TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרודוור רוכשת את אלמוג דיינמיקס


חטיבת מיקרוסופט של אלמוג תעשיות תוכנה היקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים
פרודוור ואלמוג הודיעו היום על חתימת הסכם לרכישת חברת אלמוג דיינמיקס המהווה זרוע פעילות מיקרוסופט של אלמוג, לרבות פעילות ה- CRM ומיזוגה בפעילות השוטפת של פרודוור בישראל. פרודוור תקלוט את כל עובדי אלמוג דיינמיקס ואת עשרות לקוחות החברה. היקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים. הפעילות תמוזג לתוך המבנה הארגוני הקיים בפרודוור ישראל. לקוחות ומיישמי CRM צפויים להיקלט בחטיבת CEM של פרודוור תחת ניהולו של אנטון צ'רניחוסבקי.

עסקת הרכישה תתרום לחיזוק ליבת הפעילות של שתי החברות, ותספק ערך מוסף הן לעובדים  והן ללקוחות. הרכישה תסייע לפרודוור להרחיב את פעילותה בתחום מיקרוסופט דיינמיקס, המהווה עבורה ליבה ארגונית. אלמוג מעוניינת להתמקד בתחומי הליבה שלה ובהפצת מוצרי החברה Almog ERP והתוכנה הפיננסית.

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל: "אלמוג היא חברה וותיקה ואיכותית, עם רקורד מרשים של עשייה, ובסיס לקוחות איתן. רכישת אלמוג דיינמיקס ומיזוג פעילותה בפרודוור ישראל תעצים ותמנף את הפעילות העסקית שלנו בתחום ה- Dynamics ותאפשר לנו לעבות ולחזק את פעילות הליבה שלנו בארץ, ולהמשיך להוביל את פעילות ה- ERP וה- CRM של מיקרוסופט Dynamics בישראל. אנחנו שמחים ונרגשים לקלוט את עובדי אלמוג דיינמיקס ומברכים את לקוחות אלמוג דיינמיקס על הצטרפותם לפרודוור."

יוני ליפשיץ, מנכ"ל אלמוג: "כחלק מהחשיבה האסטרטגית של אלמוג, החלטנו להתמקד במוצרים מבית פיתוחינו. מהלך זה יאפשר לנו להתמקד בשיווק המוצרים המתקדמים שלנו, ולהתרכז במתן שירות מצוין לאלף לקוחות בקירוב. הבחירה בפרודוור כבית חדש ללקוחות אלמוג Dynamics, היתה טבעית, מעצם היותה מובילת שוק בתחום ה- Dynamics."


אודות פרודוור
Prodware הינה חברת ציבורית בינלאומית (Euronext: ALPRO) המתמחה ביישום והטמעת מערכות מידע מבוססות ERP ו- CRM ממשפחת מוצרי Dynamics של חברת מיקרוסופט. ל- Prodware ניסיון רב אשר נצבר באמצעות למעלה מ- 1,250 פרויקטים ברחבי העולם. Prodware הינה שותף ה- Dynamics הגדול של מיקרוסופט ב EMEA, וחברה קבועה בעשר השנים האחרונות במועדון ה- Inner Circle  היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופטDynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. לפרודוור  מעמד ייחודי של GSI) Global System Integrator) מטעם מיקרוסופט.

פרודוור ישראל היא שותף הד- Dynamics הגדול ביותר של מיקרוסופט בשוק הישראלי ומפיצה בלעדית של מערכות ERP של מיקרוסופט המותאמות לשוק הישראלי. פרודוור מעסיקה בישראל למעלה מ- 150 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות מידע , ניהול קשרי לקוחות, ERP, SharePoint, Enterprise mobility, תשתיות ענן ואבטחת מידע. פרודוור מנוהלת בישראל על ידי יוסי חיימוב. בין לקוחות פרודוור שיישמו מערכות ERP: דוראד, ISS ישראל, 888 , H&M, הולמס פלייס, פוינטר, פקר פלדה, חד אסף, סודקסו, דליה אנרגיה, בקרה גבע, סופלקס, א.ר.י כפר חרוב ועוד. לקוחות פרודוור שיישמו מערכות CRM: איקאה, טבע, אלדן, נ.ת.ע, כתר, להבות, מאיר, אקסלנס, בינת , המשרד לקליטת עלייה, עיריית תל אביב ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il