TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיפור בזמני התגובה, באבטחה ובכלי הפיתוח


משרד הרווחה והשירותים החברתיים השלים שדרוג מחשב המיינפריים ומעבר למערכת ההפעלה z/OS

משרד הרווחה והשירותים החברתיים השלים מהלך מקיף לשדרוג מחשב המיינפריים, מתוצרת יבמ, תוך החלפת מערכת ההפעלה, z/VM, בדור החדש של מערכת ההפעלה לסביבת המיינפריים, z/OS.
עבודת ההסבה בוצעה על ידי חטיבת השירותים של יבמ ובשיתוף אגף מערכות מידע של המשרד.
השידרוג מאפשר שיפורים בזמני התגובה, תוך קיצור זמן משמעותי בביצוע תנועות עיבוד ורישום בעשרות אחוזים. במקביל, נפתחו בפני המשרד אפשרויות חדשות לעבודה בכלים מתקדמים, תקשורת עם גופים חיצוניים, ושיפור חד במערך האבטחה ובכלי הניהול.
המחשב המרכזי של משרד הרווחה משרת מאות משתמשים מעובדי המשרד, עובדים סוציאלייים (אלפי משתמשים) ברשויות מקומיות ובמסגרות המתוקצבות על ידי המשרד בפעילותם עם מערכות התשלומים. עובדים אלה, מבצעים פעולות ישירות על גבי המערכת המרכזית, בסינכרון בזמן אמת.
מערכות תהליכיות ייעודיות, העובדות בנפרד ועל גבי פלטפורמות אחרות משדרות גם הן למיינפריים את התנועה העסקית והנתונים התקציביים הנוגעים לכל תהליך: תשלומים, סעיפי תקציב, והתחשבנות.
לדברי אריק שייב, מנהל אגף בכיר מערכות מידע במשרד הרווחה והשירותים החברתיים, מהלך ההסבה של מערכת ההפעלה מאפשר להעביר את היישומים הקיימים, כמו שהם, אל סביבת ה-z/OS החדשה של יבמ. "מדובר בפרוייקט המתבצע אחת לעשרות שנים: המורכבות נבעה מהצורך להעביר מערכת חיה ומרובת ממשקים – ללא בעייה תפקודית, בסיכון נמוך ובלי חריגות בזמן ובתקציב, ולהשלים את המהלך הסופי בתוך יום אחד בלבד, ללא פגיעה בעבודה השוטפת".
לדברי יורם בר-דוד, מנהל קבוצת החומרה ביבמ ישראל, מהלך השידרוג שבוצע במשרד הרווחה והשירותים החברתיים ממחיש את הבסיס האיתן אותו ממשיך המיינפריים להציע ללקוחות. "יבמ מקפידה לשנות ולעדכן את הפלטפורמה המרכזית שלה על פי הציפיות העולות מהשטח. זו פלטפורמה המאפשרת סקלבליות והתאמה לצרכי הלקוח. בנוסף, אם בוחנים את הכיוונים אליהם פונה השוק ועולם המחשוב בכלל – יישומי ענן, ניתוח אנליטי ומובייל, ניתן לראות בבירור את היתרונות הייחודיים לפלטפורמת המיינפריים בכל הנוגע ליכולות להקצאה, וירטואליזציה, אפשרות להפעיל ענן פרטי או ציבורי , יישומי מובייל וניתוח אנליטי – והכל בסביבה מאובטחת".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il