TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CloudLock מציגה פתרונות הצפנה וסייברסקיוריטי על אפליקציות בסביבת Salesforce


פתרונות אלה מרחיבים את מערך הפתרונות של CloudLock על מערכת Salesforce ובכך יסייעו לארגונים להגן על מידע רגיש בענן מפני מתקפות סייבר
חברת CloudLock, ספקית פתרונות Cybersecurity-as-a-Service על יישומים מבוססי ענן, מכריזה על הרחבת סל הפתרונות שלה למערכות Salesforce עבור פלטפורמת Force.com, פתרונות הצפנה ייעודיים, הגנת Firewall לאפליקציות וכן פתרון למערכת Event Monitoring Viewer המעניק למומחי אבטחה ומנהלי בקרה מעקב אחר התנהגות משתמשים ואחר שינויים המבוצעים במערכת.
Salesforce היא אחת מפלטפורמות הענן הבטוחות ביותר אך יחד עם זאת ארגונים רבים עדיין שואפים לבצע פעולות כגון מעקב אחר הכניסות למערכת, שימוש חריג ויכולת לאבטח את המערכת כדי למנוע שיתוף יתר של המידע. פתרון CloudLock עבור Salesforce מסייע לארגונים לאכוף את מדיניות אבטחת הנתונים, לעקוב אחר חריגות משתמשים כדי להגן מפי מתקפות סייבר, להתאים לדרישות רגולציה וצרכי הגנה.
מערך הפתרונות החדש מרחיב את השירותים עבור Salesforce ומספק פתרון מקצה לקצה עבור לקוחות מערכות אלה.
פתרון CloudLock עבור Saleforce הוא אחד המרכיבים המרכזיים של מעטפת הסייברסקיוריטי של CloudLock, המספקת פלטפורמה אחידה ארגונית ליישומי ענן מסוג IaaS, PaaS, IDaaS ו SaaS כגון Salesforce, Office 365, Google Apps, Dorpbox, Box, ServiceNow ויישומים אחרים. CloudLock היא החלוצה בגישת ה – API-first בשוק ה –Cloud Acess Security Broker) CASB).
יש לציין כי בדוח של חברת גארטנר מחודש מרץ 2015 נכתב כי "יש להעדיף ספקי CASB התומכים בגישה מבוססת API שמאופיינת בכך שאינה משפיעה על פעילות המשתמש ולכן היא בעלת ההתאמה העסקית הגבוהה ביותר". מערכת CloudLock מיושמת תוך דקות מבלי צורך בקונפיגורציית תוכנה, agents או חומרה והיא בעלת השפעה מינימלית על חווית המשתמש.
"אנו רואים עניין הולך וגדל מצד ארגונים המעוניינים ברמה גבוהה של אבטחה ושליטה כדי להגן על הנכסים שלהם על גבי הפלטפורמה של Salesforce". אמר גיל צימרמן, מנכ"ל חברת CloudLock. "מערכות הסייברסקיוריטי המתקדמות שלנו וכלי ניתוח התנהגות המשתמש יחד עם יכולות האבטחה החזקות המוטמעות כבר ב – Salesforce יוצרת פתרון ענן שלם לאלפי היישומים."

המערך החדש כולל:
CloudLock for Force.com
הרחבה של פתרון מבוסס ענן על גבי פלטפורמת Salesforce. כעת אלפי אפליקציות על גבי מערכת AppExchange כמו גם אפליקציות ארגוניות הממנפות את Force.com ומנצלים את יכולות אבטחת המידע המתקדמות שמציעה CloudLock מאז 2014.


CloudLock for Salesforce Community Cloud
הרחבה של היצע הפתרונות של Salesforce Files וה – Salesforce Chatter, מספקת הגנה על מידע רגיש לכל מרכיבי Salesforce Community Cloud.

CloudLock Selective Encryption for Salesforce
מספק אוטמציה של תהליכי מעקב ובידוד של מידע רגיש מבוססת מדיניות ארגונית ללא קשר למיקום המידע ובלי לפגוע בתפקוד או בתהליכי עבודה. הפתרון מרחיב את היכולות יוצאות הדופן של ההצפנה להגנה על מידע רגיש דוגמת כרטיסי אשראי PHI , PCI מידע רפואי רגיש וקניין רוחני (IP).

CloudLock Apps Firewall for Salesforce
CloudLock מתמקדת ביישומי ענן ואפליקציות צד-שלישי המחוברים ישירות לסביבת העבודה הארגונית. באמצעות קהילת חוכמת המונים, ה - Community Trust Rating. המערכת סורקת ובוחנת סיכונים פוטנציאליים ביותר מ – 77,000 יישומים ושישה מיליון משתמשים.

CloudLock Event Monitoring Viewer
מערכת המבצעת שימוש ב log files, ומזהה אירועים חריגים כמו גם מבצעת ניטור פעילות משתמשים חשודה והתנהגות משתמשים, דליפות מידע באמצעות הורדות והוצאת מידע מהארגון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il