TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שופרסל בחרה בחברת היטאצ'י דאטה סיסטמס לאספקת פתרונות גיבוי


חברת שופסל, רשת המרכולים הגדולה בישראל סיימה לאחרונה פרויקט להחלפת תשתיות גיבוי, ניהול ושחזור הנתונים בחברה,
מערכת Hitachi Data Protection Suite HDPS), הכוללת בתוכה את Simpana 10 מבית CommVault. את הפרויקט ביצעה היטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS), שותפתה העסקית של חברת Commvault. הפרויקט נמשך כ-3 חודשים והסתיים לאחרונה. התשתיות החדשות יספקו ניהול מרכזי אחוד לסביבת הגיבוי תוך כדי התייעלות ומתן ערך עסקי לשופרסל.

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון הגיבויים המקיף החדשני Hitachi Data Protection Suite , המורכב מפתרון Commvault Simpana10, וכן הותקנו מודולי גיבוי עבור File System ,Windows, Linux, AIX, Oracle Database, SQL Database, Exchange, VMware, Clusters ועוד. הפרוייקט בוצע בהטמעה מהירה וללא הפרעה לעבודה השוטפת. המערכת תנוהל מעמדת ניהול מרכזית אחת, שתאפשר בין השאר הפצת Agents ועדכוני גרסאות באופן שוטף מתוך מערכת מרכזית אחת. המערכת תשרת את אנשי הסיסטם בשופרסל.

פתרון גיבוי הנתונים של היטאצ'י דאטה סיסטמס ו-Commvault מחליף את תוכנת TSM מבית IBM, שלדברי ליאור ויינשטיין, מנהל צוות הסיסטם בשופרסל, דרשה השקעה רבה של זמן ומשאבים בתחזוקה השוטפת ובניהולה: "בעזרת פתרון הגיבוי HDPS צמצמנו משמעותית את שעות העבודה המושקעות בניהול השוטף. כמו כן צמצמנו את חלון הגיבוי וצמצמנו את נפח האחסון הדרוש לגיבוי לדיסק על ידי מעבר ל-Source Dedupe. המערכת החדשה מספקת לנו חיסכון משמעותי בעלויות לצד פשטות ניהולית וזמן תחזוקה מצומצם".

רענן סיטון, מנהל ערוצי השיווק בהיטאצ'י דאטה סיסטמס ישראל, אמר: "עם פתרון גיבוי הנתונים Hitachi Data Protection Suite, הכולל את הפתרונות המתקדמים של Commvault, יש היום לשופרסל את המערך המתקדם ביותר בשוק לגיבוי התשתיות הארגוניות. אנו שמחים ששופרסל בחרו בנו ואנו בטוחים כי עם פתרון זה יוכלו לשפר את הפעילות העסקית שלהם פלאות ולשדרג את השירות שהם נותנים ללקוחותיהם".

רונן נוי, סמנכ"ל מכירות ב-CommVault ישראל מוסיף כי: "לאנשי התשתיות והסיסטם של שופרסל היה חשוב לדעת איזה מידע קיים בארגון, היכן הוא נמצא וכיצד ניתן לטפל בו באופן זול ופשוט, תוך ניהול יעיל ומרוכז שלו. שמנו דגש מיוחד על עמידה בחלון זמן הגיבויים, יכולת שחזור מהירה, התאמה למערכות האחסון בחברת שופרסל ויצירת מודולים ייעודיים המותאמים לעבודת החברה ולתהליכיה העסקיים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il