TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תארפיקס ביוסיינסס החליטה על פיתוח תרופה מבוססת קאנביס לתסמונת טורט במסלול "תרופת יתום"


התרופה שתפותח מבוססת על הטכנולוגיה שנתקבלה בהסכם הרישיון של דקל
תארפיקס ביוסיינסס מודיעה היום כי דריקטוריון החליט מיקוד האסטרטגיה העסקית של החברה ביצירת והעמקת פורטופוליו טכנולוגיות ונכסים בתחום טיפולים מבוססי קנאבינואידים, זאת בהמשך למספר פרויקטים שהחברה בחברה להתקשר בהם בחודשים האחרונים בתחום זה.
כמו כן, הוחלט על בחינת קידום תוכנית לפיתוח של מוצר רפואי מבוסס קנאבנואידי לתסמונת טורט.
הבחירה בתסמונת טורט במסלול יתום נובעת מהחלטת החברה לעסוק בפיתוח תרופות מבוססות קאנבואידים במסלולים רגולטורים מקוצרים ביחס לפיתוח תרופות במסלול רגיל. התכנית הקלינית להתוויה זו עשויה לאפשר מסלול רגולאטורי בהתווית יתום, זאת ביחס לפיתוח תרופה לאינדיקציה רחבה (מסלול רגולאטורי בהתווית יתום עשוי לאפשר תהליך רגולאטורי מהיר יותר).
ב-30 השנים האחרונות לא פותחה תרופה יעילה לטיפול בתסמונת טורט.
התרופה החדשה מבוססת על אפקט ה"אנטוראג'" שפורסם לראשונה בשנת 1998. טכנולוגית האנטוראג' מבוססת על שילוב חומרים קנאבינואידים או אנאלוגים של חומרים אלה לתרופות קיימות על מנת לשפר את הטיפול במגוון אינדיקציות רפואיות. הטכנולוגיה מתייחסת לתופעה של סינרגיה בטיפול הרפואי ע"י שילוב מספר חומרים במינונים שונים, שייאפשר אף את הפחתת המינונים הידועים כיעילים של התרופה, ובכך לאפשר יעילות קלינית הדרושה תוך כדי שיפור פרופיל הבטיחות של התרופה.
התרופה שתפתח החברה תהיה שילוב של החומר הפעיל בקאנביס, THC ו-PEA חומר דמוי קאנבינואיד, שיינתנו בצורה אוראלית או נזאלית, כאשר להערכת החברה תספק טיפול בטוח ויעיל לתסמונת טורט.
תסמונת טורט הינה הפרעה נוירולוגית המאופיינת בתנועות ואמירות לא רצוניות, התכווצויות שרירים לא רצוניות (טיקים) וסטיגמה קשה. סימפטומים ראשונים מתגלים כבר בגיל ילדות בגילאים 3 עד 9.
נתונים שהוצגו במספר מחקרים מספקים עדויות ליתרונות חיוביים לטיפול בהתכווצויות לא רצוניות על ידי שימוש בחומרים קאנבואידים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il