TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Battery Ventures רוכשת את היחידה העסקית של האבטחה הפיזית של נייס מערכות


ההשקעה יוצרת חברה עצמאית שערוכה לצמיחה בשוק האבטחה הפיזית והפעילויות הקריטית למשימה
Battery Ventures, חברה גלובלית להשקעות בטכנולוגיה, הגיעה להסכם לרכישת היחידה העסקית של האבטחה הפיזית (PSBU), חלק מחטיבת האבטחה של החברה הציבורית נייס מערכות, בעסקה ששווייה עד 100 מיליון דולר. במסגרת העסקה, PSBU, שמספקת פתרונות של ניהול וידאו, ניתוח וידאו וניהול מצבים, תפוצל לעסק שפועל באופן עצמאי.

ארגונים ברחבי העולם משתמשים בפתרונות של PSBU כדי ללכוד, לנתח ולנצל ביג דאטה כדי לחזות, לנהל ולהפחית סיכוני אבטחה ובטיחות, לשמור על רציפות עסקית ולמטב פעילויות. ל-PSBU יש היצע רחב שכולל את NiceVision, פתרון הדגל שלה לניהול וידאו, ניתוח וידיאו כולל המוצר זוכה הפרסים Suspect Search ו-NICE Situator, פתרון לניהול אירועים, מוצרים שפותחו כדי לעזור באבטחה ובמיטוב של פעילויות למגוון רחב של יישומים קריטיים. הלקוחות של PSBU כוללים בנקים, חברות שירותים ציבוריים, נמלי תעופה, נמלי ים, מרכזי ערים ומערכות תחבורה, וגם מקומות שמארחים אירועי ספורט ואטרקציות תיירות חשובות.

Battery Ventures - שיש לה מומחיות נרחבת להפריד עסקים טכנולוגיים מחברות אם -- מתכננת להמשיך את הצמיחה של PSBU על ידי שמירת ההתמקדות שלה בשוק האבטחה הפיזית, תוך הרחבת הפתרונות של היחידה לניהול פעילויות יומיומיות. Battery Ventures גם מקווה להשלים את הטכנולוגיות הקיימות של החברה באמצעות רכישות מאוד אסטרטגיות.

"יש ל-Battery Ventures הזדמנויות צמיחה גדולות להפוך לשחקנית יותר חזקה ומשפיעה בשוק על ידי הצעת פתרונות חדשים, התמקדות בפלחי שוק חדשים ומתן שירות למגוון רחב יותר של לקוחות", אמר ג'סי פלדמן, שותף כללי ב-Battery Ventures. "יחד עם ההנהלה של PSBU, הגיבוי הפיננסי של Battery Ventures יעזור לחברה החדשה ללכוד את ההזדמנויות האלה".

מוטי שבתאי, המנהל הכללי הנוכחי של Battery Ventures בנייס מערכות, יהיה נשיא הקבוצה של החברה החדשה שתוקם. יצטרף אליו אדם מרקין, פעיל מנוסה בענף ומנהל מטעם Battery Ventures שישמש כיו"ר.

"ל-PSBU יש חזון בשוק הזה כבר שנים, ונמשיך את היסטוריית החדשנות של היחידה", אמר שבתאי. "Battery Ventures תשאף לעזור ל-PSBU להשיג את הפוטנציאל של החברה וגם יעדים עסקיים בטווח הארוך, ותעניק ל-PSBU גישה להון נוסף, ניסיון רב בעסקאות וקשרים בכלל הענף כדי לעזור בהאצת הצמיחה".
המטה של החברה החדשה הזאת שתוקם יהיה בניו ג'רזי עם משרדים נוספים בלונדון וסינגפור, ומרכז מו"פ בישראל. לפעילות ההשקעות הפרטיות של Battery Ventures, שיש לה דגש גלובלי, יש ניסיון עם עסקים בארצות הברית, אירופה, ישראל ואסיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il