TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן טנא רוכשת 40% מחברת תיבא של אפקון, מקבוצת שלמה


חברת תיבא נחשבת מובילת שוק בתחום מערכות בקרת החניה ועומדת בחזית הטכנולוגיה והחדשנות הבינלאומית, ונמצאת בבעלות אפקון ויצחק תבורי

קרן טנא תשקיע בעסקה 24 מיליון דולר

מקרן טנא נמסר: "תיבא הינה חברת צמיחה, עם טכנולוגיה מובילה וקו מוצרים מתקדם. בשנים האחרונות הצליחה תיבא לפרוץ לשווקים הבין-לאומיים, תוך גילוי של יזמות ויצירתיות עסקית. אנו נפעל ביחד עם מייסד תיבא, יצחק תבורי, ועם חברת אפקון לשם המשך צמיחתה ושגשוגה של תיבא והפיכתה למובילה עולמית בתחומה."

קרן טנא תשקיע 24 מיליון דולר ארה"ב בחברת תיבא, בדרך של הזרמת הון כנגד הקצאת מניות ורכישת מניות תיבא מידי קבוצת אפקון ויצחק תבורי (כחלק מהעסקה, החזקות החברה האחות של תיבא תועברנה לתיבא).

עם השלמת העסקה, קרן טנא תחזיק ב- 40% מתיבא וקבוצת אפקון ותבורי יחזיקו ב- 30% כל אחד.

במסגרת העסקה, יקבלו קבוצת אפקון ותבורי (כל אחד) סך של 7 מיליון דולר ארה"ב.
העסקה משקפת לתיבא שווי של 50 מיליון דולר "לפני הכסף" (ושווי של 60 מיליון דולר "לאחר הכסף").

במסגרת העסקה נקבע כי היה והרווח הגולמי של תיבא בשנת 2016 וגם בשנת 2017 יהיה נמוך מסכומים שנקבעו, תוקצינה לקרן טנא מניות כך שהיא תחזיק ב- 45.28% מתיבא, וקבוצת אפקון ותבורי יחזיקו ביתרה, בחלקים שווים. בהתקיים מקרים שנקבעו בהסכם עד לתום שנת 2021, תוקצינה לקבוצת אפקון ולתבורי מניות נוספות, כך ששיעור ההחזקות של כל אחד מבעלי המניות ישוב להיות בהתאם למתווה המקורי.

הסכם מפורט ייחתם לאחר השלת בדיקת נאותות עד ולא יאוחר מיום 8.9.2015, והשלמתו תהיה כפופה לקבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ככל שיידרש, וכן קבלת אישור או הסכמת צדדים שלישיים אחרים, אם נדרשת הסכמת צדדים שלישיים בשל הסכמים או התחייבויות של תיבא כלפיהם.

ישראל רייף יו"ר אפקון מסר: "העסקה מביעה אמון בצמיחתה של תיבא וביתרונותיה התחרותיים. תיבא היא רק דוגמא לגיוון של אפקון וליכולותיה בצד קידום הטכנולוגיות וטיפוחן. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לשותפי יצחק תבורי על חשיבה פורצת דרך, היזמות , והאמונה לאורך כל הדרך."

ג'רי שנירר, מנכ"ל אפקון מסר: "אנו שמחים להודיע על הצטרפותה של קרן טנא להשקעה בתיבא. מדובר בהבעת אמון משמעותית בפעילות תיבא, ובהצפת ערך, ואשר צפויה לתרום לצמיחתה של תיבא והגדלת משאביה. אנו מרגישים כי שלב בניית המותג וחדירה לשוק האמריקאי הושלם בהצלחה וזה בדיוק הזמן לחזק את החברה ואת משאביה לצורך שמירת החברה בחזית הטכנולוגיה והחדשנות וכניסה לשווקים נוספים. בהזדמנות זו נבקש להודות לכל עובדי תיבא על תרומתם והיותם חלק בלתי נפרד מההצלחה

יצחק תבורי, מייסד תיבא מסר: "אני מברך את השותפים שהצטרפו לתיבא בארץ ובחו"ל בדרך להופכה לגורם מוביל בתחום. מתממש החזון של תיבא, אליו חבר ותרם שלמה שמלצר ז"ל, ויוסיף ויתחזק כשאליו חוברים המיומנות והידע של קרן ההשקעות טנא, וביחד עם הגורם האנושי המיוחד בתיבא נמשיך ונצעיד את החברה קדימה."

ארז ש. עזרא, מנכ"ל תיבא, מסר: "מדובר במהלך עיסקי מצוין כשהצטרפותה של קרן טנא מאפשרת האצת מימוש הפוטנציאל העצום שנבנה עם השותפים הקיימים. תיבא הינה שחקן גלובאלי מוביל מול שחקנים בינלאומיים גדולים וותיקים ושילוב ההשקעה עם צוות העובדים יוצא הדופן צופנים עתיד מזהיר עוד יותר".

מקרן טנא נמסר: "תיבא הינה חברת צמיחה, עם טכנולוגיה מובילה וקו מוצרים מתקדם. בשנים האחרונות הצליחה תיבא לפרוץ לשווקים הבין-לאומיים, תוך גילוי של יזמות ויצירתיות עסקית. אנו נפעל ביחד עם מייסד תיבא, יצחק תבורי, ועם חברת אפקון לשם המשך צמיחתה ושגשוגה של תיבא והפיכתה למובילה עולמית בתחומה."


צלם:אסף לב



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il