TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מסטרקארד Start Path משיקה את תוכנית המאיץ הגלובלי


ניתן להירשם למאיץ ולשתף פעולה בבנייתו של המסחר העתידי עם החברה רב לאומית ושותפיה
בסביבה העסקית הצפופה והתחרותית של היום, חברות סטארט-אפ ברחבי העולם מחפשות הזדמנויות גלובליות וכניסה לשווקים נוספים. כדי לענות על צורך זה, הודיעה מסטרקארד ​​על השקת Start Path Global - תכנית שיתופית וייחודית של שישה חודשים לחברות סטארט-אפ מכל העולם שאינן פועלות מצפון אמריקה. קהילת הסטרטאפים בישראל נחשבת לאטרקטיבית ביותר עבור מסטרקארד ולכן משלחת מטעם החברה, בראשותו של קירק דונהיו, מנהל Start Path במסטרקארד, תשתתף בפסטיבל החדשנות השנתי של .DLD במהלך הפסטיבל תהיה הזדמנות לחברות וסטרטאפים לפגוש את בכירי מסטרקארד, ללמוד על תוכנית Start Path ולהירשם בביתן של החברה.
התוכנית בנויה על המאיץ המוצלח שקיים באירופה כבר שנה וחצי ומספקת תמיכה, שותפות או השקעה ליותר מ-40 חברות סטארט-אפ המפתחות את הדור הבא של פתרונות מסחר. בין החברות ניתן לציין את הסטארטאפים הישראלים Storee ו-Sling.
Start Path Global תוכננה בצורה כזו שהסטארט-אפ תמיד נמצא בעדיפות ראשונה. כפועל יוצא מכך, אין צורך בשינוי מיקום החברה, לא נלקח הון עצמי לצורך ההשקעה, התוכנית מאפשרת גישה מיידית ליותר מ-60 מומחי מסטרקארד, פותחת דלתות לביצועי פיילוט עם מסטרקארד ולקוחות של מסטרקארד ובעלות מלאה על כל קניין רוחני (IP) שפותח.
Start Path" מחברת בתבונה את השותפים הנכונים עם חברות הסטארט-אפ ויחד מאפשרת לבנות עתיד מסחרי משותף, מציין סטפן וויפר, העומד בראשות Start Path העולמית של מסטרקארד. "עכשיו, עם ההתרחבות הגלובלית של התוכנית נוכל למקד מגוון רחב יותר של חברות סטארט-אפ ולעזור להן להגיע להצלחה".
מסטרקארד Start Path תגייס כיתה חדשה של חברות סטארט-אפ בכל רבעון ותפעיל תכנית ווירטואלית בת שישה חודשים. ניתן להירשם לתוכנית באתר: www.startpath.com עד ל-12 בספטמבר השנה. התכנית פתוחה לכל חברות הסטארט-אפ שאינן פועלו מארה"ב ואשר עומדות בקריטריונים הבאים: פתרונות מסחר בזמן אמת, צוות קיים ובעל ניסיון, מיקוד הטכנולוגיה לשוק הקמעונאיים והפיננסים, יתרון מוכח על המתחרים ובעלת הון ראשוני או סבב ראשוני של השקעה.
עד 18 חברות סטארט-אפ מבטיחות יוזמנו להציג את הפתרון המסחרי שלהן לצוות של מסטרקארד ב-27 וה-28 באוקטובר בלונדון. לאחר מכן, רשימה סופית של שש עד שמונה חברות תיבחר לכיתה הגלובלית הקרובה שתחל בתחילת נובמבר.
אודות Start Path של מסטרקארד
Start Path של מסטרקארד הוא מאמץ עולמי לתמוך בסטארטאפים הנמצאים בשלבים התחלתיים, אשר מפתחים כיום את הדור הבא של פתרונות המסחר. Start Path הושקה בסוף שנת 2013, מתוך מטרה לסייע לסטארטאפים הנמצאים בשלבים התחלתיים להצליח באמצעות מינוף מגוון אפשרויות לעבודה
משותפת. סטארטאפים יכולים להפיק תועלת מהידע של הרשת העולמית של מומחי מסטרקארד, לקבל גישה ללקוחות ולשותפים של החברה וליהנות מהיכולת לפתח חידושים המבוססים על הפתרונות של מסטרקארד. למידע נוסף נא בקרו בכתובת www.startpath.com או עקבו אחרי Start Path של מסטרקארד בטוויטר, ב-@MAstartpath.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il