TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ט.ר. יבואנית Pioneer, נבחרה למפיצה הרשמית של Epson בישראל בתחום הקולנוע הביתי


יבואנית Pioneer בישראל, חברת ט.ר, נבחרה להיות המפיצה הרשמית של Epson בתחום הקולנוע הביתי בישראל.
ט.ר היא הקבוצה הגדולה בישראל לייבוא, שיווק והפצה של מוצרי אודיו, וידאו, שליטה, מערכות DJ וחשמל חכם. לחברה למעלה מ- 600 משווקים בפריסה ארצית.

לדברי אורן פליישר, מנכ"ל Epson ישראל, הבחירה בחברת ט.ר היתה מהלך 'טבעי'. "מדובר בחברה שהיא ה- one stop shop של תחום הוידאו והאודיו בעבור החברות הטובות בעולם. החיבור של ט.ר עם מקרני הקולנוע הביתי של Epson היה מתבקש. הוא יעניק פתרון כולל לחוויית הלקוח בתחום הקולנוע הביתי." לדברי פליישר, שוק הקולנוע הביתי בישראל הינו גורם משמעותי ביותר בנתח השוק של החברה. "המשתמש הישראלי הוא משתמש חכם ומתוחכם, המעוניין לנסות את הפיתוחים החדשניים ביותר ואת הטכנולוגיות האחרונות, ומנצל את המקרנים שלנו עד למלוא יכולתם ואפילו מעבר כך. מדובר בשוק של מאמצים מוקדמים, אנשים שוחרי טכנולוגיה שמחפשים חידושים ואיכות".

Epson, המובילה העולמית בחדשנות וטכנולוגיות הדמיה, הוכתרה על-ידי חברת המחקר הגלובלית FCL כיצרנית המקרנים מספר אחת בעולם לשנת 2014, כשהיא מדורגת במקום הראשון בתחום הקולנוע הביתי בעולם עם מעל 26% נתח שוק. "בשנת 2012 הגדלנו את נתח השוק שלנו במקרני קולנוע ביתי לכ-20%, את שנת 2013 סגרנו עם כ-24% מהשוק ובמהלך 2015 תפסנו כבר 26% -מהשוק".

"הנקודות החזקות של Epson בתחום ההקרנה, הן, כמובן האיכות והמגוון הרחב של המקרנים התואמים לכל כיס וצורך, אך גם קיומם של ערוצי הפצה ותמיכה מובילים בעולם כולו", אומר פליישר. "המטרה שלנו היא להמשיך בחיזוק המעמד שלנו כמובילת השוק שנה אחרי שנה ואין לי ספק שהשותפות שלנו עם חברת ט.ר רק תחזק את המגמה הזו."

"המטרה שלנו היא לתת לשוחרי הקולנוע הביתי בישראל את חווית הצפייה הטובה והאיכותית בעולם", אומר גיל לייזר מנהל חברת ט.ר ומנכ"ל Pioneer, "המקרנים של Epson מובילים את שוק ההקרנה עם טכנולוגיה חדשנית, איכות גבוהה וביצועים ללא תחרות. החיבור שלנו עם מובילת השוק הוא חיבור מנצח, שיעניק למשווקים שלנוכלי חזק מאד לייצר ללקוחות שלהם חווית צפייה חסרת תקדים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il