

תל אביב, ישראל, 25 בנובמבר 2015: ביולייט השקעות במדעי החיים (ת"א: בולט, OTCQX: BLGTY), מנהלת ומקדמת פתרונות ייחודיים אשר מטרתם לתת מענה לצורך ממשי הקיים בתחום מחלות העיניים וכן מחזיקה בחברת מיקרומדיק הבורסאית לה פעילות בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית, מודיעה היום על השקעה של כ-7.2 מיליון דולר בחברה הבת, איי-אופטימה, בהובלת קרנות הון סיכון זרות ובעסקה המשקפת לחברה הבת שווי של כ-21 מיליון דולר לאחר ההשקעה.

איי-אופטימה התקשרה בהסכם עם שתי קרנות הון סיכון זרות מסין וטייוואן להשקעה בהון המניות של החברה בהיקף של כ-6 מיליון דולר בתמורה לכ-29% מההון המונפק ובדילול מלא באיי-אופטימה. כחלק מסבב ההשקעה באיי-אופטימה צפויה גם ביולייט, להשקיע בחברה סך של כ-1.2 מיליון דולר. עם השלמת ההשקעה צפויה ביולייט להחזיק בכ-70% מהון המניות המונפק והנפרע של איי-אופטימה.

סוזנה נחום זילברברג, מנכ"לית ביולייט: "אנו שמחים על חתימת העסקה. ההסכם מהווה אישור של גורם חיצוני ובלתי תלוי לאיכות הטכנולוגיה ולפוטנציאל העיסקי של איי-אופטימה. הסכם ההשקעה הינו בעל משמעות אסטרטגית לאיי-אופטימה ולביולייט וצפוי לתרום לפעילות החדירה והמכירות של איי-אופטימה בשווקים הגלובאליים וכן לתהליך רישום המוצר וקבלת אישור FDA לשיווקו בארצות הברית ומסחורו בשוק משמעותי זה".

איי-אופטימה פיתחה ומשווקת מערכת ייחודית, IOPtiMate™, לביצוע ניתוחי גלאוקומה ללא חדירה אל החלק הפנימי של העין. החברה, בהובלת רונן קסטרו, החלה השנה במכירות ראשונות של המערכת בפרו, הונג-קונג, פולין, הונגריה ורומניה. איי אופטימה מקדמת אפשרויות להתקשרות עם מפיצים נוספים במדינות יעד מרכזיות מתוך כוונה להרחיב את מסחור מערכת ה- IOPtiMate™ ולנצל את יתרונה התחרותי של המערכת.

עוד מדווחת ביולייט כי במסגרת הסכם ההשקעה ביולייט תרכוש מניות מיעוט באיי-אופטימה בסכום של כ-325 אלף דולר, וכי בסמוך להשלמת העסקה תפרע איי-אופטימה הלוואה שניתנה לה על ידי ביולייט בסך כולל של כ-1 מיליון דולר.

השלמת ההשקעה מותנית במספר תנאים מתלים המקובלים בהסכמים מסוג זה, לרבות השלמת רכישת מניות מיעוט, כאמור לעיל וצפויה להתבצע בשבועות הקרובים.


השקעה זו מצטרפת להשקעה שבוצעה בקבוצת ביולייט במאי השנה על ידי משקיע סיני בסך כולל של כ 26.2 מיליון שקל ואשר כללה גם שיתוף פעולה אסטרטגי בסין. המשקיע הסיני, שהינו בעל פעילות השקעות, קשרי מחקר ויכולות שיווק וייצור בסין בתחומי הביומד, בתחום העיניים ובתחומים נוספים, התחייב למימון עתידי נוסף של פיתוח, שיווק, מסחור וייצור בסין למוצרי ביולייט. בתמורה להשקעה קיבל המשקיע הסיני כ- 19% מהון המניות בביולייט והפך לבעל המניות הגדול בחברה.

אודות מחלת הגלאוקומה:
מחלת הגלאוקומה, שבה נוצר יתר לחץ תוך עיני הגורם נזק לעצב הראייה העלול להוביל לעיוורון מלא או חלקי, נחשבת לסיבה השנייה בשכיחותה בעולם לעיוורון. על פי הערכות המקובלות בתחום, ישנם כיום כ-78 מיליון בני אדם ברחבי העולם הסובלים מהמחלה. גלאוקומה היא על פי רוב מחלה כרונית הדורשת טיפול לכל החיים ועל פי הערכות השוק העולמי הכלל, התרופתי והניתוחי, מוערך במיליארדי דולרים בשנה.
אודות איי אופטימה ומערכת ה- IOPtiMate™
איי אופטימה מפתחת ומשווקת את מערכת ה-IOPtiMate™, שהינה מערכת, המבוססת על טכנולוגיית לייזר CO2 ומאפשרת ביצוע ניתוח לטיפול בגלאוקומה ללא חדירה אל החלק הפנימי של העין. מערכת ה-IOPtiMate™ קיבלה אישורים לשיווק ומכירת המערכת בטריטוריות שונות, לרבות באירופה (CE Mark), סין (CFDA), ישראל (אמ"ר), מקסיקו (COFEPRIS) ופרו (DIGEMID). בתוך כך איי אופטימה החלה במכירות ראשונות של המערכת וממשיכה במאמצי החדרת מוצריה, בעיקר בשווקים המתפתחים באסיה ובשווקי אירופה ובקידום שיתופי פעולה עם מפיצים מקומיים בטריטוריות אלו ובטריטוריות נבחרות נוספות ברחבי העולם.
אודות ביולייט:
ביולייט פועלת להשקעה, ניהול וקידום של פתרונות ייחודיים, אשר מטרתם לתת מענה לצורך ממשי הקיים בתחום מחלות העיניים, באמצעות חברת אקס.אל.ויז'ן, חברה פרטית בבעלותה המלאה, ובתחום הדיאגנוסטיקה סרטנית, באמצעות חברת מיקרומדיק (ת"א: מקטכ), בה ביולייט מחזיקה בכ - 46% מהונה המונפק והנפרע.
החברה מיישמת מודל השקעות וניהול ייחודי אשר מכוון ליצירת סינרגיות בין החברות בתחום הפעילות וזאת על מנת לאפשר הסתכלות מזוויות שונות על התחום, הרחבת החשיפה לרעיונות וגישות חדשות, ניצול היתרונות לגודל, קיצור הזמן לשוק והשאת ערך מיטבית למשקיעים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il