TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דאסו סיסטמס משיקה את Build to Operate – פתרון ייעודי לחברות תעופה, חלל וביטחון


יכולות ניהול פעילות היצור של הפתרון החדש מציגות דיוק דיגיטלי בתפר שבין הנדסה, ייצור ושותפים חיצוניים
דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, משיקה את Build to Operate, פתרון ייעודי חדש לתעשיית התעופה, החלל והביטחון. יצרני ציוד מקורי (OEM) וספקים גדולים יכולים כעת להגדיל את יעילות ואיכות התוכניות שלהם בעזרת יכולות ניהול פעילות הייצור הבינלאומית שמביאה פלטפורמת 3DEXPERIENCE.

אנו נמצאים כעת באמצע מחזור ייצור גלובלי רחב היקף בענף התעופה. העלייה בייצור נובעת מחידושים שנעשו לאחרונה במטוסים ומהוצאה מתוכננת משירות של אלפי כלי תעופה במהלך העשור הקרוב. כדי לעמוד ביעדי צמיחה אלו, חברות OEM והספקים הגדולים שואפים להטמיע תהליכים ארגוניים רזים (Lean) שיסייעו בשיפור ביצוע תוכניותיהם, בחיזוק פעילות הייצור, ויאפשרו מיצוי של יכולות הייצור.

פתרון התעשייה הייעודי Build to Operate, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מציע לחברות OEM וליצרנים הגדולים את היכולת לנטר, לשלוט ולתת תוקף לכל היבטי פעילות הייצור – החל משכפול תהליכים ורצפי ייצור ועד לזרימה של תוצרים לאורך שרשרת האספקה – כל זאת ברמה גלובלית.

"שקיפות מידית בכל רמות הייצור – במפעל, בקו, בעמדה, בתא ואצל אדם בודד – היא חיונית כדי לאפשר שיפור מתמיד. Build to Operate מביא יכולת זו אל קווי ייצור קיימים ומקצר את הדרך להגברת הפעילות בקווים חדשים עד למיצוי היכולות", אמר מישל טלייר, סגן נשיא לתחום התעופה, חלל וביטחון בדאסו סיסטמס. "חברות תעופה וחלל המטמיעות את 'מפעל העתיד' הזה כיום, יכולות לצפות ליתרונות הכוללים הפחתה של עד ל-25% בשגיאות, 20% פחות בזבוז משאבים ושיפור של עד ל-15% באיכות סבב הייצור הראשון".

פתרון התעשייה הייעודי Build to Operate כולל:
- שקיפות במעגל סגור של כל פעילות הייצור, כדי לאפשר הערכת סיכונים והטמעה של תהליכי הגירה.
- הפעלה גלובלית של תהליכי ייצור רזים, כולל ביצועי אוטומציה של קווים, ונתוני כשלים אותם ניתן לבחון ב"שידור חוזר" וירטואלי ובסביבת אנליטיקה. כתוצאה מכך, ניתן להטמיע שיפורים לרוחב כל אתרי הארגון ברמה הגלובלית.
- גישה בזמן אמת לייעדי ההצלחה (KPI) ולנתוני אלניטיקה על נתוני המחסנים, הייצור והאיכות, בכל הארגון המורחב. ניטור נתוני רצפת ייצור המאפשר לזהות סיכוני איכות בזמן אמת ולמנוע באופן פרו-אקטיבי פסולת ועבודה חוזרת. כמו כן, מתאפשר זיהוי של גורמי המקור כדי למנוע פגמים מרוכבים או תוספיים בייצור.
- מעקב בזמן אמת אחר נתוני ספקים,המאפשרים בידוד מהיר וחיסול בעיות איכות, כמו גם שליטה בזרימת התוצרים הממזערים את סיכונים בהתקנת רכיבים פגומים או אספקה שאינה שלמה.

"אימצנו לאחרונה את הפתרון הייעודי Build to Operate של דאסו סיסטמס כדי לשפר הוצאה לפועל של הייצור בתוכניות המסוקים הקיימות והעתידיות שלנו", אמר ז'אן לוק סטורלז, סגן נשיא לניהול תזרים ייצור במסוקי איירבוס. "על ידי איחוד הדוק של מחלקות ההנדסה עם תהליכים ניהוליים של שינוי ארגוני, ובאמצעות הטמעת תהליכים רזים כגון עיבוד Just-In-Time וייצור ללא נייר, אנו מתכננים לשפר את האיכות ולהאיץ ייצור תוך הפחתת עלויות של תוכניות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il