TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP השיקה גרסת ניסיון לפלטפורמת העסקים החדשה שלה SAP S/4HANA


גרסת הניסיון היא לתצורת הפתרון בסביבת on-premise (התקנה בתוך כותלי הארגון) והיא זמינה ללקוחות המעוניינים להתנסות בה למשך 30 יום ללא עלות.
גרסת הניסיון כוללת תהליכים עסקיים דיגיטליים מקצה לקצה בתחומי הפיננסים, רכש, מכירות, ייצור ומאפשרת ללקוחות לגלות ולהתרשם מהערך של תובנה עסקית מיידית. בנוסף, לקוחות יוכלו ליהנות מהפשטות של חווית המשתמש החדשה SAP Fiori בשילוב עם פריטים חזותיים רבי עוצמה כדי לנתח את הפעילות העסקית על פני מימדים מרובים.

גרסת הניסיון מציעה בנוסף גם מדריך הדגמה מלא, מאפייני התקנה ותשתיות נפוצים, והצגת תרחישים שממחישים מצבי אמת.

לדברי אלווירה וואליס, סגן נשיא בכיר ל Scale, Enablement and Transformation ב- SAP , "גרסת הניסיון מאפשרת למשתמשים להבין ולחוש את הפשטות של SAP S/4HANA בשילוב עם תובנה בזמן אמת כדי לסייע להם לקדם את השינוי העסקי הדיגיטלי הנדרש בקצב שלהם".

SAP S/4HANA פותחה באופן מלא על טכנולוגיית המחשוב In-memory המתקדמת של פלטפורמת SAP HANA בשילוב עם חוויית משתמש SAP Fiori החדשה. באמצעות פתרון זה ניתן להשיג בפשטות תובנות עסקיות בזמן אמת למספר רב של תחומים עסקיים ותעשיות שונות. פתרון זה מהווה את תשתית הבסיס המרכזית של חברות וארגונים המאפשרת להם להתנהל בהצלחה ובפשטות בכלכלה הדיגיטלית.

עם ההתנסות בגרסת הניסיון של SAP S/4HANA בתצורת on-premise, המשתמשים יכולים למנף גם את פתרון היישום והפריסה SAP Activate גם ליישום יעיל של הפתרון בסביבת הענן או במודל היברידי.

לקוחות המעוניינים באפשרות יישום SAP S/4HANA בענן ,יכולים לגשת ישירות לאתר:


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il