TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ משתפת פעולה עם 200 אוניברסיטאות ברחבי העולם ובישראל


המטרה להכשיר את הדור הבא של מפתחי הענן
בין המוסדות האקדמיים בישראל שכבר בחרו להשתתף בתוכנית ניתן למנות את אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה, המכללה למינהל, HIT חולון, מכללת אפקה.

יבמ מציגה תוכנית חדשה להכשרת הדור הבא של מפתחי הענן, באמצעות
"Academic Initiative for Cloud", שמטרתה ללוות ולתמרץ את הסטודנטים לפתח חדשנות באמצעות טכנולוגיות הענן של יבמ. התכנית החדשה תאפשר פיתוח אפליקציות באמצעות Bluemix, כשירות פלטפורמת הפיתוח בענן של יבמ, בלמעלה מ -200 אוניברסיטאות בעולם ובישראל, ותגיע ללמעלה מ -20,000 תלמידים ב -36 מדינות, ללא תשלום. בין המוסדות האקדמיים בישראל שכבר בחרו להשתתף בתוכנית ניתן למנות את אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה, המכללה למינהל, HIT חולון, מכללת אפקה.

מוסדות אקדמיים המצטרפים לתוכנית של יבמ יוכלו לאפשר למרצים להשתמש ב- Bluemix בכיתות שלהם, לארגן סדנאות והאקתונים לתלמידים עם תמיכה של יבמ ולספק את הפלטפורמה לתלמידים לצורך פרויקטי הגמר שלהם.

על ידי הפיכת השימוש ב- Bluemix זמין לתוכניות אלו, מציידת יבמ את מפתחי העתיד עם היכולות החדשניות ביותר ומטפחת את הכישורים הדרושים כדי להצטרף לכוח העבודה וליצור יישומי ענן ברמה ארגונית. קטלוג Bluemix הידידותי, המבוסס על סטנדרטים פתוחים, כולל למעלה מ- 100 כלים ושירותים של טכנולוגיות קוד פתוח בשילוב עם שירותים של יבמ ושל חברות צד שלישי. ניתן למצוא בקטלוג שירותים כמו מחשוב קוגניטיבי של ווטסון, IOT, Big Data ו- Analytics והתקנים ניידים.
"באמצעות Bluemix אנו יוצרים את ההזדמנות לטפח דור חדש של אנשים כישרוניים בפיתוח יישומי ענן", אומר דרור פרל, מוביל תחום הענן ומנהל קבוצת טכנולוגיות גלובליות ביבמ ישראל. "המחויבת שלנו לספק מומחיות ענן עמוקה לתוכניות המיועדות עבור מפתחי ענן עתידיים מהאקדמיה היא הכרחית, כדי לאפשר את התחזיות שלנו לגבי צמיחת התעשייה בתחום זה".

החל מהסמסטר הקרוב, יחלו אוניברסיטאות ברחבי העולם להעביר יותר מ -250 קורסים ותוכניות שעושות שימוש בחומרים, טכנולוגיות ומתודולוגיות חינוכיות של יבמ, עם דגש על השימוש ב- Bluemix, במגוון רחב של קורסים, החל ממדעי מחשב, טכנולוגיות מידע, אנליטיקה, מחשוב קוגניטיבי ויזמות. השימוש ב Bluemix בכיתה יאפשר לסגל להרחיב את ההוראה מעבר לתיאוריה לכיוון הפרקטיקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il