TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון בביג מרכזי קניות


ביג מרכזי קניות, מדווחת על השלמת הנפקה של אגרת חוב חדשה,אגרת החוב מגובה בשעבוד ראשון בדרגה על הלוואת בעלים שהחברה העמידה לחברת הבת ביג ארה"ב .
החברה גייסה כ–187 מיליון ₪ בדרך של הנפקת אגרת חוב חדשה (סדרה ז')
בשלב המוסדי והציבורי התקבלו ביקושים בהיקף כולל של כ-460 מיליון ₪

ביג מרכזי קניות, מדווחת על השלמת הנפקה של אגרת חוב חדשה (סדרה ז') בהיקף של כ-187 מיליון ₪ ברבית של כ 2.5% צמוד מדד למח"מ של כ-7 שנים. אגרת החוב מגובה בשעבוד ראשון בדרגה על הלוואת בעלים שהחברה העמידה לחברת הבת ביג ארה"ב .
במסגרת המכרז המוסדי הוצעו יחידות הכוללות כל אחת 1,000 ₪ ע.נ בדרך של מכרז על הריבית שלא יעלה על 3.5% כאשר בפועל נסגר המכרז בריבית נמוכה משמעותית של 2.5%.
הנפקת האג"ח זכתה לביקושים ערים בהיקף של כ-460 מיליון ₪ מהגופים המוסדיים המובילים בישראל. אגרות החוב יפרעו בשבעה תשלומים שנתיים שווים, כאשר כל תשלום הינו בשיעור של 3% מקרן אגרות החוב בכל אחת מהשנים 2016 עד 2022 והיתרה בשלושה תשלומים שנתיים שווים, כאשר כל תשלום הינו בשיעור של 26.33% מקרן אגרות החוב, בכל אחת מהשנים 2023 עד 2025. אגרות החוב דורגו בדירוג (A1) על ידי חברת מידרוג.
את הנפקת האג"ח הוביל קונסורציום חתמים בראשות לידר הנפקות. קונסורציום החתמים כלל את: לאומי פרטנרס, ברק קפיטל, פועלים אי.בי.אי, אקסלנס נשואה, כלל פיננסים, רוסאריו ומנורה מבטחים.
יעקב אקילוב שימש כיועץ החברה להנפקה.
עו"ד מירב קינן ועו"ד בתיה רוזנברג ממשרד גולדפרב זליגמן ושות' טיפלו בהיבטים המשפטיים של העסקה.

אסף נגר, סמנכ"ל הכספים של קבוצת ביגציין כי "החברה מודה לציבור המשקיעים שהביע אמון בחברה ובפעילותה, אשר התבטא בין היתר, בביקושים גבוהים מצד הגופים המובילים בשוק ההון הישראלי וכן בשיעור הריבית בה נסגרה ההנפקה. מתחילת שנת 2015 החברה ביצעה מהלכים פיננסים בהיקף משמעותי של כ 800 מיליון ₪ בישראל (כולל הנפקת הון ,אג"ח והלוואות ממוסדות פיננסיים) וזאת במקביל להרחבת הפעילות של הקבוצה אשר באה לידי ביטוי ברכישה של נכסים חדשים בהיקף של כ 700 מליון ₪ (בישראל ובארה"ב)".
כמו כן "הנפקת האג"ח תורמת בצורה חיובית לנזילות החברה ולשיפור גמישותה הפיננסית, וכן להארכת מח"מ ההתחייבויות הפיננסיות וחלוקתן בצורה מיטבית על פני השנים. הריבית שהושגה במכרז (2.5% למול ריבית צמודת מדד ממוצעת של כ 3.67% נכון ממרץ 2015) תאפשר את המשך השיפור בנתוני הרווחיות של החברה בטווח הקצר עד הבינוני".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il