TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווינד ריבר מקדמת פיתוח מכשירי אינטרנט של הדברים עם וירטואליזציה בזמן אמת


באמצעות שיבוץ הווירטואליזציה, מתאפשר ללקוחות VxWorks לאחד עומסי עבודה נפרדים על גבי מעבד יחיד
ווינד ריבר, מובילה עולמית באספקת תוכנה עבור האינטרנט של הדברים (IoT), הכריזה על עדכון חשוב להיצע הוירטואליזציה זמן אמת שלה, אשר יאפשר ללקוחות להשיג הפחתה נוספת בעלויות וחדשנות נוספת במכשירים מקושרים. העדכון כולל יכולות וירטואלזיצה באחסון ואבטחה משופרת.

פרופיל הוירטואליזציה עבור VxWorks מבוסס על טכנולוגית הווירטואליזציה של ווינד ריבר. הוא מרחיב את הסקלאביליות של VxWorks באמצעות הטמעה של הייפרוייזור סוג 1 - זמן אמת משובץ - אל תוך ליבת מערכת ההפעלה זמן אמת. באמצעות שיבוץ הווירטואליזציה, מתאפשר ללקוחות VxWorks לאחד עומסי עבודה נפרדים על גבי מעבד יחיד. זו יכולת חיונית בעידן האינטרנט של הדברים, אשר מסייעת לענות על הצורך בחציצה מאובטחת, בטוחה ועמידה יותר עבור כל מגזרי השוק.

"וירטואליזציה היא מרכיב מרכזי בחזון הגלובלי של GE למערכות בקרה תעשייתיות בעידן האינטרנט התעשייתי. היא מאפשרת לפעילות העסקית של GE לשלב לוגיקת בקרה, HMI, אבטחה וקישוריות ענן על גבי פלטפורמה יחידה", אמר ווס סקפיגטון, מהנדס ראשי ב- GE. "היצע הווירטואליזציה של ווינד ריבר מספק את המאפיינים הנכונים שמאפשרים להשלים את החזון, כגון סקלאביליות, וירטואליזציה של אחסון, התנהגות זמן אמת, בידוד VM, ויכולות אבטחה".

העדכון לפרופיל וירטואליזציה עבור VxWorks כולל וירטואליזציה של אחסון באמצעות VirtIO. תכונה זו מאפשרת למכשירים לשתף בקר אחסון אחד, אפילו בדיסק יחיד כגון Serial ATA, בין מספר מכונות וירטואליות, ובכך להפחית משמעותית את העלויות והמורכבות של מערכות מאוחדות. תצורת זמן הריצה, יחד עם תמיכה עבור סביבת הוירטואליזציה VirtIO של מכשירים, הופכים את הפרופיל לשכבת וירטואליזציה גמישה מאוד עבור מכשירים משובצים.

כמו כן כולל העדכון עבור VxWorks יכולות אבטחה משופרות הכוללות אינטגרציה רציפה עם פרופיל האבטחה ל- VxWorks. יכולות אלו מסייעות ללקוחות להעמיד אבטחה החל מההדלקה ולכל אורך טעינת ה- VM ולאחריה, עם אתחול מאובטח, טעינה מאובטחת והצפנת נתונים במהלך שידור ולאחר הכיבוי.

"וירטואליזציה משובצת מחשב מאפשרת ללקוחות לעמוד באתגרים של עידן האינטרנט של הדברים. היא מאפשרת ארכיטקטורה מוכנה לעתיד אשר יכולה להתאים את עצמה ולהתפתח כדי לעמוד בדרישות השוק המשתנות, בצרכי הלקוחות ובהתקדמות הטכנולוגית", אמר דינאר דאסטור, סגן נשיא ומנכ"ל פלטפורמות מערכות הפעלה בווינד ריבר. "עם שיפורים אלה ביכולות וירטואליזציה ואבטחה, ווינד ריבר ממשיכה לחזק את VxWorks כמערכת הפעלה זמן אמת המובילה עבור IoT, עם היכולות החיוניות של קישוריות, סקלאביליות והיכולת לפתח סביבות מאובטחות יותר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il