TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת VMware חושפת את EVO SDDC הדרך הקלה ביותר להקמה ולתפעול הדטה סנטר מוגדר


התוכנה ומציגה את Integrated Containers vSphere ואת פלטפורמת Photon במטרה להאיץ יישומי ענן בארגונים
חברת VMware הכריזה היום על הפשטה דרמטית של תפעול הדטה סנטר מוגדר התוכנה במהלך כנס VMworld שמתקיים כעת בסן פרנסיסקו וכמו כן השיקה את EVO SDDC ואת VMware Virtual SAN 6.1.
הדטה סנטר מוגדר התוכנה, הבסיס בפלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד של VMware מגשים הלכה למעשה את עקרונות הווירטואליזציה של הפשטה, שילוב ואוטומציה בקרב כל המשאבים והשירותים. כתוצאה מכך הדטה סנטר מוגדר התוכנה מיועד להפוך ליעיל הרבה יותר. על ידי הרחבת הווירטואליזציה לכל חלקי הדטה סנטר, ארגוני IT יוכלו להפחית את זמן ההוצאה לפועל מימים לשעות.

בזכות ההשקה של EVO SDDC, לקוחות יהיו מסוגלים להקים בצורה קלה יותר ולתפעל את התשתית הווירטואלית כשירות, לספק יעילות, מהירות ושליטה לבניית ותפעול הענן הפרטי, הציבורי וההיברידי. EVO SDDC של VMware כולל את כל מרכיבי הבסיס של התשתית ההיפר- אחודה של VMware- vSphere, virtual SAN וNSX- המספקים יחד משאבי מחשוב, אחסון ורישות לתוך שכבה אחודה של תוכנה שאותה ניתן להריץ על כל תשתית x86. (פרטים נוספים במסמך המצורף)

עוד הציגה חברת VMware בכנס VMworld שתי הצצות לטכנולוגיה המתקדמת שלה- VMware vSphere Integrated Containers ו-VMware Photon Platform המיועדים לאפשר לצוותי ה-IT לספק קונטיינרים בצורה אינטגרטיבית באתר עצמו ובענן הציבורי של VMware, VMware vCloud Air.

חברת VMware מרחיבה את היצע טכנולוגיות ליישום אפליקציות הענן שלה עם שני פרויקטים חדשים שמבטיחים לשפר את חווית המפתח ובניית היישומים תוך שימוש בטכנולוגיית קונטיינר העונה על דרישות ה-IT בארגון. היצע טכנולוגיות הענן של VMware מיועד לענות על דרישות ה-IT הקשורות לאבטחה ולבידוד, להסכמי רמת שירות, לעקביות המידע, לשירותי רשתות ולניהול.

"היום, חברת VMware מכריזה על תשתית וירטואלית אינטגרטיבית שמאפשרת ללקוחות ליישם יישומי ענן בביטחון" אמר ריי אופרל, מנהל טכנולוגיות ראשי ואחראי על פיתוח בחברת VMware. אנחנו מאפשרים ללקוחות בחירה. לקוחות יהיו מסוגלים להניע את יוזמות הקונטיינרים שלהם על בסיס סביבות vSphere קיימות של VMware או יוכלו לצרוך תשתיות חדשות המיועדות במיוחד ליישומי ענן".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il