TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לידר מרוצים מההתפתחויות בטאואר


תגובת סבינה לוי, אנליסטית בכירה בלידר שוקי הון, לתוצאות טאואר לרבעון השלישי. לאור התפתחויות חיוביות בחברה ברבעונים האחרונים, בלידר מעלים מחיר יעד למניה
איך היה הדו"ח? הדו"ח היה בהתאם לצפי שלנו ברמת ההכנסות ומעט מתחת לצפי ברמת הרווח התפעולי (non-GAAP), בעיקר בגלל הוצאות מו"פ שהיו גבוהות מהתחזית שלנו. טאואר מדווחת על צמיחה אורגנית של כ-23% בהכנסות הרבעון וצמיחה אורגנית של כ-28% בשלושת הרבעונים הראשונים של 2015 ביחס לאשתקד. כמו כן החברה עדכנה כי קיבלה במהלך הרבעון מקדמות מלקוחות בסך של כ-45 מיליון דולר במטרה לשריין קיבולת לשנת 2016.

מאזן החברה ממשיך להשתפר. החוב נטו של החברה ירד לרמה של כ-134 מיליון דולר בהשוואה לכ-348 מיליון דולר ב-Q3.14.יתרת המזומנים של טאואר נכון ל-30.9 הסתכמה בכ-155 מיליון דולר, בהשוואה לכ-143 מיליון דולר ברבעון הקודם.

התזרים מפעילות שוטפת הסתכם הרבעון בכ-51 מיליון דולר. כצפוי, טאואר השקיעה במהלך הרבעון 40 מיליון דולר ברכוש קבוע, כאשר מדובר ברמת השקעות גבוהה ביחס לרמות ההיסטוריות עקב ההשקעה בהגדלת הקיבולת במתקני הייצור Fab2 ו-Fab3.

האם הדוח מלמד על העתיד? הביקושים החזקים ממשיכים לתמוך בתוצאות החברה. תחזית החברה ל-Q4.15 מניחה הכנסות של כ- 252 מיליון דולר (+-5%), המשקפים צמיחה אורגנית של כ-21% ביחס לאשתקד. טאואר אף הודיעה עם פרסום תוצאות Q2 על תוכנית השקעות להגדלת הקיבולת במתקני הייצור Fab2 ו-Fab3 בהיקף כספי כולל של כ-35 מיליון דולר, כאשר הדבר בא לידי ביטוי בעליה בגובה ההשקעות הן במהלך הרבעון והן במהלך Q2. בנוסף, טאואר התקשרה במהלך החודשים האחרונים עם מספר לקוחות חדשים אשר עשויים להזרים מכירות למיזם המשותף עם פנסוניק ביפן בהיקף של עד 200 מיליון דולר כבר בשנת 2017. זאת מתוך קיבולת פנויה כוללת של עד 300 מיליון דולר. נציין כי מדובר במכירות ברווחיות גבוהה, זאת משום שהביקושים שמזרימה פנסוניק למיזם מכסים את החלק הארי של ההוצאות הקבועות. אנו מעריכים כי שולי ה-EBITDA מהלקוחות החיצוניים נאמדים בכ-60%-65%.

מה לעשות עם המניה? אנו מתרשמים לחיוב מההתפתחויות בחברה ברבעונים האחרונים, לרבות הביקושים החזקים למוצריה במסגרת הפעילות הקיימת וכן התקשרות עם מספר לקוחות חיצוניים חדשים עבור המיזם ביפן. כמו כן, ראוי לציין לחיוב את הירידה ברמת המינוף של החברה אשר להערכתנו מפחיתה את הסיכון הגלום בפעילותה.
אמנם טאואר פועלת בתעשייה מחזורית שמתאפיינת ברמת סיכון גבוהה ביחס לתעשיות המסורתיות, אולם היותה של החברה שחקנית נישתית יחסית המספקת ללקוחותיה פתרונות ייחודיים במסגרת הסכמים ארוכי טווח, הופכת אותה לדפנסיבית ביחס לסקטור.
בנוסף, מעבר לביצועים הטובים של החברה במישור האורגני, אנו לא פוסלים אפשרות כי החברה תבצע בעתיד רכישות נוספות שיתמכו בהמשך התרחבותה בשווקי הליבה.
לאור האמור, אנו ממשיכים להמליץ על טאואר בתשואת יתר ומעלים את מחיר היעד ל-17 דולר. על אף האמור, נציין כי מדובר באפיק השקעה שמתאפיין ברמת סיכון ותנודתיות גבוהות ביחס לסקטורים מסורתיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il