TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת הביטוח הבינלאומית Ageas בחרה בפתרון הענן המקיף של SAP לעולם הביטוח המבוסס פלטפורמה אחת


מדובר בפתרון ראשון מסוגו בעולם שמספק פתרון מלא מקצה לקצה בענן לכל מחזור החיים של עסקי הביטוח על בסיס פלטפורמה אחת וספק אחד.

קבוצת הביטוח הבינלאומית המובילה Ageas בחרה בפתרון הענן של חברת SAP, שהינו הראשון מסוגו בעולם שמספק פתרון מלא מקצה לקצה בענן לכל מחזור החיים של עסקי הביטוח על בסיס פלטפורמה אחת וספק אחד. הפתרון מאפשר יישום על פני כלל התהליכים הארגוניים בחברת הביטוח, מרגע פניית הלקוח ודרך כלל מחזור החיים של הפוליסה. קבוצת Ageas, הקיימת כבר למעלה מ-190 שנה, מתמחה ביצירת שותפויות בתחומי הביטוח עם בנקים וקמעונאיים, וכיום נמצאת בעיצומה של התרחבות בשווקי דרום מזרח אסיה.

יישום הפתרון החדש יסב לחברת הביטוח יתרונות עצומים, הן בסביבת ה-Back Office והן בסביבת -Front-end מול הלקוחות, ובשילוב סט פתרונות של SAP, שמאפשר לחברות ביטוח לנהל ולתפעל את פעילותן בסביבת הענן. בין היתרונות הבולטים: צמצום משמעותי של עלויות המחשוב והתפעול השוטף, היות ונמנעות עלויות IT גבוהות בתחילת ההטמעה, והתמחור של הפתרון הוא במודל עלות לפי שימוש. בכך, הפתרון מביא להחזר השקעה תוך 18 עד 20 חודשים לעומת 3-5 שנים; שיפור ניכר בשירות הלקוחות ובשביעות הרצון שלהם, שיפור ניכר בשקיפות המידע בתוך הארגון – one version of the truth ויכולות ניתוח מתקדמות – בעקבות השימוש ב SAP HANA".

הפתרון בנוי על פלטפורמת העסקים החדשה SAP S/4HANA , המספקת באמצעות SAP HANA כלים ידידותיים וקלים ליישום ליצירת רמת מעורבות (Engagement) גבוהה עם לקוחות הארגון. כלים אלו כוללים למעלה מ-30 פתרונות של SAP ופונקציונאליות רב ערוציות עשירה של חברת Hybris, מבית SAP. מעבר לפונקציונאליות העשירה של הפתרון, הוא גם יצמצם את עלות הבעלות הכוללת (TCO) של המערכת, יאיץ את זמן היציאה לשוק, ויאפשר גמישות עסקית ותפעולית טובה יותר בכל תחומי הפעילות של הארגון לצד שקיפות ותאימות לתקנות הרגולציה.

לדברי האנס ואן וויקוג'יסה, מנהל פיתוח עסקי אזורי ב-Ageas , "החברה תשיק את הפתרון במסגרת שיתופי הפעולה החדשים שלה בפיליפינים וכנראה בהמשך גם באזורי פעילות חדשים נוספים. באמצעות פתרון הדור החדש והמקיף של SAP, נוכל להתמקד בלקוחות ובליבה העסקית שלנו מבלי להשקיע משאבים מיותרים בסביבת ה-IT. בעבר היינו עסוקים בלפתור בעיות שמקורן ריבוי מערכות וספקים, וכיום בזכות הפתרון מקצה לקצה של SAP שמוצע במודל SaaS והאחריות המקיפה שאנו מקבלים ממנה, יש לנו את הגמישות העסקית הנחוצה כדי להקים ולחדור בהצלחה לשווקים חדשים".

לדברי רוס ווינרייט, המנהל הגלובלי של תחום השירותים הפיננסיים ב-SAP "הפתרון של SAP לעולם הביטוח הוא התשובה של חברות הביטוח למעבר לעולם הדיגיטל ומתן מענה איכותי ללקוחות בעידן החדש, בדומה לענפי תעשייה ותחומים אחרים. מעולם לא היה פתרון מקיף אחד בענן שנותן מענה לעולם הביטוח כפי שאנו מספקים. אנו גאים להוביל את מהפכת ה-IT בתחום הביטוח יחד עם SAP HANA, מנוע העיבוד רב העוצמה בIn-memory ותובנות עסקיות בזמן אמת".

לדברי אמנון פרוינד, מנהל תחום מגזר בנקאות וביטוח ב- SAP ישראל , "מדובר בפתרון מהפכני וייחודי מקצה –לקצה, המספק מענה החל מהרגע בו פונה לקוח לחברה לקבל הצעה לביטוח, דרך החיתום, התפעול השוטף של מחזור החיים של הפוליסה כולל הפקה, תביעות - אם קיימות, גביה ועוד, תוך אינטגרציה מלאה לעולם הפיננסי-חשבונאי ותחום הסיכונים. זוהי בשורה מאוד משמעותית לחברות בעולם ובישראל, שכן היום בחברות הביטוח נדרש ספגטי של עשרות מערכות שונות כדי להריץ את התהליכים האלה באופן יעיל וממוחשב".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il