TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה ננעלה במגמה חיובית


מדד המעוף ננעל במגמה חיובית ,בשיעור של 0.75% ל-1710,מחזור המסחר הסתכם ב- 1.5 מיליארד שקלים
הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשוקי העולם.

תחילה שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
תמיכות: קרובה 2060 פלוס , מתחת 2040 פלוס
מלמעלה: כל בונוס עד 2100-2080 בעדיפות לקצה עליון יחשב סביר מעל יש אזור התנגדות נוסף סביב 2120.
גם אם המדד יפתיע ויתן שיא חדש עדין ישאר סיכון לנסיגה בהמשך כי הסייקל העולה כבר נמשך זמן רב ויש סימני דרך שמעידים על קשיים , גורמים שליליים בשוק וסיכון למימוש גדול.

לסיכום : למרות הכל השוק עדין נסחר בין תמיכות לשיאים ואין הכרעה משמעותית,
הרבה מניות מובילות מעל תמיכה אסטרטגית, נצטרך להמתין למהלכי השוק כי עדין אין הכרעה ברורה במיוחד לא בS&P,
מדדי נסדק ונסדק 100 במצב טכני יותר טוב בשלב זה.

"בחו"ל: החלטת הריבית של הפד השבוע צפויה להתקבל על רקע הנתונים האחרונים המעידים על התרחבות סבירה בכלכלה האמריקאית והתייצבות יחסית בסביבה העולמית (יוון סין). אנחנו לא צופים עליית ריבית מחר, אך ייתכן שהפד ייתן איתות משמעותי יותר לגבי מועד עליית הריבית. אם הפד יבחר להשאיר את מסך הערפל הדבר יקטין מאוד את הסיכוי לעליית ריבית בספטמבר (הפד נזהר שלא להפתיע את השווקים), דבר שמשמעותו היא גם דחיית מועד העלאת הריבית בישראל.
ביום חמישי הקרוב יתפרסם האומדן הראשוני לצמיחה ברבעון השני, ממוצע החזאים (ברשת בלומברג) עומד על 2.5 אחוזים בשיעור שנתי, שיפור לעומת הקיפאון ברבעון הראשון (מינוס 0.2%) אך לא קצב צמיחה מהיר. ההערכה שלנו היא שעל רקע הנתון החלש של הרבעון הראשון והנתונים שפורסמו לאחרונה מתחום הדיור והתעסוקה נראה צמיחה גבוה מ-2.5 ברבעון השני . חשוב לציין, במקביל לפרסום יתבצע עדכון לנתוני הצמיחה לשנים האחרונות שעשויים להיות אף יותר מהותיים מהנתון לרבעון השני, היות והם יהוו אינדיקציה למגמה בפעילות הריאלית בשוק האמריקאי. כך כתב היום עפר קליין.

חברות במרכז
טבע הודיעה היום כי סיימה בהצלחה את הגשת הבקשה לאישור שיווק (MAA) ה- reslizumab לסוכנות האירופית לתרופות (EMA). Reslizumab הוא נוגדן חד שבטי (mAb) נגד אינטרלוקין 5 (IL-5), לטיפול באסטמה שאינה בשליטה מספקת בקרב מטופלים בוגרים עם רמה גבוהה של אאוזינופילים בדם, חרף קבלת טיפול בקורטיקוסטרואידים במשאף (ICS).

חברת מזור רובוטיקה, המפתחת מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת היום על הכנסות שיא של 7.8 מיליון דולר ברבעון השני אשר הסתיים ב- 30 ביוני 2015. במהלך הרבעון השני, החברה מכרה שבע מערכות ושדרוג מערכת אחת.

האנליסט הבכיר של בנק ההשקעות האמריקני MLV, ורנון ברנרדינו, מסקר את חברת פלוריסטם
חוזר היום (ג') על המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 6 דולר, מחיר המשקף למניית החברה פרמייה של יותר מפי 2.5 מהמחיר בו היא נסחרת כיום. ברנרדינו מתייחס לנתונים החדשים עליהם דיווחה אתמול החברה בעקבות מחקר שפורסם בכתב העת "Stem Cells" ונערך על ידי מדענים מהמרכז לרפואה משקמת במרכז הרפואי ברלין – ברנדנבורג. המחקר העיד על כך שתאי ה-PLX שמייצרת פלוריסטם מתאי גזע שמקורם בשיליה, מווסתים את תגובת המערכת החיסונית ללא התאמה אישית שלהם למטופל, ולכן יכולים להנות מהגמישות של הגדרתם כמוצר מדף.

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), המספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, הכריזה היום, כי חתמה על הסכם לרכישת חברת אינסקו Insseco Sp. z o.o. הפולנית, ספקית תוכנה לשוק הביטוח הנמצאת בבעלות מלאה של חברת אסקו פולין (Asseco Poland S.A) (נסחרת בבורסה הפולנית: ACP), בעלת השליטה בעקיפין בסאפיינס. העסקה צפויה להיסגר עד תחילת אוגוסט 2015.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il