TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה ננעלה במגמה שלילית


מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 0.98% ל-1563 ,מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקלים
הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מגמה דובית בשוקי העולם.

שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
המסחר מאוד אלים ותנודתי וזה מה שמאפיין את התקופה ולכן יש לנקוט בסיכונים סבירים והתנהלות מדודה, לא להשתולל.עבודה עם חצאי כמויות דווקא טובה כי אם עושים טעות אפשר לסגור בנזק סביר או להכפיל כמות ולמצע.
כשיש רווח לקחת ולנעול ולא לחכות להכפלה כי בסוף גם הרווח הזה עשוי להיעלם אבל לתת לכל מהלך למצות סייקל.

ברקע לסנטימנט השלילי אותם הסיבות :
החולשה בכלכלות אסיה בהובלת סין , אירופה מדשדשת בנתונים וארה"ב נתונים מעורבים , חלק נכבד מהמקרו טוב כגון תעסוקה ואבטלה ועוד ..
התמ"ג הציג שיפור מפתיע שבוע שעבר ושיפר הסנטימנט אבל יש גם נתונים כלליים פושרים וחשש מהשפעת האטה גלובלית ובכלל המשקיעים תמיד מסתכלים קדימה כי תמיד ירצו לראות המשך שיפור וצמיחה בחברות ואחרי 3-2 שנים של מגמה עולה בנתונים החברות יתקשו להציג עוד עליות לפני התאמת מחירים כפי שאנחנו רואים.

בגדול יש חילוקי דיעות בקרב בתי ההשקעות ואנליסטים בנוגע לעתיד השוק , האם נכנסים למצב שוק דובי לכמה חודשים לפחות או שזאת חולשה תקופתית , אני כרגע בדיעה שכל עוד ולא הוכח אחרת השוק בכיוון דובי כלומר יהיו תיקונים טובים אך כל עליה לצורך ירידה, לפחות כל עוד ומתחת ל 2120

ביום שישי יש דוח תעסוקה ועד לדוח התעסוקה יכולים להביא להיפוך בשוק במיוחד אם היום הזה יחריף מעט וישתפר לקראת הסגירה( יסגור באמצע ).לדעתי עדין אין מוכנות סיכולוגית וצורך לשבור את רמת 1800 פלוס כך שהמשחקים סביב 1800 פלוס ל 2000 עדין בתוקף


המלצות השקעה שבועיות של הראל פיננסים
תיק השקעות – מורידים סיכון בעיקר דרך המניות נשארים במח"מ בינוני
במהלך השבוע האחרון הטרידו את העולם שתי בעיות מרכזיות: האחת, "מנועי" הצמיחה העולמיים בבעיה, כלומר סין והשווקים המתעוררים, ולכן הצמיחה העולמית החזויה תהיה נמוכה יותר. השנייה, העולם אולי חוזר לדפלציה. על רקע הבעיות הללו התרחשה דרמה בשווקים. הנחת המוצא שלנו במהלך השבוע היתה שמדובר בתיקון אגרסיבי, אבל לא במשבר מתמשך. לפיכך, לא שינינו את מבנה הקרנות שלנו, אלא הורדנו סיכון באמצעות הקטנה מסוימת בשיעור החשיפה למניות.

המשכנו לשמור על מח"מ בינוני, גם על רקע התנודתיות במחירי הנפט וגם על רקע האפשרות כי הריבית בארה"ב בכל זאת תעלה בחודש הקרוב. בשבוע האחרון תיק משולב במח"מ בינוני איפשר השלמה בין רכיבי השקעה מאזנים ומשלימים, אך תיק מעין זה יודע להיות גם יותר תנודתי בתקופות מסוימות. לפיכך, יש להיצמד להנחות היסוד שהן:

n העולם לא השתנה בין לילה. אם לפני שבוע רבים חשבו שאנו על סף האטה עולמית ודפלציה, זה לא יוכל להתהפך כל כך מהר.

n עליית ריבית בארה"ב כבר בספטמבר היא תרחיש סביר. הבנק המרכזי הפדרלי הבהיר כי היא לא תעלה במהירות וגם לא יותר מדי וזו גם הערכתנו, במיוחד לאור העובדה שמחוץ לארה"ב השווקים לא נראים כל כך טוב. אנו שותפים להערכה כי הבנק המרכזי האמריקאי יעדיף לנצל את ההזדמנות ולהעלות ריבית – ולו כדי להגדיל את מרחב התמרון שלו לקראת משבר עתידי.

2. מניות – התנודתיות תימשך
התנודתיות בשוקי המניות בעולם (בעיקר מחוץ לישראל) בשבוע וחצי האחרונים הייתה דרמתית. זה היה אחד השבועות התנודתיים ביותר מאז 2008. מאז יום חמישי שלפני שבוע וחצי ועד שלישי האחרון, מדד S&P500 הספיק לרדת ב-12% בחמישה ימי מסחר – התיקון החד ביותר מיולי 2011. אך מרביעי האחרון ועד שבת הוא מחק יותר ממחצית מהירידות. מדד הVIX סיים את יום שישי ברמה של 26 נקודות, לאחר שחצה במהלך השבוע החולף את רמת ה-50 נקודות, לראשונה מאז 2009. בתוך כל אלה, בלט השוק הישראלי (באופן יחסי) עם ירידות מתונות יותר.

ואולם, גם אחרי התיקון האגרסיבי של הימים האחרונים והעובדה שבחלק מהשווקים סיימו המדדים שבוע חיובי – הסיכום החודשי שלילי. S&P500 השלים ירידה של כ-5.5% באוגוסט וכך גם הנאסד"ק, בעוד שהשווקים באירופה רשמו ירידות חדות יותר של 6.5%-8%. על רקע הירידות החדות האלה, בשבוע החולף , במהלך התיקון החיובי בשוק הקטנו את החשיפה למניות באמצעות מכירת חלק מהחשיפה המקומית, עובדה שיצרה גידול יחסי בחלק המושקע בחו"ל. ההנחה המרכזית בבסיס השינוי הזה היא שאם השווקים ימשיכו את התיקון החיובי – הרי שהם יתקנו חזק יותר בחו"ל. מנגד, במידה והירידות בשווקים יתחדשו, אנו מניחים שהשוק המקומי ייפגע יותר עקב נזילותו הנמוכה יחסית.

החשיפה המומלצת על ידנו כרגע למניות היא בשיעור של 75% מהחשיפה המירבית האפשרית ללקוח וזאת על רקע הערכתנו כי התנודתיות המאפיינת את השווקים לא תיעלם כל כך מהר.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il