TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת סינרון מדיקל פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2015.


סינרון
עמית מרידור, אנו מסכמים שלושה רבעונים רצופים של צמיחה דו ספרתית בהכנסות
חברת סינרון מדיקל ((NASDAQ: ELOS, מובילה עולמית בתחום המכשור הרפואי לתעשיית האסתטיקה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2015.

דגשים לרבעון השני לשנת 2015 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד –על בסיס Non GAAP:
· סך ההכנסות הסתכם ב- 73.5 מיליון דולר, גידול של כ-14% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, או גידול של כ-19% בנטרול השפעות מטבע.
· גידול של כ-45% במכירת מוצרי החברה בצפון אמריקה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
· גידול של כ-8% בהכנסות החברה בשוק הבינלאומי (ללא אזור צפון אמריקה), או גידול של כ- 15% בנטרול השפעות מטבע, הכולל גידול של 14% ו- 25% במכירות מוצרי החברה באזור EMEA ו- APAC בהתאמה.
· שיעור הרווח הגולמי Non-GAAP הסתכם בכ-53.9%, או כ-55.6% בנטרול השפעות מטבע (שע"ח), בהשוואה לשיעור של כ-54.2% ברבעון המקביל אשתקד.
· הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם לכ-2.5 מיליון דולר, או 0.07 דולר למניה.
· נכון לתום הרבעון השני של שנת 2015, סך המזומן של החברה הכולל יתרות מזומנים ושווה מזומנים, פקדונות לזמן קצר וניירות ערך זמינים למכירה, הסתכם בכ- 92.3 מיליון דולר, לחברה אין יתרות חוב.

עמית מרידור, מנכ"ל סינרון, מסר: "אנו מסכמים שלושה רבעונים רצופים של צמיחה דו ספרתית בהכנסות, המשקפת מומנטום חזק בפעילותנו הגלובאלית. זאת, כולל רבעון נוסף של צמיחה חזקה במכירות מוצרים באזורים EMEA ו- APAC, הנובעת מתשתית המכירות הגלובאליות שלנו ומסל המוצרים הרחב. במבט קדימה, אנו רואים פוטנציאל צמיחה משמעותי עם ההשקה מחדש של אולטרה שייפ בשווקים בינלאומיים והשקת שלושה מוצרים בתחום עיצוב הפנים והגוף בשנת 2016, המבוססים על טכנולוגיות קנדלה ו- ELOS™ פרי פיתוחנו."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il