TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת VMware מרחיבה את פלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד


חושפת חידושים בתחום מחשוב משתמשי הקצה (EUC) לאספקת יישומים וניהול מכשירים
חברת VMware הכריזה היום במהלך כנס VMworld שנערך כעת בסן פרנסיסקו על חידושים בתחום פלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד. שירותי הענן הציבורי החדשים ופתרונות הדטה סנטר מוגדרי התוכנה יאפשרו ללקוחות לבנות יישומים מהר יותר, לשפר את אבטחת ה-IT, להתאושש במהירות מאסונות ולהניע ערך עסקי משמעותי.

"שינוי דיגיטלי עסקי יוצר הזדמנויות חדשות וסיכונים חדשים בקרב כל המגזרים", אמר ראגו ראגורהם, סגן נשיא ומנהל כללי לתחום הדטה סנטר מוגדר התוכנה בחברת VMware. "יישומים הם הדלק המניע את השינוי העסקי הדיגיטלי הזה. בעזרת אסטרטגיית הענן האחד, לכל יישום ולכל מכשיר שלנו ופלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד, VMware מעצימה את הגל החדש של מנהיגי התעשייה לספק את היישומים הללו בצורה יציבה, בטוחה ואמינה לארגון תוך כדי שהיא מאפשרת לארגונים לחדש במהירות שבה פועלים סטארט-אפים".

הפלטפורמה המאוחדת לענן ההיברידי של VMware מאפשרת ללקוחות ליצור סביבה עקבית המבוססת על vSphere של VMware בקרב הענן הפרטי והציבורי ולבנות, להריץ ולספק בצורה בטוחה כל יישום מסורתי או כזה המבוסס על ענן. פלטפורמת הענן המאוחד של VMware בנויה על ארכיטקטורת דטה סנטר מוגדרת תוכנה ומציעה ללקוחות פתיחות ובחירה בצורה שבהם הם מתכננים ומנהלים יישומים וסביבות ענן המבוססות על הדרישות הייחודיות להם. (פרטים נוספים במסמך המצורף)

עוד הכריזה חברת VMware על חידושים בתחום משתמשי הקצה לאספקת יישומים אוניברסאלית וניהול מכשירים במטרה לסייע לארגונים להניע הליכים עסקיים וליצור חוויה המתמקדת יותר במשתמש ובאפליקציות. פתרונות משתמשי הקצה של חברת VMware עוזרים ללקוחות החברה לגשר על טכנולוגיות מהעולם המסורתי לעולם החדש של טכנולוגיות המכשירים הניידים ולספק מהירות גבוהה יותר, גישה לכל המכשירים ואבטחה מתוגברת. בנוסף, בעזרת המומחיות של החברה, ארגונים יכולים לשדרג ל-Windows 10 ולהשיג ניידות עסקית, באמצעות פתרונות משתמשי קצה פשוטים, פלטפורמה הטרוגנית ואספקה מואצת של ניהול מאוחד.

"אנו עדים לתנודה טכנולוגית כאשר ארגונים שואפים לאמץ ניידות עסקית" אמר סנג'יי פונין, מנהל כללי וסמנכ"ל בחברה לנושא משתמשי הקצה. "ההזדמנות לשינוי היא מאסיבית ו-VMware מציעה פתרונות חדשניים בהיקף חסר תקדים. היצע הפתרונות מכוון משתמשי הקצה שלנו נועד בצורה ייחודית לסייע ללקוחותינו לבצע את המעבר לעידן הענן הנייד".

עידן הענן הנייד מאתגר ארגונים לספק גישה בטוחה לכוח אדם נייד תוך כדי ניהול מגוון של אפליקציות, נתונים ומכשירים. מגמות אלו שוברות את ה-IT המסורתי בעוד עובדים בארגונים שואפים יותר ויותר לחוויה אחידה בקרב מכשירים שונים ולגישה לאפליקציות, לתכנים ולשירותים. בעוד צוותי IT מעוניינים בשקיפות גבוהה יותר ובשליטה על נתוני החברה המשותפים, ארגונים רוצים החזר על ההשקעה שלהם מעבר ליעילות גבוהה יותר של העובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il