TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמהדע ממנה את ד"ר מייקל ברלוביץ לדירקטור בחברה


עם הצטרפותו של ד"ר ברלוביץ, ימנה דירקטוריון קמהדע עשרה דירקטורים.
ד"ר ברלוביץ הינו רופא מומחה בתחום הסוכרת והינו בעל ניסיון של מעל ל-40 שנה בתחומי הפיתוח הקליני, המחקר האקדמי ותעשיית התרופות. ד"ר ברלוביץ כיהן כסגן בכיר וראש מחלקת פיתוח קליני ואירועים רפואיים ביחידת הטיפול המומחה ובתפקידים בכירים נוספים בחברת פייזר, במשך כ-15 שנים. לפני כן, ד"ר ברלוביץ עסק במחקר אקדמי באוניברסיטת שיקאגו, בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת סינסנטי, באוניברסיטת סטוני-ברוק בניו יורק, ובבית הספר לרפואה מאונט סיני בניו יורק.
ד"ר ברלוביץ מכהן כדירקטור גם בחברת Oramed Pharmaceuticals Inc. הנסחרת בנאסד"ק, בחברתInc. Recro Pharmaהנסחרת בנאסד"ק ומכהן ב- Advisory Board של חברת Dir Technologies.
ד"ר ברלוביץ כיהן כחבר דירקטוריון בחברות Metacure Ltd. ו- .Haptocure Ltd והיה חבר בדירקטוריון אגודת הסוכרת האמריקנית, הוועדה ליזמות קלינית של האגודה האנדוקרינולוגית ופיקח על יחידת המחקר של המועצה של מדינת ניו-יורק לסוכרת.
ד"ר ברלוביץ היה חבר במספר מערכות של כתבי עת מדעיים, כולל בכתבי העתClinical Endocrinology and Metabolism , Reviews in Endocrine and Metabolic Disordersו- Clinical Diabetes. ד"ר ברלוביץ כתב, והשתתף בכתיבת יותר מ-100 מאמרים ופרקים מתוך ספרים העוסקים בתחומי הסוכרת, תקנות של הורמוני גדילה והפרעות בחילוף חומרים בגוף.
ד"ר ברלוביץ השלים את התואר הרפואי שלו, את ההתמחות בפתולוגיה וברפואה גרעינית, רפואה פנימית לצד התמחות באנדוקנירולוגיה ומטאבוליזם באוניברסיטת Cape Town.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il