TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוצים להגן על ה iPhone שלכם? בטלו את הפריצה.


גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל
נוזקה חדשה למכשירי iPhone הצליחה לגנוב את פרטי החשבונות של קרוב לרבע מיליון משתמשי iPhone. איך תוודאו שהמכשיר שלכם מוגן?

יחסית למכשירים אחרים, למכשיר ה iPhone יש היסטוריית אבטחה מרשימה למדי – לפחות עד שאתם פורצים אותו, מסירים ממערכת ההפעלה תכונות אבטחה חיוניות ומתחילים להתקין על המכשיר אפליקציות ממקורות שנויים במחלוקת. אם אתם עושים את זה, אתם לא צריכים להיות יותר מידי מופתעים שאחת מאותן אפליקציות משתפת את הסיסמה לחשבון ה iTunes שלכם עם טיפוסים מפוקפקים.

התוכנה הזדונית KeyRaider הצליחה לגנוב פרטי חשבונות של קרוב לרבע מיליון משתמשי iPhone ב 18 מדינות בעולם – ביניהן ישראל. מכיוון שהנוזקה פוגעת במכשירים פרוצים בלבד (Jailbreak), הדרך האפקטיבית ביותר להגן על המכשיר שלכם מפני האיום הזה ואיומים אחרים היא פשוט לא לפרוץ את המכשיר. אם כבר פרצם את המכשיר, ובעקבות הפרשה החלטתם לבטל את הפריצה - כך תעשו את זה:

1. הכנסו ל iTunes וחברו את ה iPhone למחשב שלכם.

2. תוכנת ה iTunes תשאל אתכם אם אתם רוצים ליצור גיבוי ל iTunes, להסתמך על הגיבוי שלכם ב iCloud, לבצע שחזור להגדרות כלליות אחרות ועוד.

מכיוון ש iTunes לא מאפשרת לכם לבצע גיבוי גם ל iTunes וגם ל iCloud תצטרכו להיכנס להגדרות המכשיר ולנטרל את ה iCloud לפני שתוכלו לבצע גיבוי ל iTunes. אתם יכולים גם לדלג על השלב הזה ולא לבצע גיבוי ל iTunes, אבל ליתר בטחון מומלץ בכל זאת לעשות את זה.

שימו לב שנטרול ה iCloud לא מוחק את הגיבוי שלכם, אלא פשוט מאפשר לכם ליצור גיבוי מקומי בנוסף לגיבוי המקוון שלכם ב iCloud כך שתוכלו להיות בטוחים לגמרי שניתן יהיה לבצע את השחזור למידע שלכם.

3. לאחר שגיבוי המידע יסתיים לחצו על Restore iPhone – תהליך זה משחזר את המכשיר להגדרות היצרן וכחלק מכך מוחק את כל המידע שעל המכשיר, לכן צעד הגיבוי הוא כל כך קריטי.

אם ישנם עדכוני מערכת זמינים שטרם ביצעתם, הם יבוצעו טרם שחזור המערכת. עדכוני מערכת כשלעצמם גוזלים זמן רב יותר, אבל זהו צעד חיוני ובכל מקרה, אינכם יכולים לדלג עליו. בסיום העדכון יתחיל תהליך השחזור עצמו.

4. בסיום תהליך השחזור המכשיר שלכם יאותחל מחדש בדיוק כמו בפעם הראשונה שהדלקתם אותו, ואתם תצטרכו לעבור שוב דרך תהליך ההתקנה הראשוני. כחלק מתהליך זה תוכלו לשחזר את המידע לו ביצעתם גיבוי בצעד 2. תוכלו לבחור אם לשחזר את המידע מהגיבוי ב iTunes או מהגיבוי ב iCloud.

5. בסיום שחזור המידע תתבקשו שוב להתחבר לחשבון ה iCloud שלכם או שתוכלו לחזור לעמוד הבית ולהתחבר לחשבון מאוחר יותר. בעמוד הבית תקבלו התראה שמתבצע שחזור של אפליקציות ומידע מהגיבוי שלכם – מה שעלול לקחת מספר דקות נוספות, בהתאם לחיבור הרשת שלכם.

זהו, עכשיו המכשיר שלכם בטוח יותר, ואתם יכולים להמשיך להשתמש בו להנאתכם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il