TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נס זכתה בפרויקט מיקור חוץ לתפעול ותחזוקת מערכות המידע בכל קבוצת קידום


צוותים של נס יתפעלו את מערכות המידע ב-20 סניפי הקבוצה
חברת נס זכתה בפרויקט רחב היקף למיקור חוץ מלא למערכות המידע של קבוצת קידום, קבוצת ההשכלה , המתמחה בהכנה לבחינות ובלימודי השפה האנגלית. הפרויקט, כולל תפעול ותחזוקה מלאים של ה- Data Center בכל 20 סניפי הקבוצה, בפריסה ארצית.
במסגרת הפרויקט, אשר יעסיק צוות מומחים עובדי נס, יקבלו עובדי קידום תמיכה מלאה במיחשוב, שירותי טכנאות ושירותי תפעול ותחזוקת כלל תשתיות ה-IT.

מערכות המידע של קבוצת קידום מגוונות ומספקות פתרונות הכוללים מערכות לניהול התלמידים, הקורסים והפעילות השוטפת במגוון טכנולוגיות. פעילות מיקור החוץ של נס, תאפשר למנהל מערכות המידע להתמקד בהמשך פיתוח וקידום אפליקציות ארגוניות התומכות בצרכים העסקיים של הקבוצה, תוך שיפור רמת השרות ללקוחות ולמשתמשים הפנימיים.
דיקלה שובל, סמנכל"ית הכספים בקבוצת קידום, אמרה: "החלטנו להוציא את פעילות תחזוקת ותמיכת מערכות המידע למיקור חוץ ובחרנו בנס הודות להצעה מקצועית ושלמה ופתרון תפעולי על בסיס SLA מלא, אשר יאפשר לנו להמשיך ולצמוח, תוך התאמת מערכות המידע שלנו לכל שינוי. מיקור חוץ של המערכות ייתן מענה טוב יותר לצרכים המתפתחים של הקבוצה".
רוני טברסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קו מיקור החוץ בנס, אמר: "הפתרונות התפעוליים של נס הוכיחו עצמם בפעילות ענפה אצל לקוחות רבים וכעת יוכיחו עצמם גם בקבוצת קידום. הצענו פתרון אינטגרטיבי אשר יספק שירותי תפעול ותמיכה מלאים לקבוצה. יש לנס את שלל הפתרונות והידע המקיף לספק שירות מיקור חוץ מורכב מסוג זה, לטובת קידום ולקוחותיה".

אודות קידום
קבוצת קידום חרטה על דגלה להכשיר את דור העתיד של אנשי האקדמיה והמקצוע במדינת ישראל. כחלק מחזון זה קבוצת קידום מציעה קורסי הכנה ולימודים במגוון תחומים :
לימודי אנגלית- Wall Street
הכנה לבחינות בגרות
הכנה למבחן אמי"ר
הכנה לבחינות הGMAT
לקבוצת קידום ניסיון של מעל 30 שנה בתחום הלימודים וההכשרה של צעירים לקראת צעדיהם הראשונים כבוגרים בחברה הישראלית.
קבוצת קידום דוגלת בחדשנות ופיתוח,בשל כך,בתי הספר של קבוצת קידום נמצאים בחזית הלימודים הפרה-אקדמיים בשוק הישראלי. תוכניות הלימודים המקיפות והעדכניות שקבוצת קידום מציעה מסייעות לתלמידים להתמודד ולהצליח באופן אופטימלי עם עולם האקדמיה בשלב הראשוני והעולם המקצועי בשלבים המתקדמים.


אודות נס
נס הינה חברה המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT) ומתמחה באספקת שירותי מיקטר חוץ, פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. לנס
כ- 2200 עובדים עם פעילות בכל מגזרי המשק. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה:
www.ness-tech.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il