TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המסחר בשוק מטבע החוץ בחודש ספטמבר 2015


התפתחות שער החליפין – התחזקות קלה של השקל מול הדולר על רקע מגמה מעורבת של הדולר בעולם.
במהלך חודש ספטמבר התחזק השקל קלות מול הדולר בשיעור של 0.2%, בעוד מול האירו לא חל שינוי בשער החליפין.
מול מטבעות שותפות הסחר העיקריות של ישראל, כפי שמשוקלל בשער החליפין הנומינאלי האפקטיבי, התחזק השקל במהלך ספטמבר ב-0.4%.
בעולם, נרשמה בספטמבר מגמה מעורבת בשערו של הדולר מול מטבעות עיקריים - הדולר התחזק ב- 1.5% מול הפאונד הבריטי, וב- 0.9% מול הפרנק השוויצרי; מנגד נחלש הדולר ב- 0.1% מול האירו וב- 0.9% מול הין היפני.

תנודתיות שע"ח –עליה בסטיית התקן בפועל במקביל לעליה בסטיית התקן הגלומה.
סטיית התקן של השינוי בשער החליפין – המייצגת את התנודתיות בפועל בשער החליפין – עלתה החודש בכ-2 נקודות אחוז ועמדה בסוף חודש ספטמבר על 9.9%.
רמתה הממוצעת של סטיית התקן הגלומה במסחר באופציות על שקל/דולר "מעבר לדלפק" – המייצגת את התנודתיות הצפויה בשער החליפין, עלתה החודש בכ-1.9 נקודת אחוז ועמדה בסוף ספטמבר על 11.3%.
במקביל, סטיות התקן הגלומות באופציות על מט"ח בשווקים מתעוררים ומפותחים עלו אף הן, ועמדו בחודש ספטמבר ברמה ממוצעת של 12.2% ו- 10.4% בהתאמה (ראה תרשים 4).

נפח המסחר בשוק המט"ח– ירידה בנפח המסחר היומי הממוצע לצד יציבות בחלקם היחסי של תושבי חוץ בנפח המסחר הכולל.
נפח המסחר הכולל במטבע חוץ בחודש ספטמבר הסתכם בכ-122 מיליארד דולר, בהשוואה לכ-162 מיליארדים בחודש אוגוסט. נפח המסחר היומי הממוצע ירד ב-7% ועמד על 7.2 מיליארד דולר ביום.
נפח המסחר בעסקות המרה (עסקות ספוט ועסקות פורוורד) הסתכם בחודש ספטמבר בכ-39 מיליארד דולר. הממוצע היומי של נפח המסחר בעסקאות המרה ירד בספטמבר ב-10% בהשוואה לחודש אוגוסט.
נפח המסחר באופציות למט"ח "מעבר לדלפק" (אופציות שלא נסחרות בבורסה לני"ע) הסתכם בחודש ספטמבר בכ- 5.9 מיליארד דולר, הממוצע היומי בחודש ספטמבר ירד ב- 24% בהשוואה לאוגוסט ועמד על כ- 347 מיליון דולר.
נפח המסחר בעסקות החלף הסתכם בספטמבר בכ- 78 מיליארד דולר, בהשוואה ל-100 מיליארד דולר באוגוסט. הממוצע היומי של נפח המסחר בעסקות החלף ירד בכ-4% מחודש שעבר ועמד על 4.6 מיליארד דולר ביום.
חלקם היחסי של תושבי חוץ בנפח המסחר הכולל (עסקות המרה, עסקות באופציות ועסקות החלף) נשאר יציב ועמד בסוף חודש ספטמבר על כ- 33.9% .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il