TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון – סקירת תוצאות הרבעון השני 2015


אופנהיימר: למרות ההפתעה בדו"חות סרגון - מותירים תשואת שוק
סרגון (CRNT) דיווחה על תוצאותיה לרבעון השני של 2015 והציגה הפתעה משמעותית ברווח הנקי למנייה. אנו מעודדים מהתהליך החיובי שעוברת החברה ברבעונים האחרונים, הכולל שיפור בשיעורי הרווחיות וקיצוץ בעלויות התפעוליות אך עם זאת, מותירים את דירוג החברה על Perform נייטרלי בשל הצפי להיעדר צמיחה במכירות ברבעונים הבאים.

· סרגון דיווחה על תוצאות הרבעון השני 2015, בו היא רשמה הכנסות של 94.8 מיליון דולר, בהתאם לצפי, ורווח נקי למנייה של 4 סנט, טוב משמעותית מההערכות המוקדמות לרווח אפסי. ההפתעה הגיעה ברובה משיפור רבעוני של 230 נ"ב במרווח הגולמי ל-28.5%, שנבע מנתח מכירות גבוה יותר בצפון אמריקה ושיפור ברווחיות בתוך האיזורים עצמם. הנהלת סרגון טענה כי קיים פוטנציאל להכפיל את הרווח הנקי בין השנים 2015-2016 (בנטרול השפעות שערי חליפין), למרות היעדר צמיחה משמעותית בהכנסות.

· בצד החיובי, ההוצאות התפעוליות של החברה ירדו ב-1.7 מיליון דולר בהשוואה לרבעון הראשון וב-6.6 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל, בעקבות יישום תוכנית ההתייעלות. צמיחה רבעונית של 82% במכירות לצפון אמריקה והתמקדות בעסקאות “Best of Breed” עזרו לשפר את המרווח הגולמי. בנוסף, החברה רשמה תזרים מזומנים חיובי בהתאם לתחזית ההנהלה.

· בצד השלילי, יחס ה-Book to Bill היה נמוך במעט מ-1 והצפי של ההנהלה הוא לירידה קלה בהכנסות במחצית השנייה של 2015 ואולי גם ב-2016. נקודות שליליות נוספות הן חולשה בפעילות ב-EMEA ואי וודאות בשווקים המתעוררים.

· בשורה התחתונה, סרגון בהחלט מראה התקדמות ברבעונים האחרונים ואסטרגיית ההתמקדות בעסקאות רווחיות יותר נושאת פירות. עם זאת, החברה לא צפויה להציג צמיחה משמעותית בהכנסות ב-2015, וייתכן שגם ב-2016. אנחנו מעלים את תחזית הרווח לשנים 2015-2016, אבל גם מורידים את תחזית ההכנסות לשנים אלו. דירוג מניית CRNT נותר על Perform נייטרלי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il